Gå til innhold

Kaste buketten på dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kaste brudebuketten min i løpet av kvelden til damer og jenter....Kan ikke tørke den ,så da kaster jeg den til en gjest..Gleder meg til det jeg :sjarmor:

Flere som skal kaste brudebuketten til gjester???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gaaaaanske lang bukett, så jeg vet ikke om jeg hadde klart og kaste den over hodet, hadde vel satt seg fast i meg eller slitnet midt på eller noe.. :ler:

Men uanset vil jeg ha buketten selv.

Gjest Poirot
Skrevet

NEVER!

Det synes jeg er skikkelgi harry og en skikk som hører mer hjemme på amerikanske brudefilmer enn i mitt bryllup.

Skrevet

Nei, jeg skal legge min på graven til mamma på søndagen...

Skrevet

Nei, jeg skal ikke kaste buketten.

Vet ikke hva jeg skal gjøre med den da.

Skal i allefall sørge for å ta mange bilder av den på dagen, og så kanskje jeg tar av en blomst, eller noe for å bevare...

Jeg vet egentlig ikke - men jeg skal ikke kaste den - det hører ikke med i norske bryllup, synes jeg

*klem*

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Nei' date=' jeg skal legge min på graven til mamma på søndagen...[/quote']

Det synes jeg høres utrolig vakkert ut...

For øvrig enig med Poirot at bukettkasting er litt harry og for den del litt nedlatende i forhold til de ugifte kvinnene som i så fall skal slåss om buketten.

Skrevet

Nope.......den vil jeg ha selv så lenge jeg kan.............

Skrevet

Min var så stor og tung at jeg kunne tatt livet av noen hvis jeg hadde kastet den :-)

Skrevet

Den skal jeg sette på grava til pappa etter kirka og fotograf...

Skrevet

Klart jeg skal kaste den!! Er en av de første i venne flokken som gifter seg, og det hadde vært på tide at noen kom etter, så jeg skal gjøre mitt beste til at noen får "sjansen". Jeg skal uansett ikke tørke min, og jeg synes det er greit at man blander litt skikker fra forskjellige land og kulturer... man skal da bare gjøre det man har lyst til!!! Tenker det blir skikkelig liv når jeg står klar... he he. :wink:

:)

Skrevet

Ikke noe kasting her... satser på medisinplanter i buketten, og vil unngå at noen tygger på den. (Som om det kommer til å skje :hoho: )

M

Skrevet

Kjøpte inn en ekstra rose som jeg kastet til damene. Min mann tok av meg strømpebåndet og kastet det til gutta. Så skulle den gutten som fikk strømpebånde sette det på foten til hun som fikk rosen, ganske artig :-)

Skrevet

Jeg kastet ikke min bukett heller - den står fortastt på hylla på soverommet. Noget medtatt, men jeg har ikke hjerte til å kvitte meg me d den, selv etter snart to år :oops:

Skrevet

Min brudebukett ble lagt på graven til min pappa.

Jeg tok være på brudepikebukettene og tørket de i stedet.

Skrevet

I vår gjeng sees det på som en skikkelig harry og pinlig ting og gjøre. Husker en av oss jentene(hun var den første som giftet seg)prøvde seg i sitt bryllup. Det som skjedde var att alle jentene rygget, (noen til og med løp unna), og den fine buketten ble liggende alene på bakken!!! :ler:

Nei, vi legger buketten på graven til min kjære etter vielsen.

Skrevet

Aldri i livet om den skal kastes noe sted....!

Det skal jeg beholde så lenge jeg kan, iallefall fram til den visner helt...:)

Skrevet

Uffda

Skrevet

Blir ikke det helt lange ekteskapet da? :-)

Jeg kasta ikke buketten min. Tørka den selv så nå står den på bokhylla på stua. Synes den er fin enda jeg :wink:

Skrevet

Ehm.. Jeg regner med at du mente at det skulle stå noe etter "min kjære"...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...