Gå til innhold

Tannkjøttet er opphovnet

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymhei
Skrevet

Hei! jente her..

At jeg har alltid hatt overbitt, derfor har jeg ikke kunnet ha munnen igjen..

Men når klarer jeg det, men det er utrulig uvant, å på natten kan jeg jo ikke gjøre noe med det, men fordi jeg har munnen åpen og puster med munnen så blir tannkjøttet så tørt, derfor er det rødt å håvet hele tiden. Noe som ikke er så veldig fint.. får kommentarer på dette hele tiden å blir utrolig såret.

Har pratet med tannlegen å fått beskjed om at dette ikke er pga dårlig tannpuss eller noe sånt, men at det er fordi jeg har munnen åpen.

NOEN SOM HAR TIPS TIL HVA JEG KAN GJØRE?

kan ikke leve sånt her lenger.. vil kunne smile uten å få en kommentar, eller at folk etterligner meg. Plis, trenger hjelp.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymhei
Skrevet

Hei! jente her..

At jeg har alltid hatt overbitt, derfor har jeg ikke kunnet ha munnen igjen..

Men når klarer jeg det, men det er utrulig uvant, å på natten kan jeg jo ikke gjøre noe med det, men fordi jeg har munnen åpen og puster med munnen så blir tannkjøttet så tørt, derfor er det rødt å håvet hele tiden. Noe som ikke er så veldig fint.. får kommentarer på dette hele tiden å blir utrolig såret.

Har pratet med tannlegen å fått beskjed om at dette ikke er pga dårlig tannpuss eller noe sånt, men at det er fordi jeg har munnen åpen.

NOEN SOM HAR TIPS TIL HVA JEG KAN GJØRE?

kan ikke leve sånt her lenger.. vil kunne smile uten å få en kommentar, eller at folk etterligner meg. Plis, trenger hjelp.

Kan også legge til at jeg har hatt tannregulering så tennene mine er helt rette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...