Holly Hobbie Skrevet 6. april 2004 #1 Del Skrevet 6. april 2004 Å, nå er jeg så glad! Vi har bestilt bryllupsreise til Jamaica, Runaway Bay! Vi skal være der i 13 netter, får alt inkludert - mat, drinker, seilsport, masse aktiviteter (hvis vi trenger det ), rett ved stranden... Det kom på ca. 25.000 kroner, jeg visste ikke vi kunne bruke så mye men når min kjære spanderer så takker jeg selvsagt ja Har aldri vært utenfor Europa, så dette gleder jeg meg enromt til! Ville bare dele det med dere - vi har jo lurt på hvor vi skulle dra siden før jul, så det er deilig å ha booket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. april 2004 #2 Del Skrevet 6. april 2004 Så moro da.. Jeg ble litt misunnelig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 6. april 2004 #3 Del Skrevet 6. april 2004 Heldiggrisen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 7. april 2004 #4 Del Skrevet 7. april 2004 Så gøy Popelka!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 7. april 2004 #5 Del Skrevet 7. april 2004 Jamaica hørtes deilig ut!! Godt å ha det i boks kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. april 2004 #6 Del Skrevet 7. april 2004 Litt misunnelig jeg...........Gratulerer med valget :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 7. april 2004 #7 Del Skrevet 7. april 2004 Det hørtes deilig ut ja. Fint å bli gift med en rik mann da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 7. april 2004 #8 Del Skrevet 7. april 2004 Jamaica høres herlig ut, ja. :-) Dit kunne jeg og tenkt meg å reise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. april 2004 #9 Del Skrevet 7. april 2004 Så gøy, Popelka. Dere kommer sikkert til å storkose dere. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 7. april 2004 #10 Del Skrevet 7. april 2004 Gratulerer med et spennende valg Tror det blir veldig bra, Popelka! Jeg vet jo fremdeles ikke hvor vi skal, men det gjør snart alle andre, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 7. april 2004 #11 Del Skrevet 7. april 2004 Wow! Det høres fantastisk ut :D Grattis med tur i orden : - ) *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå