Gå til innhold

Pasjonsblomstens 30 days of shredding

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Så superflink du er! Har ikke fått trent mer enn 7 dager jeg..Plutselig fikk jeg noen skjærende smerter i leggene da jeg gjorde cardio-øvelsene. Ble bare mer og mer vondt, som om det var glasskår inni der. Klarte nesten ikke gå etterpå. Fikk streng beskjed av gubben om å ta det med ro, for vondt i leggene av trening er visst ikke til å tulle med. Han babla om beinhinnebetennelse og greier.

Skal prøve til uka igjen, kanskje gjøre noe annet enn jumping Jacks. Var det som gjorde mest vondt...

Så ufattelig kjipt da jeg endelig hadde kommet i gang...

Det er vel fullt mulig å gjøre noe annet enn jumping jacks! Bare bytt den ut med noe annet, hva som helst egentlig ;) Smerter i leggen må jo ødelegge veldig mye ja, det blir vanskelig (og dumt) å trene da.

Yes, til uka!! Susa på!! ;)

Det var jumping jacksene som tok knekken på meg også! Kjentr det noe helt sykt både bak i leggen og foran på skinnleggen - og da tenker jeg beinhinnebetennelse med en gang. :haar:

Men du er sykt flink! :duskedame:

Tusen takk for skryt! Er innmari fornøyd med meg selv ;)

Beinhinnebetennelse må man ta seriøst... kanskje det ble litt for ensidig opplegg for deg. At du burde finne noe som varierer mer? Håper det går greit med leggene dine med opplegget ditt nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 15

Gjennomført en formiddagsøkt! 95 %. SVETTE og STØNNING again... nice!

Hadde egentlig tenkt å trene fredag kveld, men kjente meg så sliten etter ei lang uke - og litt stressa med jobb og alt som skjer. Så da ble både torsdag og fredag treningsfri for meg.

Trenger uansett ganske lang tid på å hente meg inn etter øktene, siden jeg prøver å gi alt.

Nå skal jeg dusje og dolle meg litt opp og NYTE lørdagen!

Jeg føler jeg er mer fornøyd med kroppen min nå btw.. men i tvil om jeg ser forskjell. Har jo ikke så mye kg å shredde igrunn, men siden jeg har litt fett så ligger jo det over eventuelle muskler meg måtte få. Hovedmålet nå er å brenne litt fett fra magen (ja, for man jo styre akkurat HVOR fettet skal vekk...right!)

Anyway, I feel quite hot! ;) Treningen hjelper masse på energioverskudd, søvn og også selvtilliten. Og nakken ikke minst!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 16

weheyyy!!! done ;) iallfall 95 % idag også, level 2 går lettere og lettere. Men så hiver jeg allikevel etter pusten på slutten (men det sier Jillian at man skal). Feeling good!!

Er stadig vekk litt stiv og tung i skuldrene/nakken, er der jeg kjenner det mest tror jeg.

Har en liten mistanke om at rumpa mi er blitt strammere, glattere og høyere. DET kan vi like ;)

(rumpa har vært min sterke side, men etter at jeg ble mamma så var den merkelig nok blitt litt flatere og hang litt lavere enn før.... *kremt*) Så det føles godt å bevege seg i riktig retning igjen.

Noen som har prøvd butt bible eller noe lignende? lurer litt på om jeg skal variere med noe sånt innimellom, eller bare fullføre shredden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Way to gooo!! Rompa mi ble mye høyere av å trene med Jillian, så det er en bra måte å få det til på! Og om du alltid har hatt en fin en fra før er det i alle fall ikke noe problem!!

Du kan jo alltids variere med andre Jillian-videoer, da. Men jeg synes det var best å gjøre shredden ferdig, og så begynne på andre ting etterpå.

Syns forøvrig det er imponerende at du klarer å trene så mye med en ettåring i hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Way to gooo!! Rompa mi ble mye høyere av å trene med Jillian, så det er en bra måte å få det til på! Og om du alltid har hatt en fin en fra før er det i alle fall ikke noe problem!!

Du kan jo alltids variere med andre Jillian-videoer, da. Men jeg synes det var best å gjøre shredden ferdig, og så begynne på andre ting etterpå.

Syns forøvrig det er imponerende at du klarer å trene så mye med en ettåring i hus!

Driver på med shredden ferdig! Jeg føler jo skikkelig motivasjon for å fullføre, ta nye mål og bilder. Tvinger meg til å trene HARDT for jeg må jo bare få til noen gode effekter. ;)

Egentlig så er det nesten viktigere at jeg får mer overskudd og er bra i rygg og nakke osv, men den greia med å få en strammere kropp er det som virkelig driver meg. Jeg vil se ut som en fresh og hot mama! ;)

Tenker at man holder seg ung med å trene, og jeg vil heller være yngre enn eldre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 17

Gjennomført!! Hadde lite energi (lite søvn og travle dager) - og det kjentes rimelig tungt idag. 90 % innsats, men kanskje 80 % energifeel..Allikevel god og svett og heiv etter pusten på slutten.

Ble 2 hviledager igjen grunnet jobbreise samt familiebesøk og kino (hadde jo barnevakt) - jeg føler at det går litt grenser for at jeg MÅ prioritere trening hver dag. Men jeg prioriterer jo MASSE trening inn i livet mitt nå, 3-4 ganger i uken. Så får heller gi meg en klapp på skulderen!

OMG... bare noen runder med level 2 igjen før level 3... *grøss* Det blir nok litt hardt i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange klapp på skuldra - 3-4 gongar i veka er jo kjempebra! :) Syns du er flink, eg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange klapp på skuldra - 3-4 gongar i veka er jo kjempebra! :) Syns du er flink, eg! :)

tusen takk! Er kjempefornøyd, nå har det blitt endel av livet og hverdagen- og det er digg! Det er jo grufullt i starten når man virkelig må slite med å finne motivasjon og det er kjempetungt både å starte og gjennomføre. OG man blir gangsperr osv... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 18

Gjennomført! Iallfall 90 %.

Kjenner det skikkelig fremme på lårene og i skulderbladene bak...

Føler kanskje at denne shredden ikke hjelper så mye for å få ned fettprosenten min.. Jeg trener i kun sportsbh og tights, og ser jo magen min veldig godt. Det er ialllfall litt å ta av der. Men med mine 56 kg og 167 cm så har jeg jo ikke så mye, og det som sitter, sitter vel gjerne limt fast på en måte. Tror kanskje jeg burde trent mer cardio/fatburn for å komme videre, kanskje jogge iallfall en gang i uka.

Nå skal det dusjes!!;) deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 19

95 % INNSATS, very well done!

Level 2 går så det suser nå... noen dager tenker jeg at jeg kunne kjørt kroppen enda hardere, men samtidig så trenger jeg både 1 og 2 dagers recovery etterpå.

Nærmer meg raskt level 3, det blir spennende å se hvordan jeg takler!

Føler meg veldig sprek og god i kroppen nå, er mykere og sterkere og knapt stiv i nakken. Love to train! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir gøy med level 3!! You can do it!

Tenk bare tilbake på hvor hardt det var med level 1 de første gangene, og hvor fort du er i bedre form enn den gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjekt ja, men kanskje ikke sånn supergøy første gangen og to! Synes nå det er LITT kjekkere når man føler mestring og styrke, istedetfor bare pust og pes.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn en treningsøkt på jobb idag. Lunsjtrening!! ;)

5 km på 3D møllen.. brukte 35 min med god oppvarmings og nedkjølingsbit. Løper kanskje ikke fort, men ble rimelig stolt av meg selv som bare løp og løp på 9, 10 og 11 km/t hele tida. løping har liksom aldri vært min sterke side. Merket tydelig bedre kondis og utholdenhet etter 30 day shred treningen!

Yeah!!

Nå er det bare timer til helg og ferie.. og jeg kan nyte fredagskvelden uten trening fordi jeg tok den nå. ;)

Happy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er! :) Og du joggar fort, nesten så at eg blir imponert! :)

God helg, og kos deg i kveld, det fortjener du :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :) Og du joggar fort, nesten så at eg blir imponert! :)

God helg, og kos deg i kveld, det fortjener du :jepp:

Takk for skryt! Normalt så jogger jeg rimelig sent altså, men var ganske fornøyd med fredagens innsats. Selv om det alltids er forbedringspotensiale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 20

Pjuhhhh! Done! Med ca 70 % innsats, etter ei helg som har vært preget av gangsperr etter fredagens løping, og at jeg ble slakk på lørdagen med noe udefinert forkjølelesgreie/lite søvn/vondt i magen...Ikke helt i form idag heller, men jeg tenkte jeg fikk prøve meg allikevel. Det verste som kan skje at jeg faller helt ut av treningen...

Var tungt idag da, men fikk jo gjort det. Har ikke feber eller er veldig tett eller noe, så jeg tror ikke det har skadet...

*vurderer nå å kjøe level 2 et par ganger til... grunnet denne lille forkjølelsesgreia eller hva det er*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag 21

Gjennomført level 2! I forgårs.. hjemme hos mor og far, litt underernært på søvn og forkjølet. Men iallfall 95 %, knallbra! Orka ikke level 3 selv om det egentlig stod på planen...

Dag 22

Gjennomført idag... kan ikke skryte på meg mer enn 80 % idag, level 3!!! OMG!!

Jeg måtte rett og slett ta pauser mot slutten, kroppen vare bare såå tung osv. heftig kondis og magebit, styrken var igrunn grei nok.. men blir litt haltende første gang uansett..Følte letteste mye denne gang, Anita... Jaja, her kan det bare gå en vei, og det er oppover!!

PS: både svigermor og mamma kommenterte hvor tynn jeg er blitt, og sambo hvor stram mage jeg har fått... ;))) FUN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cowabonga!!!!! :)) :trene:

DAG 22

DONE! Level 3, minst 90 % innsats og guff, egentlig 95%.

Måtte ta ørsmå pauser i runde 3, dvs de der jumping squats.. ajjjjjj.. da var lårene mine sååå stive! Og rockstar jump er jo også rimelig krevende, klarte ikke å hoppe så høyt.

AJJ aj, nå brenner det i lårene mine og skuldrene mine er helt møre....

FORNØYD med dagens innsats ja! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkis! De jumping-greiene er au da, men er kanskje det som er meningen, sånn egentlig :fnise:

Kanskje ikke MENINGEN... men det er en helt vanlig effekt av treningen som betyr at musklene brytes litt ned og så bygges de opp igjen enda litt sterkere for å tilpasse seg økt aktivitetsnivå. Genialt system!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...