AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Traff en gutt i forbindelse med jobb, han virket interessert og i løpet av en dag ble det helt motsatt. Han svarte ikke på min siste melding. Så ringte han en natt... Vi var sammen i et par timer dagen vi traff hverandre og vi hadde det veldig hyggelig, det virket som han ikke ville gå, alt var kjempe koselig. Et kvarter etter å ha gått sendte han meg en melding, jeg svarte, og det ble flere veldig hyggelige meldinger. Den siste jeg fikk svarte jeg ikke fordi jeg sov. Dagen etter sendte jeg ham noe, og fikk ikke svar på flere timer. Så jeg sendte en ny en og spurte om alt var bra, og han svarte at han bare var opptatt, og han fortsatt litt samtalen... for ikke å svare på min siste melding, men det kunne se ut som om samtalen var avsluttet, så jeg ble ikke bekymret. To uker senere sendte jeg ham en melding og fikk ikke svar... og så midt på natta fredag kveld ringte mobilen min, og det var ham. Jeg sov jo så jeg tok ikke anropet, og siden det har jeg ikke fått hørt fra ham. Hva skjer??? Jeg vet man bare kan spekulere og jeg vil nok ikke få det riktige svar her, men jeg er litt (eller i overkant av litt) skuffet og trist, så jeg trengte å skrive om dette... jeg likte ham veldig godt, og det var den andre som har klart å vekke interessen min i løpet av et par år Da vi var sammen gjorde han det klart at han var interessert selv om han noen ganger viste litt sjenanse.... Anonym poster: a953aaaace601989365bb45a59cc065d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Hadde ikke tatt noe mer kontakt. Hadde han vært interessert, hadde han vel svart på meldingene. Når var det han ringte deg? På fylla? Anonym poster: f384e2cf6cf620a5c7d6ed3d6ab4b861
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 Takk for ditt svar!! Er enig, synes jeg har gjort det tydelig at jeg ville opprette kontakt, så... Jeg tenker at han gjorde det på fylla, ja, for selv om vi ikke kjenner hverandre så godt så jeg at han er sjenert og gjør alt for å sjule det. Problemet er faktisk mest at det får meg til å føle meg uinteressant og verdiløs. Vet man ikke skal tenke sånn, men etter et langvarig forhold hvor min sambo har vært utro i åresvis har jeg mistet mye av selvtilliten min. Prøver ikke å ta hensyn til det, likevel å være åpen til nye treff etter lang, lang periode med vanskeligheter for å gå videre, så treffer jeg en jeg liker som ikke er klar til et forhold med meg og som oftest er på sukker enn jeg får høre fra ham. Jeg endte dette "forholdet " etter et par måneder, det bekreftet på en måte at jeg ikke var "bra nok", men jeg ga ikke opp, og nå skjer dette Og for noen uker siden var det en som var kjempe interessert i meg, ja men han er i forhold og har vært det i mange år (for en drittsekk!!) Føles som om jeg ikke e rbra nok til å bli kjærestemateriale.... Anonym poster: a953aaaace601989365bb45a59cc065d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Ts her, kommer med litt tilbakemelding, og er enda mer forivrret!!!!! Han tok kontakt igjen, g det fortsetter som det har begynt. Han skriver noe, jeg svarer, og etter noen få meldinger... ingenting! Tenkte kanskje han var sjenert, så jeg skrev at det var koselig å få høre fra ham for at han forstår, men ingen svar.. HVA SKJER MED FOLK SOM SELV TAR KONTAKT FOR SÅ IKKE Å SVARE ENGANG ??? Tenkte det kanskje var bedre ikke å svare neste gang, men jeg må innrømme at jeg liker ham godt Anonymous poster hash: a953a...65d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Ja du er helt rett , men jeg vet ikke hva jeg kan si.. vi kjenner ikke hverandre godt... Noen tips på hva slags melding jeg kunne sende ham? Anonymous poster hash: a953a...65d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #7 Skrevet 8. juni 2013 Folk flest sitter jo ikke og tekster hele døgnet, de sender meldinger når de har tid. Anonymous poster hash: 863cb...d98
Mr.Omg Skrevet 8. juni 2013 #8 Skrevet 8. juni 2013 Siden dere ikke kjenner hverandre så godt så er det vel like greit å bare være rett fram? Spør om hvorfor han plutselig slutter å svare
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #9 Skrevet 8. juni 2013 Takk, det er vel den eneste måten å få svar på, men jeg tror faktisk ikke jeg klarer det. Kanskje vil det bli tolket negativt... Da får jeg bare klage til meg selv Anonymous poster hash: a953a...65d 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #11 Skrevet 8. juni 2013 Folk flest sitter jo ikke og tekster hele døgnet, de sender meldinger når de har tid. Anonymous poster hash: 863cb...d98 Det er ikke snakk om å skrive hele døgnet, så spør når du ikke vet istedenfor å konkludere! Det er snakk om et par melding fra hver av oss, og den siste blir uten svar Anonymous poster hash: a953a...65d 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #12 Skrevet 8. juni 2013 snakket om det med en venninne, og hun ga meg samme svar som hun pleier når en gutt ikke kaster seg over meg: at han ikke er interessert. Føler meg enda mer elendig, og hun har sikkert rett. Jeg er kjempe lei meg, lei av alt!!! Anonymous poster hash: a953a...65d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #13 Skrevet 8. juni 2013 Det er ikke snakk om å skrive hele døgnet, så spør når du ikke vet istedenfor å konkludere! Det er snakk om et par melding fra hver av oss, og den siste blir uten svar Anonymous poster hash: a953a...65d En melding må jo være den siste i enhver utveksling. Har aldri møtt noen mann som er superglad i å tekste, og det blir sjelden så mange frem og tilbake av gangen. Anonymous poster hash: 863cb...d98
Gjest LonelyAngel Skrevet 8. juni 2013 #14 Skrevet 8. juni 2013 Vet du hva? I slike tilfeller er det ikke alltid at gutten selv vet hva han vil. Det er kan være derfor han er så "vinglette".
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #15 Skrevet 8. juni 2013 ja det høres ut som han ikke helt vet hva han vil. Du burde kanskje bare ta det veldig rolig og vente på at han tar initiativ litt nå. Du har jo sendt han ganske mye uten å få svar. Anonymous poster hash: 90bcb...48e
jita Skrevet 8. juni 2013 #16 Skrevet 8. juni 2013 Jeg hadde en kompiss som sendte "hva skjera?" på melding til alle single damer når han var ute uten å få seg noe. Høres ut som denne fyren har litt mer fantasi men hvis han aldri spør om noe annet så tror jeg ikke du burde legge for mye i meldingene hans
Gjest badeand1 Skrevet 8. juni 2013 #17 Skrevet 8. juni 2013 Når du skriver siste melding, er det noe å svare på?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #18 Skrevet 8. juni 2013 Tusen takk for mange gode svar. Det er sikkert det at han ikke helt vet hva han vil... Og ja, det er sant at de fleste menn ikke er kjempe glade i å tekste, men her er det ikke snakke om så mange meldinger, så jeg blir forvirret... Ja, når jeg skriver melding er det noe å svare på. Det er slik at : han tar initiativ og sender meg en melding, jeg svarer. Så sender han meg et spørsmål, en gang til svarer jeg, og jeg stiller et spørsmål óg slik at han vet jeg ikke bare svarer for å være høflig og at jeg er interessert i kontakt. ingen svar, inntil flere dager senere, hvor det samme skjer om igjen og om igjen... Så ja, enig, jeg bør helst ikke legge for mye i meldingene hans. Skal tenke på ham som en eventuell kompis, ikke mer enn det... uffameg... Anonymous poster hash: a953a...65d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #19 Skrevet 13. juni 2013 TS her. Nå begynner de samme syklusen igjen. Han sendte meg en sms i morges hvor han forklarte hvorfor han ikke har svart før og spør om jeg fremdeles sover (det var kl.8) Så hva skal jeg gjøre, hvor lenge skal jeg vente til jeg svarer? Jeg vil vise ham at jeg har selvrespekt og at jeg også kan svare lenge senere, men samtidig er jeg ikke så interessert i å spille en rolle. Også vet jeg ikke engang hva jeg skal skrive, for kanskje svarer han aldri! Anonymous poster hash: a953a...65d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå