Gå til innhold

Forstår ikke hva han vil....

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS her. Nå begynner de samme syklusen igjen. Han sendte meg en sms i morges hvor han forklarte hvorfor han ikke har svart før og spør om jeg fremdeles sover (det var kl.8)

Så hva skal jeg gjøre, hvor lenge skal jeg vente til jeg svarer? Jeg vil vise ham at jeg har selvrespekt og at jeg også kan svare lenge senere, men samtidig er jeg ikke så interessert i å spille en rolle.

Også vet jeg ikke engang hva jeg skal skrive, for kanskje svarer han aldri!

Anonymous poster hash: a953a...65d

Hvorfor spør han om du fremdels sover...??! Hehe. Med mindre han vil treffes samme morgen liksom....

Men hvorfor brukte han så lang tid på å svare da?

Og hvor gammel er han egentlig?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Jeg er 25 og han 24 :)

Hvorfor spør han om du fremdels sover...??! Hehe. Med mindre han vil treffes samme morgen liksom....

Ja, hvorfor, det er et godt spørsmål, hehe :)

Men hvorfor brukte han så lang tid på å svare da?

Det vil jeg veldig gjerne forstå, men jeg orker ikke å spørre...

Og hvor gammel er han egentlig?

han er 24

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke ennå svart på hans melding, og jeg vil gjerne skrive noe som viser at jeg synes det er rart at han går fram og tilbake og at jeg er i ferd med å miste interesse pga det, men klarer ikke å velge hvordan jeg skal formulere det...

Jeg vil ikke ha en bebreidende tone heller... noen som kan hjelpe please ?

Skrevet

Jeg har ikke ennå svart på hans melding, og jeg vil gjerne skrive noe som viser at jeg synes det er rart at han går fram og tilbake og at jeg er i ferd med å miste interesse pga det, men klarer ikke å velge hvordan jeg skal formulere det...

Jeg vil ikke ha en bebreidende tone heller... noen som kan hjelpe please ?

Kan prøve å hjelpe, men må bare skjønne situasjonen litt bedre. :)

Dere har bare vært sammen den ene gangen? Og treffes ikke via jobb sånn ellers, det var bare litt tilfeldig?

Og dere bor i samme by, så i teorien skal det være greit å få til å treffes igjen ganske raskt...?

Hvis det er tilfellet så synes jeg i hvert fall det er rart at dere melder uten å avtale å møtes igjen.

Har han ikke foreslått å møtes igjen? Bare pjatter han uten mål og mening? Det hadde ikke jeg giddet.

Du kan jo vri det til at du begynner å bli lei av å melde selv, og spørre om dere ikke skal finne på noe igjen snart....? Han virker litt rar/treig i fremgangsmåten, dersom han faktisk er interessert (og hvorfor skulle han ellers melde med deg?).

AnonymBruker
Skrevet

Kan prøve å hjelpe, men må bare skjønne situasjonen litt bedre. :)

Dere har bare vært sammen den ene gangen? Og treffes ikke via jobb sånn ellers, det var bare litt tilfeldig?

Ja, bare den ene gangen. Det var tilfeldig.

Vi skulle treffes (hans initiativ) på et bestemt sted (kan ikke gi mer opplysninger da jeg kan bli avslørt) for en bestemt ting, men vi har ikke nevnt det siden da. Og da virket han veldig bestemt på å treffe meg der!

Så ble det igjen snakk om det en gang i en av våre korte meldingssamtaler (mitt initiativ) og han ga inntrykk for å synes det ville være koselig

Og dere bor i samme by, så i teorien skal det være greit å få til å treffes igjen ganske raskt...?

Ja, i teorien, og det var det jeg også tenkte i begynnelsen...'

Hvis det er tilfellet så synes jeg i hvert fall det er rart at dere melder uten å avtale å møtes igjen.

Nå vil jeg ikke orke å gjøre det, jeg blir lett "blokkert" når jeg ikke får respons.

Har han ikke foreslått å møtes igjen? Bare pjatter han uten mål og mening? Det hadde ikke jeg giddet.

Du kan jo vri det til at du begynner å bli lei av å melde selv, og spørre om dere ikke skal finne på noe igjen snart....?

Som overnevnt blir det nå vanskelig for meg å ta intiativet da jeg ikke fikk respons sist.

Derfor vil jeg gjerne finne noe å skrive som betyr "jeg trodde du hadde glemt meg. Nå må du kjøre på", men på en litt delikat måte hehe :)

Slik at hvis han ikke gjør noe, avslutter jeg det hele

Han virker litt rar/treig i fremgangsmåten, dersom han faktisk er interessert (og hvorfor skulle han ellers melde med deg?).

Ja, det er akkurat det som gjør meg så forvirret!

AnonymBruker
Skrevet

Sendte ham en melding for en time siden, skrev kort, men hyggelig, + nevnte at jeg hadde trodde han hadde mistet mit nr... med et smiley. For å få ham til å forstå at hans oppførsel er rar...

Fikk ikke noe svar ennå, men det har ikke gått mye tid.

Hva gjør jeg hvis han ikke svarer?

AnonymBruker
Skrevet

Sendte ham en melding for en time siden, skrev kort, men hyggelig, + nevnte at jeg hadde trodde han hadde mistet mit nr... med et smiley. For å få ham til å forstå at hans oppførsel er rar...

Fikk ikke noe svar ennå, men det har ikke gått mye tid.

Hva gjør jeg hvis han ikke svarer?

Hvis han ikke svarer bruker du kvinnelist ;)

Du tar IKKE mer kontakt med ham, men trekker deg unna (uansett hvor vanskelig det er) og venter til han kontakter deg. Hvis han faktisk er interessert, vil din forsvinning få ham til å lure på hvor du er,hva du gjør på,og om du har møtt en annen. og han vil før eller siden ta kontakt - hvis han er interessert.

Hvis ikke ville jeg dumpet ham. Ingen vits i å kaste bort tiden ;)

Anonymous poster hash: 4b9ac...13e

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke svarer bruker du kvinnelist ;)

Du tar IKKE mer kontakt med ham, men trekker deg unna (uansett hvor vanskelig det er) og venter til han kontakter deg. Hvis han faktisk er interessert, vil din forsvinning få ham til å lure på hvor du er,hva du gjør på,og om du har møtt en annen. og han vil før eller siden ta kontakt - hvis han er interessert.

Hvis ikke ville jeg dumpet ham. Ingen vits i å kaste bort tiden ;)

Anonymous poster hash: 4b9ac...13e

Takk for dine gode råd!!! :)

Problemet er at jeg allerede har gjort det to eller tre ganger, og hver gang går det rundt en uke, så sender han ny melding. Jeg svarer og det ender der, inntil hans neste melding...

Men når han sender ny melding, tenker jeg hver gang at kanskje denne gangen vil han ikke trekke seg... og jeg blir rett og slett lurt :(

Så det leder meg til mitt nest spørsmål :) hvis han igjen tar kontakt om flere dager, hva gjør jeg? Som jeg tror Einstein sa, er det dumt å tro at man skal ha et annerledes sløsning med alltid å bruke samme handling...

Føler meg så forvirret og fortapt!

Så det er tre løsninger :

1)jeg fortsetter som hittil --- men dette går ikke

2)jeg svarer ikke i det hele tatt-- ikke min type, jeg liker ikke å la folk i uvitenhet (selv om han faktisk fortjener det)

3)svare noe, men enten for å si at jeg vil slutte disse meningløse meldingene eller rett og slett spør hvorfor han gjør sånn eller noe annet (men hva?)?

Utrolig at folk tar initiativet til å ta kontakt, men ikke gjør noe for å føre det til noe annet :(

AnonymBruker
Skrevet

Menn! De er ikke alltid like enkel å forstå seg på. Men kanskje de ikke er så lite komplisert i forhold til kvinner som mange ofte innbiller seg.

Anonymous poster hash: b3a0c...ea2
Skrevet

Ettersom du har insjet å møtes, og det fortsatt ikke har skjedd (og han ikke foreslår noe tilbake)..... jeg synes han virker litt lunken. Personlig hadde jeg nok tolket det som at han ikke er så interessert, og bare droppet hele greien.

En gutt lar det ikke gå så lang tid om han har mulighet til å få treffe en jente han liker.....

AnonymBruker
Skrevet

Menn! De er ikke alltid like enkel å forstå seg på. Men kanskje de ikke er så lite komplisert i forhold til kvinner som mange ofte innbiller seg.

Nei, enkle er de slett ikke! :)

Ettersom du har insjet å møtes, og det fortsatt ikke har skjedd (og han ikke foreslår noe tilbake)..... jeg synes han virker litt lunken. Personlig hadde jeg nok tolket det som at han ikke er så interessert, og bare droppet hele greien.

En gutt lar det ikke gå så lang tid om han har mulighet til å få treffe en jente han liker.....

Ja, jeg gir opp med ham. Men jeg vil likevel ikke la være å svare når neste melding kmmer.

Så hva kan jeg skrive uten å være aggressiv for å si at jeg gir opp?

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hvorfor faen spør du hva en mann/gutt i et forhold vil? Hold deg unna han du!

Anonymous poster hash: 7ffab...8f1

Innlegget er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Skrevet (endret)

Til TS: du får purre på han en siste gang når han melder. Sånn: var det sånn at du ville finne på noe igjen eller?? I så fall er det en film på kino denne uken som skal være bra etc.

Hvis han sier nei, så vet du. Hvis han prater det bort (??), så vet du også. Da kan du si: ok, men synes vel denne kontakten her er litt rar, gidder ikke melde med en fyr som aldri vil treffes. Snakkeeees (ikke). ;)

Innlegget er redigert som ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Til TS: du får purre på han en siste gang når han melder. Sånn: var det sånn at du ville finne på noe igjen eller?? I så fall er det en film på kino denne uken som skal være bra etc.

Hvis han sier nei, så vet du. Hvis han prater det bort (??), så vet du også. Da kan du si: ok, men synes vel denne kontakten her er litt rar, gidder ikke melde med en fyr som aldri vil treffes. Snakkeeees (ikke). ;)

Takk, det var en bra måte å si det til ham på!

Tror faktisk ikke engang jeg skal vente til neste gang, men at jeg skal sende ham det i dag og bli ferdig med ham en gang for alle!

Innlegget er redigert som ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Du er sikker på at han ikke bare vil ha seg noe da? Ettersom han ringer deg sent på kvelden, ikke alltid svarer og slikt? Er dette en mann du kan se for deg et forhold med? En du kan føle deg trygg på? Jeg syntes ikke han høres ut som en veldig snill mann akkurat..

Endret av lykkestor
AnonymBruker
Skrevet

Takk for ditt svar!! :)

Er enig, synes jeg har gjort det tydelig at jeg ville opprette kontakt, så...

Jeg tenker at han gjorde det på fylla, ja, for selv om vi ikke kjenner hverandre så godt så jeg at han er sjenert og gjør alt for å sjule det.

Problemet er faktisk mest at det får meg til å føle meg uinteressant og verdiløs.

Vet man ikke skal tenke sånn, men etter et langvarig forhold hvor min sambo har vært utro i åresvis har jeg mistet mye av selvtilliten min.

Prøver ikke å ta hensyn til det, likevel å være åpen til nye treff etter lang, lang periode med vanskeligheter for å gå videre, så treffer jeg en jeg liker som ikke er klar til et forhold med meg og som oftest er på sukker enn jeg får høre fra ham. Jeg endte dette "forholdet " etter et par måneder, det bekreftet på en måte at jeg ikke var "bra nok", men jeg ga ikke opp, og nå skjer dette :(

Og for noen uker siden var det en som var kjempe interessert i meg, ja men han er i forhold og har vært det i mange år (for en drittsekk!!) Føles som om jeg ikke e rbra nok til å bli kjærestemateriale.... :(

Anonym poster: a953aaaace601989365bb45a59cc065d

Der forteller du at han er i et forhold, herligheten!

Skrevet

Der forteller hun om en annen fyr som viste interesse for noen uker siden. Les innlegget liksom.
AnonymBruker
Skrevet (endret)

dumme du, jeg snakker om en annen som prøvde seg med meg mens han er i et forhold, derfor skrev jeg drittsekk!!!! Og jeg skrev MEN

Kjøp deg en hjerne og konsultasjon hos psykolog!

Innlegget er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Der forteller hun om en annen fyr som viste interesse for noen uker siden. Les innlegget liksom.

Takk :)

det som er herlig her er at det er mange som trenger å få ut frustrasjonen sin og kaster seg over den første... :(

Og til de egentlige brødhue, her er det et fritt forum, så selv om det er noen som holder på med noen som er i et forhold eller gjør noe andre ikke liker, bør vedkommende bli snakket til med respekt.

Om målet ditt virkelig er at folk ikke er utro, tror du din holdning ha en positiv påvirkningskraft? Neppe.

Sosial intelligens bør du vel skaffe deg.

Så hold deg unna min tråd, jeg har vært tålmodig nok, nå!

Og når det gjelder utroskap og lurer på hvorfor du har blitt sviktet, bør du finne svar på det med å tenke gjennom dine holdninger og reaksjoner, sannsynligivs finner du svar der!

AnonymBruker
Skrevet

Du er sikker på at han ikke bare vil ha seg noe da? Ettersom han ringer deg sent på kvelden, ikke alltid svarer og slikt? Er dette en mann du kan se for deg et forhold med? En du kan føle deg trygg på? Jeg syntes ikke han høres ut som en veldig snill mann akkurat..

Jeg vet ikke, men ingenting visste til det i hvertfall.

Når jeg tenker på den tiden vi tilbringte sammen, ja jeg kan føle meg trygg med ham. Han var snill, respektfull og fortalte mye privat og alt!

Men pga hans oppførsel etter det, overhodet ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...