Gå til innhold

Vondt med analsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, sliter litt med et problem. Vi har brukt en liten dildo for å teste oss litt fram med analsex, ettersom min kjære er ganske stor. Det som er problemet er at det gjør litt vondt akkurat i det den er på vei inn, men når den har kommet inn er det i grunn ganske deilig... (og ja vi kjører på med glidemiddel for å si det sånn.) Det er akkurat som om det er noen punkter i rompa som gjør dildoen er borti når den er på vei inn, og det er det som gjør det vondt :( Vi skulle prøve med han selv her en dagen, og varmet opp med dildoen. Kjentes ut som det var blitt ganske "utvidet", men samme problem, fikk vondt på spesielle "punkter" (og pikken var for stor, så den gikk ikke akkurat helt inn heller.) Er dette vanlig? Det kan også gjøre vondt å gå på do noen timer etterpå..

Anonym poster: 89f371d86390aaa0272edab3476403e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan forresten også begynne å bli biittelitt av og til, men det slutter stort sett med en gang.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor er det så viktig å ha analsex da?

Anonym poster: 5d139c56c9a87700c91dcdb072f4555d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke an å "varme opp" rumpehullet sitt altså.

Du må virkelig ville det selv og åpne det opp selv. Ellers vil det bare gjøre vondt.

Anonym poster: 63a226bf25241528213cfcd57900494e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så viktig å komme med ubrukelige kommentarer? Du skjønner kanskje ikke at folk vil utforske litt? Gjøre noe du tenner på?

Eller er du bare en som ligger der som en grønnsak, og bare tar imot?

Anonym poster: b3188d757dbdf632d7d908563fcc55ce

• Liker 4
Gjest LadySizz
Skrevet

Kanskje de faktisk tenner på det,har du tenkt på det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problem som deg, uten at det har vært store peniser inne i bildet. Jeg har kun kunnet gjøre det etter noen drinker, men tror ikke det er å anbefale. Jeg har også hatt vondt etterpå. Vil jo gjerne, men er ofte for vondt.

Anonym poster: a1b651b7b602fab48ed0b7de7edf2d03

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Du bør nok bare drite i analsex.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så viktig å komme med ubrukelige kommentarer? Du skjønner kanskje ikke at folk vil utforske litt? Gjøre noe du tenner på?

Eller er du bare en som ligger der som en grønnsak, og bare tar imot?

Ja, kun fordi jeg stiller spørsmål ved viktigheten av å få gjennomført analsex når det åpenbart gjør vondt er jeg en stokk i senga.

Herlig stråmann :fnise:

Jeg hadde en eks som var godt utstyrt og drev og presset meg til analsex da jeg var ung og dum. Skjønner ikke nå i ettertid hvorfor jeg ikke satte grenser, men ja. Det er ikke all sex man er nødt til ha.

• Liker 4
Gjest Nefertiti.
Skrevet

Hos meg var det litt vondt og ubehagelig i starten. Det var nok fordi jeg ikke klarte å slappe av ordentlig, men det var vel bare de 2-3 første gangene det var ubehagelig, så nyter jeg det til det fulle. Det gjelder bare å være forsiktig i starten og slappe godt av i hele kroppen, og sørge for at partneren tar hensyn. :)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de faktisk tenner på det,har du tenkt på det?

Det er vel mest han som tenner på det, tenker jeg, siden hun både har vondt mens de driver på og synes det er vondt å gå på do i etterkant av sexen.

Er ikke alle menn som skjønner at mange jenter lar seg presse til mye de ikke vil når de er unge så jeg synes det er greit å komme med andre svar enn "du må varme opp", bruk bedøvelseskrem så går det lettere osv.

Analsex er ikke for alle.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel mest han som tenner på det, tenker jeg, siden hun både har vondt mens de driver på og synes det er vondt å gå på do i etterkant av sexen.

Er ikke alle menn som skjønner at mange jenter lar seg presse til mye de ikke vil når de er unge så jeg synes det er greit å komme med andre svar enn "du må varme opp", bruk bedøvelseskrem så går det lettere osv.

Det har du hel rett i. Men la nå jenta få tips, og faktisk få prøve det før du dømmer henne nord og ned.

For alt det du vet kan det godt hende det er hun som tenner på det. Det er ikke så veldig usannsynlig som du tror.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det har du hel rett i. Men la nå jenta få tips, og faktisk få prøve det før du dømmer henne nord og ned.

For alt det du vet kan det godt hende det er hun som tenner på det. Det er ikke så veldig usannsynlig som du tror.

Tja, hvis du sier det så :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her :) Ja, tingen er at jeg er egentlig ganske gira på det jeg også, og har så lyst at det skal funke. De gangene vi bruker dildoen så er det sykt digg så lenge jeg "venner" meg til følelsen av å ha den der, og det er faktisk akkurat som om rompa bare trenger litt "tid" til å venne seg til å ha noe inni der. Derfor har jeg såå lyst at det skal gå med han også...

Skrevet (endret)

TS, jeg reagerer litt på at det gjør vondt på de samme punktene hver gang og at det kan blø litt. Nå behøver det ikke ha noen betydning, men det kan, så du bør få sjekket det ut:

Dette er ofte symptomer på rifter inne i endetarmen. Disse kan komme av av dere ikke har varmet godt nok opp en gang eller to, men det kan også komme av andre ting - er ganske vanlig.

Hva mange ikke kjenner til, er at om disse ikke får gro, så vil de ofte etter hvert føre til kronisk og smertefull katarr og UVI. Dette kommer av at tarmbakteriene lager seg sine egne "kanaler" gjennom sårene i endetarmen og videre inn til urinveiene.

Ubehandlet så vil slike rifter etter hvert føre til at anal penetrering blir umulig å gjennomføre, og det blir vanskeligere å behandle jo lenger tid det går. Jeg ville sjekket opp dette var jeg deg, slik at det kan få en sjanse til å gro før dere gjør videre forsøk.

Med ønske om et langt og godt analt sexliv ;)

Endret av Flair
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv en ung kvinne som er sammen med en litt eldre fyr, og vi har analsex ofte, og etter en stund gjør det vondt fordi han er veldig tykk, men jeg blir absolutt ikke pressa til det!

Det er vel heller sånn at kanskje oss unge kvinner vil utforske litt, selv om det gjør vondt? Tenkt på det kanskje? Det er ikke sånn at når man er ung så har man automatisk dårlig selvtillit og ikke klarer å si nei.

TS har ikke sagt noe om at hun blir pressa til det. Tvert i mot så uttrykker hun at det faktisk er noe hun vil, så jeg synes svaret ditt er litt tåpelig.

Anonym poster: 3cbf2c886ed7d15b59b9d0fb8d43c11b

• Liker 1
Gjest Hedra
Skrevet

Du bør ta en legesjekk. Slik det blir nevnt over kan det være rifter eller polypper/hemorider. Bedre føre var,- for det kan bli et veldig helseproblem hvis det er noe og du lar det skure.

• Liker 1
Skrevet

Holder det å "smøre" med fittesaften når man skal ha analsex,eller må man bruke glidemiddel ?

AnonymBruker
Skrevet

Holder det å "smøre" med fittesaften når man skal ha analsex,eller må man bruke glidemiddel ?

Man bør bruke glidemiddel, det er mer "fettete" og fungerer mye bedre.

Anonym poster: a1b651b7b602fab48ed0b7de7edf2d03

AnonymBruker
Skrevet

Husk alt for de fleste så gjør kanalen en ganske brå sving ikke så langt unna åpningen. Det gjør vondt dersom han stanger rett inn i veggen (litt som å treffe livmortappen). Dersom han styrer tuppen av pikken med svingen, isteden for mot, så glir det bedre. Kanalen svinger inn i kroppen, altså frem mot forsiden av magen.

For eksempel: Dersom du står på alle fire, vil det være lurt at han styrer pikken "nedover" og ikke rett frem, og iallefall ikke rett opp. Ligger du på ryggen, er det omvendt som gjelder.

Anonym poster: 8344237773470b316d689fe8bb910f31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...