Gå til innhold

Vondt med analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min første tanke er at du har hemoroider. For hemoroidene sin del så hjelper det som oftest ikke å ha analsex, dessverre.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min første tanke er at du har hemoroider. For hemoroidene sin del så hjelper det som oftest ikke å ha analsex, dessverre.

Jeg har hatt en hemoroide som var sånn man kunne dytte inn. Så hadde jeg analsex og blodet ble trykket ut av hemoroiden. Nå er det bare en mariske igjen, og huden trekker seg forhåpentligvis tilbake innen noen mnd. Så er ikke med alle det blir verre om man har hemoroide heller tenker jeg :) Man må bare se det an.

Anonym poster: 3cbf2c886ed7d15b59b9d0fb8d43c11b

AnonymBruker
Skrevet

du må være skikkeli kåt. og tunge pleier å hjelpe. masse tunge.

Anonym poster: c5aeba95e40b908a68651b52ae7b6524

Skrevet

Det er jo et litt delikat spørsmål, og jeg vet ikke om folk har spurt allerede, men kan det være at du har hemoroider? Det kan også gi smerter. Ellers så er det jo greit å tenke på at vi ikke er "skapt" for analsex på samme måte som vaginalsex, og dermed er det litt vanskeligere. Hvis det ikke blir bedre er det kanskje bedre å ha annen sex enn analsex?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det så viktig å komme med ubrukelige kommentarer? Du skjønner kanskje ikke at folk vil utforske litt? Gjøre noe du tenner på?

Eller er du bare en som ligger der som en grønnsak, og bare tar imot?

Anonym poster: b3188d757dbdf632d7d908563fcc55ce

Man kan da virkelig ha et aktivt sexliv uten å ha en scat fetish.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...