Gå til innhold

Han hadde jævlige tenner...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ikke døm mannen før du vet årsaken til hans tannproblemer,kjenner flere som har tannsykdommer,som skader tennene og gjør de både missfarget og stygge.

Spør han da vel,er vel bedre og være ærlig,enn å gå rundt grauten...

Anonym poster: b6566db31e0813e0cb56dc0bcf6e9deb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være en grunn til hans dårlige tenner , slik som ekstremt tannlegeskrekk, eller en sykdom. Ikke slå han fra deg enda før du vet grunnen.

AnonymBruker
Skrevet

I dagens samfunn får man et inntrykk av at alt annet en hvite, rette tenner er normalt, men slik er det absolutt ikke.

Nei.. Alt som er fake er liksom normalt nå.

Mange bleker tennene sine nå. Hvordan hadde de sett ut uten bleking? Sikkert ikke særlig pene. Så å droppe en fyr som er blant de få som stresser med bleking... er jo litt synd?

Bra å stelle seg litt, pusse tenner og ta vare på seg selv.

Men folk har fake brunfarge, fake hvitt smil, fake øyenbrynsfarge, extensions og restylane her og der..

Istedet for å sove nok og spise sunt, dekkes mørke ringer under øynene med sminke..

Du ville blitt skremt av å se personen du synes er penest ever, helt naturlig. Sikkert blek, gusten hud, gule tenner, pistrete hår osv.

Anonym poster: 03404270327a2a66b6a825ab7f999226

Gjest Eurodice
Skrevet

Som en som har relativt stygge tenner så hadde jeg satt pris på å få vite at det var en deal breaker.

Du tuller. Du har da en perlerad, hvite, fine tenner :).

Gjest Teemo
Skrevet

Du tuller. Du har da en perlerad, hvite, fine tenner :).

Hvite? Nei. Heller ikke rette. :laugh:

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvite? Nei. Heller ikke rette. :laugh:

Jeg husker et bilde av deg hvor du smiler :). Der ser det da ut som du har fine tenner.

Gjest Teemo
Skrevet

Jeg husker et bilde av deg hvor du smiler :). Der ser det da ut som du har fine tenner.

Så sånn ut fordi bilde var litt blurry ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Så sånn ut fordi bilde var litt blurry ;)

Ta imot en kompliment nå ;).

• Liker 1
Gjest Teemo
Skrevet

Ta imot en kompliment nå ;).

Trenger ikke :laugh:

Gjest Cytosin
Skrevet

Jeg drar sjeldent til tannlegen men har fine tenner likevel.

Anonym poster: 69b578d19be4edb9be6ab807625ec693

Men det er kanskje fordi du tar vare på tennene dine? Du vet, pusser dem morgen og kveld, bruker tannpirker og skyller tennene med fluor.

TS: forstår godt at du synes det er motbydelig med manglende tannhygiene, dersom du fremdeles er interessert i ham, burde du absolutt ta dette opp med ham, men ta det opp med varsomhet.

Skrevet

Dårlig hygiene er og blir dealbreaker uansett om det gjelder tenner eller kroppen ellers.

Det er helt normalt å reagere slik du gjør TS - det er enorm forskjell å elske og bo sammen med en person i mange år som etterhvert får dårlige tenner og det å tiltrekkes av en ny person man nettopp har møtt som har svært dårlig tannhygiene.

Snus og røyk.... :kvalm:

Skrevet

Dette er et frustrasjonsutbrudd:

I helga møtte jeg en fyr. Han var søt, morsom, og veldig kjekk... helt til han åpnet kjeften. Det fantes den verste snusgrotta jeg noen gang har sett. Det så ut som om han hadde hull og tannråte også, og tennene var helt gul/brune øverst. Æsj! Jeg var i utganspunktet veldig gira på denne fyren, helt til jeg observerte dette. Nå er jeg helt turned off. Problemet er at han prøver å få kontakt med meg. Hva skal jeg gjøre? Hvis det ikke hadde vært for visse munnproblemer så hadde jeg jo vært kjempegira. Nå blir jeg bare kvalm.

Hva gjør man?

Anonym poster: 89cea268775e71467e28a134def04dda

Det er som regel *noe* som ikke er helt opp til *par* da. Selv har jeg fine tenner, er høy, trent osv men har ikke hår på hodet. Da er det også en deal breaker på samme måte opplever jeg. Nå skal det sies at vedkommende med de stygge tennene har et ansvar å gjøre det beste ut av det da.

Ellers må han jo forvente at det er kan bli en deal breaker for noen.

Gjest navnelapp
Skrevet

Det er som regel *noe* som ikke er helt opp til *par* da. Selv har jeg fine tenner, er høy, trent osv men har ikke hår på hodet. Da er det også en deal breaker på samme måte opplever jeg. Nå skal det sies at vedkommende med de stygge tennene har et ansvar å gjøre det beste ut av det da.

Ellers må han jo forvente at det er kan bli en deal breaker for noen.

Min kjæreste har ikkje hår på hovudet (vel, ein liten krans, som han barberer bort), men fine tenner. Tennene er langt viktigare, fordi det seier noko om at han tek vare på seg sjølv, og tenker framover. Håret er det lite å gjere med både for kvinner og menn .

• Liker 1
Skrevet

Min kjæreste har ikkje hår på hovudet (vel, ein liten krans, som han barberer bort), men fine tenner. Tennene er langt viktigare, fordi det seier noko om at han tek vare på seg sjølv, og tenker framover. Håret er det lite å gjere med både for kvinner og menn .

Har vært uten hår i noen år nå ..aldri blitt komfortabel med det desverre. Hadde lett ofre tenner og andre ting om jeg hadde kunne fått tilbake håret jeg ble robba av. Føler meg helt ribba til beinet bokstavelig talt .fy faen for en skjebne. Har jo ingen mulighet for variasjon i det hele tatt ...samme trynet dag ut og dag inn.

Gjest navnelapp
Skrevet

Har vært uten hår i noen år nå ..aldri blitt komfortabel med det desverre. Hadde lett ofre tenner og andre ting om jeg hadde kunne fått tilbake håret jeg ble robba av. Føler meg helt ribba til beinet bokstavelig talt .fy faen for en skjebne. Har jo ingen mulighet for variasjon i det hele tatt ...samme trynet dag ut og dag inn.

Dette problemet sit inne i hovuvdet ditt, kjære, ikkje på utsida.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare tull at ikke helt kritthvite tenner alltid skyldes livsstil. jeg er en mann som lever relativt sunt, røyker ikke , drikker ikke kaffe, så godt som aldri rødvin, god munnhygiene etc. med tannpuss, tanntråd/pirker o.l. Likevel har jeg alltid hatt et gult lag på en del av tennene fra jeg var ganske ung (og jeg vokste opp i en familie som spiste sunt). I tillegg har jeg et lite mellomrom mellom et par av de fremre tennene som syntes god, og selv om jeg brukte regulering som liten vokste ikke disse helt sammen.

Så da er det jo i følge KG mafiaen her bare å gå å skyte seg, hvertfall slik dere omtaler menn uten helt kritthvite tenner.

Anonym poster: acbba0b2a583626037eab225ec82ed6a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen problemer med litt skjeve, ikke kritthvite tenner. Ikke noe problem, det er helt vanlig. Men når det ser ut som en person har fått sparket tennene på plass i munnen med en skitten fotballstøvel, så er det absolutt en dealbreaker. Uansett årsak.

Fæle føtter kan jeg leve med (så lenge de ikke er soppete) menn uten hår er 100% ok, mange kler det. Men munnen må være ren og pen.

Anonym poster: 7c1e98ac2d9acece236a737c2b5116a3

Skrevet (endret)

Tror det er gratis/billig tannlege på tannlegehøyskolen i Oslo. Jeg har vært der selv og de er veldig hyggelige. Jeg sa også at jeg hadde grusom tannlegeskrekk, og det forstod de og tok hensyn til.

Det er viktig å ta vare på tennene sine. Ikke bare gjennom daglig tanntråd og tannpuss, men også gjennom det man drikker og spiser.

Det er selvfølgelig ikke bra med mye syre og sukker på tennene, og vann og sunn mat er selvfølgelig bra for tennene.

Selv har jeg veldig fine tenner. De er ikke kritthvite, men skjelett-hvite, og forventer selvfølgelig at andre har det også.

Jeg bryr meg ikke så mye om skjeve eller rare tenner, så lenge de er rene.

De må heller ikke være blenda-hvite, men når de er gulbrune syns jeg det er litt ... ja ...

Endret av Bølle
Gjest Aegon Targaryen
Skrevet

Denne tråden minnet meg på at jeg skal til tannlegen på mandag

AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er litt overfladisk av deg. Fortell han vel, hva du syntes om tennene hans. Jesus.

Anonym poster: a20e637e23290cd6f3bff7da0f54be35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...