AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #41 Skrevet 24. mai 2013 Syntes det er litt overfladisk av deg. Fortell han vel, hva du syntes om tennene hans. Jesus. Anonym poster: a20e637e23290cd6f3bff7da0f54be35 Det er da vel ikke overfladisk å ikke ville kysse og ha tunga i munnen til noen med fæle tenner? Ville du slikket en skitten og ekkel vagina eller sugd en motbydelig penis? Anonym poster: 7c1e98ac2d9acece236a737c2b5116a3 1
Gjest navnelapp Skrevet 24. mai 2013 #42 Skrevet 24. mai 2013 Det er bare tull at ikke helt kritthvite tenner alltid skyldes livsstil. jeg er en mann som lever relativt sunt, røyker ikke , drikker ikke kaffe, så godt som aldri rødvin, god munnhygiene etc. med tannpuss, tanntråd/pirker o.l. Likevel har jeg alltid hatt et gult lag på en del av tennene fra jeg var ganske ung (og jeg vokste opp i en familie som spiste sunt). I tillegg har jeg et lite mellomrom mellom et par av de fremre tennene som syntes god, og selv om jeg brukte regulering som liten vokste ikke disse helt sammen. Så da er det jo i følge KG mafiaen her bare å gå å skyte seg, hvertfall slik dere omtaler menn uten helt kritthvite tenner. Anonym poster: acbba0b2a583626037eab225ec82ed6a No snakka ts om ei snusgrotte full av råte og gulbrune tenner, det får du ikkje viss du pussar tennene jamnt og trutt. Skeive tenner eller glipe mellom fortennene er jo berre med på å gi eit ansikt særpreg, iallfall innan rimelege grenser. Eg bleikar ikkje mine tenner, og krev ikkje at andre skal gjere det heller. Dette er snakk om ein glideskala, frå ei bleika perlerad til snusgrotte. Så lenge du plasserer deg rundt midten burde du vere innanfor.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #43 Skrevet 24. mai 2013 No snakka ts om ei snusgrotte full av råte og gulbrune tenner, det får du ikkje viss du pussar tennene jamnt og trutt. Skeive tenner eller glipe mellom fortennene er jo berre med på å gi eit ansikt særpreg, iallfall innan rimelege grenser. Eg bleikar ikkje mine tenner, og krev ikkje at andre skal gjere det heller. Dette er snakk om ein glideskala, frå ei bleika perlerad til snusgrotte. Så lenge du plasserer deg rundt midten burde du vere innanfor. Joda, men problemet er bare at gulbrune tenner kan man ha uten at de er råtne eller at man har spesielt dårlig kosthold, selv med god tannhygiene så kan man ha dette. Slikt sett vil det være mange menn som tolkes til å ha dårlig hygiene selv om det ikke er tilfellet. Anonym poster: acbba0b2a583626037eab225ec82ed6a 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #44 Skrevet 24. mai 2013 Joda, men problemet er bare at gulbrune tenner kan man ha uten at de er råtne eller at man har spesielt dårlig kosthold, selv med god tannhygiene så kan man ha dette. Slikt sett vil det være mange menn som tolkes til å ha dårlig hygiene selv om det ikke er tilfellet. Anonym poster: acbba0b2a583626037eab225ec82ed6a Har til og med lest om folk som mener at det er best å la være å smile dersom man naturlige gule tenner. Tennenes farge har ingenting å si når det gjelder tannhygiene. Enkelte er rett og slett så "uheldige" at de har det fra naturens side. Det jeg derimot skjønner at folk reagerer på er mennesker som har synlig tannråte, belegg, gammel mat mellom tennene som er synlig og dårlig ånde. Anonym poster: 7cf585942326daacb4da114ddb92e341
Gjest extra Skrevet 3. juli 2013 #45 Skrevet 3. juli 2013 Dette er et frustrasjonsutbrudd: I helga møtte jeg en fyr. Han var søt, morsom, og veldig kjekk... helt til han åpnet kjeften. Det fantes den verste snusgrotta jeg noen gang har sett. Det så ut som om han hadde hull og tannråte også, og tennene var helt gul/brune øverst. Æsj! Jeg var i utganspunktet veldig gira på denne fyren, helt til jeg observerte dette. Nå er jeg helt turned off. Problemet er at han prøver å få kontakt med meg. Hva skal jeg gjøre? Hvis det ikke hadde vært for visse munnproblemer så hadde jeg jo vært kjempegira. Nå blir jeg bare kvalm. Hva gjør man?Anonym poster: 89cea268775e71467e28a134def04dda Opplevde det samme på en date og det var dealbreaker de luxe. Føler meg dust også fordi jeg lot dette være så avgjørende
Cuddlegirl Skrevet 3. juli 2013 #46 Skrevet 3. juli 2013 Hva om du sier "Åh, jeg skal til tannlegen neste uke. Gruer meg!" Så sier han kanskje "Ahh, har ikke vært på en stund jeg. Lykke til ihvertfall." Og da kan du svare "Kanskje du burde ta deg en tur?".... Og KANSKJE han sier "Ja, jeg får bestille meg en time." 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #47 Skrevet 3. juli 2013 TS her. Jeg vet at han: 1) Ikke har råd til tannlege (han er student, og foreldrene har ikke penger). 2) Han har tannlegeskrekk level: 1000. Da hjelper det vel ikke å si fra, når probelemet ikke kommer til å løse seg uansett?Anonym poster: 2b3dda3ba71a7e17dc553fbef144ab1d Hvordan vet du at han har tannlegeskrekk hvis du først møtte han i helga...? Hvis han ikke har økonomi til å dekke tannlege utgifter så kan han forsøke å søke hos NAV, det kan hende at de er villige til å dekke deler/hele beløpet Dårlige tenner er turnoff, så skjønner problemstillingen din. Men er han verdt det, så er det kanskje greit å si ifra? Hva har du å tape, siden du uansett ikke vil være sammen med han med en slik munn? Anonymous poster hash: ff5c4...7a9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #48 Skrevet 3. juli 2013 Tja, hvis det skulle være behov for det, så burde jo definitivt droppe innom tannlegen sin en tur. Jeg synes egentlig ikke at dette er en ufin dealbreaker heller. Til en viss grad. Hvis det stinker og det ser ut som alt i kjeften har råtnet og forfalt, så burde det jo være forståelig om hvorfor en ikke har så lyst å komme i kontakt med det der. Det er jo tross alt noe intime kroppsdeler av seg selv en involverer i en således fellesaktivitet. Men om det bare er gule tenner, litt sløvhet på tannpussen og ér villig til å stikke til tannlegen for felleskapets skyld, så hadde det ikke vært noen dealbreaker, men bare ansett som naturlig anskaffet bagasje, som en ofte får av diverse omstendigheter. Og alle har sin.. Dog å ta dette opp på en første-date, ville ha vært meg noe motvillig muligens, men det er jo ikke helt sikkert. Men det avhenger nok mest av personligheten når alt kommer til alt, antar jeg. Anonymous poster hash: 3ba5c...d3d
Gjest extra Skrevet 3. juli 2013 #49 Skrevet 3. juli 2013 Tja, hvis det skulle være behov for det, så burde jo definitivt droppe innom tannlegen sin en tur. Jeg synes egentlig ikke at dette er en ufin dealbreaker heller. Til en viss grad. Hvis det stinker og det ser ut som alt i kjeften har råtnet og forfalt, så burde det jo være forståelig om hvorfor en ikke har så lyst å komme i kontakt med det der. Det er jo tross alt noe intime kroppsdeler av seg selv en involverer i en således fellesaktivitet. Men om det bare er gule tenner, litt sløvhet på tannpussen og ér villig til å stikke til tannlegen for felleskapets skyld, så hadde det ikke vært noen dealbreaker, men bare ansett som naturlig anskaffet bagasje, som en ofte får av diverse omstendigheter. Og alle har sin.. Dog å ta dette opp på en første-date, ville ha vært meg noe motvillig muligens, men det er jo ikke helt sikkert. Men det avhenger nok mest av personligheten når alt kommer til alt, antar jeg. Anonymous poster hash: 3ba5c...d3d Kanskje man ikke er så langt unna Seinfeld-takter her? Fyren finner jo feil ved alle kvinner han dater. Men innser bare at utseende er det første man ser og tiltrekkes før man får ønske om å bli kjent med noen.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #50 Skrevet 3. juli 2013 Kanskje man ikke er så langt unna Seinfeld-takter her? Fyren finner jo feil ved alle kvinner han dater. Men innser bare at utseende er det første man ser og tiltrekkes før man får ønske om å bli kjent med noen. Du har et halvt poeng her, da utseende er jo det første en ligger merke til. Ingen vei uten om den, men har ikke fått høre så mye ufin feedback heller i grunn. Dessuten så spiller ikke den generelle tannhelsen nødvendigvis så stor rolle, for utseendes første helhetsinntrykk. (Jeg har noen venner som ikke bryr seg så mye om tennhelsen sin, men de drar damer likevel. Både som kjærester (kortvarig dog) og ons'er, men de har en aldeles ufin holdning til tennene sine. Så de har og gjort til vane å ikke vise så mye av tennene sine, og å prøve å holde gliset sitt litt diskré heller.) Anonymous poster hash: 3ba5c...d3d
Gjest extra Skrevet 3. juli 2013 #51 Skrevet 3. juli 2013 Du har et halvt poeng her, da utseende er jo det første en ligger merke til. Ingen vei uten om den, men har ikke fått høre så mye ufin feedback heller i grunn. Dessuten så spiller ikke den generelle tannhelsen nødvendigvis så stor rolle, for utseendes første helhetsinntrykk. (Jeg har noen venner som ikke bryr seg så mye om tennhelsen sin, men de drar damer likevel. Både som kjærester (kortvarig dog) og ons'er, men de har en aldeles ufin holdning til tennene sine. Så de har og gjort til vane å ikke vise så mye av tennene sine, og å prøve å holde gliset sitt litt diskré heller.) Anonymous poster hash: 3ba5c...d3d Jeg ser den, men hva hvis det omtrent er råtne og grå tenner da?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #52 Skrevet 3. juli 2013 Jeg ser den, men hva hvis det omtrent er råtne og grå tenner da? Omtrent råtne og grå? Asj.. Nei, det er godt forståelig da. De folka jeg nevnte, og tenner som jeg tenkte på var bare litt gulfarge på bare, og gjerne noen brune syreskader noen steder langs tannkjøttet. Kan jo selv se ut som hull, om det blir stort nok. Store hull. Anonymous poster hash: 3ba5c...d3d
oeas Skrevet 3. juli 2013 #53 Skrevet 3. juli 2013 Blir litt stuss. Hva er det man krever? At det skal være rent eller pent? Jeg skjønner at folk reagerer dersom det ikke er rent. Men pent? Hvor viktig kan det være?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #54 Skrevet 3. juli 2013 Ja takk, begge deler. Det er jo litt viktig da. Uansett hvor ren de måtte være, så er det ikke pent (eller digg?) om de står til alle kanter rundt i munnen. Anonymous poster hash: 3ba5c...d3d
Gjest Cartman Skrevet 3. juli 2013 #55 Skrevet 3. juli 2013 Dette er et frustrasjonsutbrudd: I helga møtte jeg en fyr. Han var søt, morsom, og veldig kjekk... helt til han åpnet kjeften. Det fantes den verste snusgrotta jeg noen gang har sett. Det så ut som om han hadde hull og tannråte også, og tennene var helt gul/brune øverst. Æsj! Jeg var i utganspunktet veldig gira på denne fyren, helt til jeg observerte dette. Nå er jeg helt turned off. Problemet er at han prøver å få kontakt med meg. Hva skal jeg gjøre? Hvis det ikke hadde vært for visse munnproblemer så hadde jeg jo vært kjempegira. Nå blir jeg bare kvalm. Hva gjør man?Anonym poster: 89cea268775e71467e28a134def04dda Kjære TS Vent til dere er 90+. Da bruker dere begge gebiss og da vil ikke dette være et problem lenger. I mellomtida kan du jobbe og spare opp til en fet pensjon. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Bare si til han at du ønsker en pause på ca et halvt århundre. Din Cartman
Gjest BabyBlue Skrevet 3. juli 2013 #56 Skrevet 3. juli 2013 Jeg går som regel kun til tannlegen hvert andre år, og har ingen problemer med tannhygienen. Er nok snus/mangel på skikkelig tannpuss morgen/kveld som er problemet her. Eventuelt burde han dra til tannlegen for å friske opp skikkelig for så å forebygge selv etterpå, men dette gjør han neppe med mindre du sier noe om det. Gule tenner er helt normalt, men om du beskriver det som en uthulet, råtten grotte skjønner jeg godt at du løper i motsatt retning. Tannhygiene er viktig i et forhold, er ikke kjekt å kline med noen som ser ut som de ikke har pusset tennene på år og dag...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå