Piñacolada Skrevet 9. april 2004 #41 Del Skrevet 9. april 2004 Singin' in the Rain Calamity Jane Amadeus Matrix Titanic Gjøkeredet Shawshank Redemption Den Grønne Mil Fornuft & Følelser American Beauty Seven Bram Stoker's Dracula When Harry Met Sally Døden Kler Henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 9. april 2004 #42 Del Skrevet 9. april 2004 Top Gun Dirty Dancing :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. april 2004 #43 Del Skrevet 10. april 2004 Har sett Løvenes konge utrolig mange ganger. Andre filmer gidder jeg bare se 1 gang. (Dum & dummere er forresten skikkelig kul,har sett den en 2-3 ganger :-) ) Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 10. april 2004 #44 Del Skrevet 10. april 2004 Amadeus Monty Python: Life of Brian Get Shorty Alien Ringu (den japanesiske orginalverisjonen av hollywood remaken The Ring, fra Japan) Dory i Finding Nemo er litt uforglemmelig. :-) Trollmannen fra Oz er en så merkelig merkelig film at den glemmer jeg ikke Jo også Austin Powers 1 ser jeg mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 10. april 2004 #45 Del Skrevet 10. april 2004 "Der vannet blir dypt" med Michelle Pfeiffer "Mulholland drive" "Twin peaks" "Festen" "Min beste venns bryllup" "Alle elsker Mary" "Kvinnen i mitt liv" "Shrek" blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarante Skrevet 10. april 2004 #46 Del Skrevet 10. april 2004 Filmer jeg kan se om og om igjen er - Dirty dancing (har endelig fått den på dvd) - Grease - Brudens far2 (riktignok en stund siden sist, men den er fin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opa| Skrevet 10. april 2004 #47 Del Skrevet 10. april 2004 Det er mange det... LOTR 123.. The Godfather 123... The Matrix Seven The silence of the lambs Rain Man Flåklypa Grand Prix Shrek Finding Nemo Ice Age Og mange mange flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 10. april 2004 #48 Del Skrevet 10. april 2004 Ace Ventura Stekte Grønne Tomater Livet er herlig Tårnfuglene Ivanhoe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 11. april 2004 #49 Del Skrevet 11. april 2004 * Kill Bill * Stekte grønne tomater * Tarvelige, heslige og vemmelige * Ringenes herre-filmene * Pulp fiction * Comittments * Full monty * The shining * Så kommer jeg ikke på flere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. april 2004 #50 Del Skrevet 11. april 2004 Fire bryllup og en gravferd! Hver gang den går, så tenker jeg at nå er det vel nok, og så titter jeg litt, og jammen meg blir jeg sittende og se hele. I går også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 11. april 2004 #51 Del Skrevet 11. april 2004 AMADEUS blir aldri lei... Silence og the Lambs og selvsagt Løvenes Konge - den er bare døds bra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 11. april 2004 #52 Del Skrevet 11. april 2004 *tenke, tenke* Interstate 60 The Mask American Beauty Two Weeks Notice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 11. april 2004 #53 Del Skrevet 11. april 2004 Romeo & Juliet (den med Claire Danes og Leonardo DiCaprio). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 11. april 2004 #54 Del Skrevet 11. april 2004 LOTR. Man blir da aldri lei av å se på sine artsfrender må vite. Rene familiehappeningen der på slutten. Ikke sant, Saeria og GreenSky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. april 2004 #55 Del Skrevet 12. april 2004 LOTR. Man blir da aldri lei av å se på sine artsfrender må vite. Rene familiehappeningen der på slutten. Ikke sant' date=' Saeria og GreenSky?[/quote'] oh yes! :alve-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 12. april 2004 #56 Del Skrevet 12. april 2004 Dirty Dancing The Fifth Element Tre nøtter til Askepott Con Air Og mange andre jeg ikke kommer på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karrie Skrevet 12. april 2004 #57 Del Skrevet 12. april 2004 Fire bryllup og en gravferd, Grease og ikke minst Løvenes konge blir jeg aldri lei Ellers har jeg sett bla. Gladiator og Høyere enn himmelen xxx antall ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. april 2004 #58 Del Skrevet 12. april 2004 Ellers har jeg sett "Dirty Dancing" minst 50 ganger (ikke tull engang :o )uten å bli lei av den... Ønsker meg den på DVD... Elsker den filmen! Samme her, bare det at jeg har spesialutgaven på DVD. Det er forøvrig noen små forskjeller i klipping mellom tv-versjon, gammel vhs-versjon og ny dvd-versjon. Men bare sånn som man må ha sett filmen alt for mange ganger for å legge merke til Masse ekstramatriale på den spesial dvd'en. Intervjuer med de forskjellige, men IKKE med Patric :veldisur: Ellers kan jeg se Desperado spesielt og andre filmer med Antonio Banderas ubegrenset antal ganger. Er også veldig glad i Pulp Fiction. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. april 2004 #59 Del Skrevet 12. april 2004 LOTR og Twister :oops: :dark elf smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 12. april 2004 #60 Del Skrevet 12. april 2004 LOTR , Den grønne mil, Collor purple, Alive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå