Gå til innhold

Forstår ikke hva han vil....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke, men ingenting visste til det i hvertfall.

Når jeg tenker på den tiden vi tilbringte sammen, ja jeg kan føle meg trygg med ham. Han var snill, respektfull og fortalte mye privat og alt!

Men pga hans oppførsel etter det, overhodet ikke...

Anonymous poster hash: a953a...65d

Jeg forstår.. Du får tenke litt på det da. Du fortjener jo så absolutt ikke en slik mann, han oppfører seg som han skulle vært i 15års alderen rett og slett.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår.. Du får tenke litt på det da. Du fortjener jo så absolutt ikke en slik mann, han oppfører seg som han skulle vært i 15års alderen rett og slett.

Ja, det er vel det han gjør. Driver nå med å sende en melding utifra forslag jeg fikk av Ferni...

Er litt nervøs nå, hehe

Skrevet

Ja, det er vel det han gjør. Driver nå med å sende en melding utifra forslag jeg fikk av Ferni...

Er litt nervøs nå, hehe

Jeg syntes Ferni's forslag var flotte. Vil han ikke møtes så skal ikke du behøve å kjempe mer for han heller egentlig. Du er nervøs av god grunn, men heldigvis finner du ihvertfall ut hva han vil nå! :)

Gjest Chloè
Skrevet

For noen svar her. Han er ikke interessert, han holder deg varm. Etter det du skriver om fortiden din så vet du hvor lavt noen idioter han synke, å da mener jeg ikke at det er noe galt med deg.
Han holder litt kontakt av og på så du ikke skal glemme han helt, å så han får seg noe når han vil. Det er hvertfall planen hans, din oppgave er å drite i jævelen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes Ferni's forslag var flotte. Vil han ikke møtes så skal ikke du behøve å kjempe mer for han heller egentlig. Du er nervøs av god grunn, men heldigvis finner du ihvertfall ut hva han vil nå! :)

Ja, jeg syntes det og! og det er jo bedre å vite selv om det sårer enn å forblii i uvitenhet! :)

takk for deres oppmuntring!

For noen svar her. Han er ikke interessert, han holder deg varm. Etter det du skriver om fortiden din så vet du hvor lavt noen idioter han synke, å da mener jeg ikke at det er noe galt med deg.

Han holder litt kontakt av og på så du ikke skal glemme han helt, å så han får seg noe når han vil. Det er hvertfall planen hans, din oppgave er å drite i jævelen :)

Setter pris på ditt direkte og ærlige svar! :)

Ja, fra nå av driter jeg i ham! Ellres måtte han ha en veeeldig god forklaring og ikke gjenta en sånnholdning en eneste gang, noe jeg tviler altfor mye på for å satse på ham..

Gjest Chloè
Skrevet

Ja, jeg syntes det og! og det er jo bedre å vite selv om det sårer enn å forblii i uvitenhet! :)

takk for deres oppmuntring!

Setter pris på ditt direkte og ærlige svar! :)

Ja, fra nå av driter jeg i ham! Ellres måtte han ha en veeeldig god forklaring og ikke gjenta en sånnholdning en eneste gang, noe jeg tviler altfor mye på for å satse på ham..

Man har nok godt av å høre det, for faller du i den fella så er det ikke veldig lett å komme seg ut av den. Ikke lag unnskyldninger for han, det fins ingen. Jeg gjorde det senest sist uke "kanskje jeg virket avvisende" "kanskje han er sjenert" kanskje ditten og datten, men er en mann interessert oppfører han seg ikke sånn :)

AnonymBruker
Skrevet

Man har nok godt av å høre det, for faller du i den fella så er det ikke veldig lett å komme seg ut av den. Ikke lag unnskyldninger for han, det fins ingen. Jeg gjorde det senest sist uke "kanskje jeg virket avvisende" "kanskje han er sjenert" kanskje ditten og datten, men er en mann interessert oppfører han seg ikke sånn :)

Det er nettopp det, man skal være litt ivrig når man virkelig er interessert!

Nå er meldingen sendt, jeg forventer ikke engang at han svarer.

vi skal jo en dag treffe en som viser sin interesse :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte mange forskjellige årsaker hvorfor en mann oppfører seg som han gjør.

Og tro det eller ei, det er ikke alltid konsekvent fordi det er mangel av interesse.

Anonymous poster hash: b3a0c...ea2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte mange forskjellige årsaker hvorfor en mann oppfører seg som han gjør.

Og tro det eller ei, det er ikke alltid konsekvent fordi det er mangel av interesse.

Jeg vil gjerne tro det. Jeg har prøvd å se hva andre årsaker det kunne være samtidig som jeg forsøkte å betrygge ham, men resultatet ble det samme.

Hva andre årsaker tenker du på? Har du selv gjort det av disse årsakene?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne tro det. Jeg har prøvd å se hva andre årsaker det kunne være samtidig som jeg forsøkte å betrygge ham, men resultatet ble det samme.

Hva andre årsaker tenker du på? Har du selv gjort det av disse årsakene?

Du vil gjerne tro det ja. Kan jeg se for meg. Alt blir jo så mye simplere og lettere å forstå seg på da. Hvem vil ikke gjerne ha det slik noen ganger.

Og jeg tenker på mange diverse årsaker. Og ja, selv har jeg gjort det av disse årsakene. Og det kan være alt fra uheldig timing av andre avtaler til overanalyser av intensjonsrike og intetsigende ubehageligheter. Det kan være så mangt.

Interessen derimot? Neppe.

En interesse for et annet menneske kan ikke forsvinne over natten dessverre, med mindre det egentlig aldri var noen særlig interesse til begynne med (en slik kan vokse seg stor over tid, men det er en annen diskusjon).

Så, enten var ham egentlig aldri interessert, eller så er han fortsatt.

AnonymBruker
Skrevet

Du vil gjerne tro det ja. Kan jeg se for meg. Alt blir jo så mye simplere og lettere å forstå seg på da. Hvem vil ikke gjerne ha det slik noen ganger.

Og jeg tenker på mange diverse årsaker. Og ja, selv har jeg gjort det av disse årsakene. Og det kan være alt fra uheldig timing av andre avtaler til overanalyser av intensjonsrike og intetsigende ubehageligheter. Det kan være så mangt.

Interessen derimot? Neppe.

En interesse for et annet menneske kan ikke forsvinne over natten dessverre, med mindre det egentlig aldri var noen særlig interesse til begynne med (en slik kan vokse seg stor over tid, men det er en annen diskusjon).

Så, enten var ham egentlig aldri interessert, eller så er han fortsatt.

Dårlig timing er vanskelig å tro på, da vi ble kjent for snart to mnder siden, og problemet er ikke at han ikke har hatt tid til å treffes, men at han ikke har "hatt" tid til å svare på min melidng hver gang...

Også er det slik at han først sender en melding, så om han klarer å starte en samtale, bør han vel også klare å fortsette den?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke svarer bruker du kvinnelist ;)Du tar IKKE mer kontakt med ham, men trekker deg unna (uansett hvor vanskelig det er) og venter til han kontakter deg. Hvis han faktisk er interessert, vil din forsvinning få ham til å lure på hvor du er,hva du gjør på,og om du har møtt en annen. og han vil før eller siden ta kontakt - hvis han er interessert.Hvis ikke ville jeg dumpet ham. Ingen vits i å kaste bort tiden ;)Anonymous poster hash: 4b9ac...13e

Hmmm. Jeg er i litt samme situasjon. Her om dagen tok han kontakt etter å ikke ha hørt fra meg på fire uker (han har vært utenlands). Betyr det at han faktisk er interessert? Han lurte på hva jeg har gjort i det siste osv...

Anonymous poster hash: 56f68...6cf

Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Nå er jeg greit lei av disse sex og singelliv holdningene du og andre strør rundt dere angående menn. Virkelige menn er faktisk ikke som på tv, og det er ikke sånn at overfladisk tiltrekning gjør oss kronisk oppslukt av den samme dama, og vi blir ikke som siklende og klåfingra kvinner i rekkevidde av en skinnende tiara, bare fordi vi syns en jente er pen eller fordi vi prater sammen. Det må faktisk litt forhandling til, og en av faktorene som gjør oss veldig glad i et kvinnfolk og som gjør henne mer nyttig enn som kun sex er nettopp det at hun gir albuerom når vi er opptatt, at hun tåler å ikke få en godnatta melding hver eneste kveld, at hun forstår at hun ikke kan være hele hans verden fra dag en og at hun forstår at hun faktisk må bevise noe før han vet om han vil ha henne.

Jeg ser dette er en jævla gjenganger hos flere av dere, det at han er håpløs om han er vinglete. Som om det liksom skal ha noe å si? Skal han ukritisk bare hoppe på den første attraktive jenta som shaker litt på rumpa og vil ha oppmerksomhet? Det er mulig dere tenker sånn fordi tv og film portrerterer "ekte kjærlighet" som om mannens impulsive ereksjon blir til en jævla pil som stalker henne og maser henne i senk til hun gir han en sjanse, eller det er mulig dere forventer at han skal være hundre prosent pågående fra dag en fordi det var sånn guttene var på ungdomsskolen og vgs var da vårt eneste mål var å få dyppa den, men når vi passerer 20 og har nok av utmattende erfaring med at dere forventer å få erklært hva vi finner så fantastisk og unikt med hver enkelt punkt og prikke med dere etter en liten uke, som om den umiddelbare og overfladiske attraksjonen dere hadde ikke gikk ut på at dere var et attraktivt kjøttstykke dere foreløpig kun har rukket og vist dere som, så stiller vi faktisk krav til personlighet også før vi tør å satse på noe, nettopp fordi vi ikke vil havne i uendelige andre urimelige diskusjoner som går ut på at vi ikke er den beslutningsmaskinen som tar full risiko og sats for å varte opp hvert eneste primadonnabehov dere måtte ha.

Sorry, men nok får være nok altså. Hvis dere har tenkt å gå rundt å lære hverandre at menn som ikke setter livet sitt på vent i møte med dere er drittsekker, så vær forberedt på å ende opp ensomme. Og det er ikke vårt tap.

Han er ikke en drittsekk ts, men du gjør ikke særlig mye for å ekke interessen hans heller med kjedelig, intetsigende tekstmeldinger og samtaler der du forenter at han skal varte deg opp.

Faen noen burde lage en skikkelig debatt ut av dette her for det her er så dumt at og uralistisk av kvinnene at jeg ikke finner ord.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg greit lei av disse sex og singelliv holdningene du og andre strør rundt dere angående menn. Virkelige menn er faktisk ikke som på tv, og det er ikke sånn at overfladisk tiltrekning gjør oss kronisk oppslukt av den samme dama, og vi blir ikke som siklende og klåfingra kvinner i rekkevidde av en skinnende tiara, bare fordi vi syns en jente er pen eller fordi vi prater sammen. Det må faktisk litt forhandling til, og en av faktorene som gjør oss veldig glad i et kvinnfolk og som gjør henne mer nyttig enn som kun sex er nettopp det at hun gir albuerom når vi er opptatt, at hun tåler å ikke få en godnatta melding hver eneste kveld, at hun forstår at hun ikke kan være hele hans verden fra dag en og at hun forstår at hun faktisk må bevise noe før han vet om han vil ha henne.

Jeg ser dette er en jævla gjenganger hos flere av dere, det at han er håpløs om han er vinglete. Som om det liksom skal ha noe å si? Skal han ukritisk bare hoppe på den første attraktive jenta som shaker litt på rumpa og vil ha oppmerksomhet? Det er mulig dere tenker sånn fordi tv og film portrerterer "ekte kjærlighet" som om mannens impulsive ereksjon blir til en jævla pil som stalker henne og maser henne i senk til hun gir han en sjanse, eller det er mulig dere forventer at han skal være hundre prosent pågående fra dag en fordi det var sånn guttene var på ungdomsskolen og vgs var da vårt eneste mål var å få dyppa den, men når vi passerer 20 og har nok av utmattende erfaring med at dere forventer å få erklært hva vi finner så fantastisk og unikt med hver enkelt punkt og prikke med dere etter en liten uke, som om den umiddelbare og overfladiske attraksjonen dere hadde ikke gikk ut på at dere var et attraktivt kjøttstykke dere foreløpig kun har rukket og vist dere som, så stiller vi faktisk krav til personlighet også før vi tør å satse på noe, nettopp fordi vi ikke vil havne i uendelige andre urimelige diskusjoner som går ut på at vi ikke er den beslutningsmaskinen som tar full risiko og sats for å varte opp hvert eneste primadonnabehov dere måtte ha.

Sorry, men nok får være nok altså. Hvis dere har tenkt å gå rundt å lære hverandre at menn som ikke setter livet sitt på vent i møte med dere er drittsekker, så vær forberedt på å ende opp ensomme. Og det er ikke vårt tap.

Han er ikke en drittsekk ts, men du gjør ikke særlig mye for å ekke interessen hans heller med kjedelig, intetsigende tekstmeldinger og samtaler der du forenter at han skal varte deg opp.

Faen noen burde lage en skikkelig debatt ut av dette her for det her er så dumt at og uralistisk av kvinnene at jeg ikke finner ord.

Jeg synes du overdriver og er litt nedsettende med måten du skriver på...

Og jeg tror nok det er noe ulogisk i ens oppførsel når man tar jevnlig kontakt for så ikke engang svare på en melding og forsvinne på minst en uke, for så komme tilbake og gjenta den samme ting to mnder senere. Det er et laaaangt mellomrom mellom det og det du nevner "få en godnatta melding hver kveld", som er to ekstreme holdninger.

Det gjelder ikke å forvente at ting skjer som på tv, langt ifra.

Du sier også at kvinnen "faktisk må bevise noe før han vet om han vil ha henne." det høres litt gammeldags ut, som om vi bare måtte ta køen og vente til at kongene gjerne orker å gi oss et lite blikk, samt gjør alt for å vise dem alt vi har å bidra med, og godta at man behandler oss respektløs eller har en forvirrende holdning...

Men sannheten er at det er gjensidig, begge trenger å få vekket interesse, begge trenger å bli litt betrygget. Så om det handler om å måtte bevise noe, så har han hittil stryket..

men du gjør ikke særlig mye for å ekke interessen hans heller med kjedelig, intetsigende tekstmeldinger og samtaler der du forenter at han skal varte deg opp.

Har du lest meldingene jeg har sendt for å påstå at de var kjedelige og at jeg forventer at han skal varte meg opp?

Jeg kan ihvertfall si at de ikke var det, men når man ikke få respons etter tre forsøk med initiativrike, flørtende Og ikke-kjedelige meldinger, blir man litt lei og mister litt interesse og motivasjon, så ja, min siste melding var ikke like kreativ som de andre, men det tror jeg ikke han kan tillate seg å bebreide meg for...

den umiddelbare og overfladiske attraksjonen dere hadde ikke gikk ut på at dere var et attraktivt kjøttstykke dere foreløpig kun har rukket og vist dere som, så stiller vi faktisk krav til personlighet også før vi tør å satse på noe

Du må ha vært ganske skuffet med en eller flere erfaringer, men jeg forstår ikke hvorfor du skal sammenligne min og alle kvinners- situasjon og oppførsel.

Alle har opplevd noe vondt minst en gang, men det er nettopp der vi må lære å unngå å generalisere og bære nag på alle, fgor det er helst sånn at vi kan ende opp alene.

Og når det gjelder den situasjon jeg ber hjelp om her (ja, hjelp, ikke angrep), så så jeg at han falt mer og mer mens vi snakket sammen og det var pga min personlighet, vi snakket i timevis, og jo mer vi snakket, jo mer viste han interesse.

Men så ble det nesten en annen person senere. der er det forvirrende.

Så skal vi kvinner godta at dere gir dere ut for å være en type person for så å vise noe heeelt annet senere, og det uten å være overrasket eller lure på hvorfor? Det høres rart ut, det.

Til slutt vil jeg si at du godt kan si din mening uten å være så nedsettende mot kvinner, og tror du at vi kan forstå bedre når vi får aggressive svar? Så hvis det er så viktig for deg at vi blir smartere på dette området, kunne du bidra mer konstruktiv, da.

AnonymBruker
Skrevet

Og hvis du er lei av disse "sex og singelliv holdningene du og andre strør rundt dere angående menn", har du også lov til å la være å lese dem og svare også

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig timing er vanskelig å tro på, da vi ble kjent for snart to mnder siden, og problemet er ikke at han ikke har hatt tid til å treffes, men at han ikke har "hatt" tid til å svare på min melidng hver gang...

Også er det slik at han først sender en melding, så om han klarer å starte en samtale, bør han vel også klare å fortsette den?

Det er mye som er vanskelig å tro på. Man velger ofte å tro på det likevel, mens andre ganger det motsatte fordi man føler det blir for naivt. En mellomting er nok det greieste, men om det ikke er mulig å finne noe mellomting gjør det jo situasjonen noe mer komplisert.

Og joda, når han først sender en melding burde han også klare / ha interesse for å fortsette samtalen.

Hvorfor dette ikke skjer, er det jo forsåvidt bare ham som kan svare på, men kanskje det er en grunn for det. Ufint er det uansett.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...