EnsomGorilla Skrevet 20. mai 2013 #1 Del Skrevet 20. mai 2013 Hei. Er 22 år. Har ingen venner. Men vil gjerne ha. Kjønn har ikke noe å si. Alder over 17. Det er greit å bare snake på skype også, hvis du bor langt unna( eller ikke vil treffes). Er lei av å bare jobbe og sove. PM så får du skype. Svarer også på alle spm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 20. mai 2013 #2 Del Skrevet 20. mai 2013 Tror kanskje du virker litt useriøs med et slikt nick... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnsomGorilla Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 20. mai 2013 Tror kanskje du virker litt useriøs med et slikt nick... åja, kan forklare det da. I dag er tityboi bedre kjent som 2chainz. Uansett skjønner jeg ikke hvordan det kan virke useriøst. Eller jeg skjønner det jo. Men er seriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnsomGorilla Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 21. mai 2013 Hvorfor kan ingen forstå at jeg er seriøs? Tror dere jeg sitter å syns det er gøy å ikke ha noen venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luux Skrevet 21. mai 2013 #5 Del Skrevet 21. mai 2013 Hei! Hvor kommer du fra / bor du hen? Hva slags interesser har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnsomGorilla Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 21. mai 2013 Hei! Hvor kommer du fra / bor du hen? Hva slags interesser har du? Drammen. Liker biler, jakt og spill veldig godt. Har studert filosofi og kan godt se på film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luux Skrevet 21. mai 2013 #7 Del Skrevet 21. mai 2013 Tror det vil hjelpe på interessen om du forteller litt om deg selv. Jeg vet ikke om vi har så mye til felles, men det er bare å sende meg en PM om du vil ha noen å snakke med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaFrosk Skrevet 21. mai 2013 #8 Del Skrevet 21. mai 2013 Fortell litt om deg selv? Du må gjerne sende meg en PM om du bare vil ha noen å skrive med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnsomGorilla Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg har aldri hatt slik overflod av menneskelig kontakt at jeg har valgt bort vennskap pga interesser så tenkte ikke over det. Du trenger ikke å elske alt jeg elsker. Jeg er jo interessert i masse forskellig og det er vel de fleste. Selv om jeg er lei meg hele tiden så snakker jeg ikke om det hvis det ikke av spes grunner skulle være aktuelt. Jeg er bare ett stykk veldig ensom menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjøhesten Skrevet 23. mai 2013 #10 Del Skrevet 23. mai 2013 Bare å sende meg melding. Er jente og litt eldre enn deg, men samtalepartnere er hyggelig å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnsomGorilla Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #11 Del Skrevet 3. juni 2013 Skyter meg selv i foten og bumper denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå