Gå til innhold

Han er alt for lang..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Smilo har ikke fasiten her. Det kan være mange variabler i sving her og du bør i det minste utforske flere av de før du tar et såpass drastisk skritt ovenfor en person du sier du har gode følelser for.

Såvidt jeg har forstått er det store forskjeller mellom kvinner i forhold til hvor lang tid det tar før de slipper seg løs i senga - kanskje spesielt når det er sterke følelser i sving. Av og til er det lettere å slippe løs kåtskapen når det ikke er alvor.

Snakker du med ham om sex'en sånn at han vet at han må gå forsiktig fram i begynnelsen eller sånn at der lett å eksperimentere med ulike stillinger?

Hvis mannens penis er 25 cm lang, som et eksempel, hjelper det ikke hvor kåt en kvinne er. Det er virkelig ikke lett å variere stillinger da.

Anonymous poster hash: 11be0...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må dessverre passe sammen både seksuelt OG ellers.

Er en fordel det. ^^

Anonymous poster hash: 572b4...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er så dumt, for det virker som om du har havnet i en veldig vond sirkel når du sier du får sånne ekle kilinger i magen når han sender deg kosemeldinger. Det tyder på at du forbinder sex med noe negativt og skamfullt - ikke fordi han er for lang, men fordi du ikke er "bra nok" og ikke nyter det. Dette fører til enda større risiko for tørrhet, og selvsagt ingen utvidelse av vagina. Du blir ikke kåt fordi sex nå har blitt forbundet med noe negativt.

Jeg tror derimot at dere kan jobbe med det. Noen er bare ikke ideelle sexpartnere, og det er jo godt mulig at dere rett og slett ikke passer sammen, men jeg ville ikke gitt opp med en gang når han er så bra som du sier han er :)
Kjøp glidemiddel. Det er viktig å ikke være tørr, samt at det kan gjøre sex mer behagelig, som igjen fører til at du utvider deg. Videre synes jeg at en penisring var en veldig god ide! Og så kommer det til noe av det viktigste: kommunikasjon. Det er kjempeviktig at dere tar det i ditt tempo, sånn at du har litt kontroll og ikke får vondt, og dette vil selvsagt også øke sjansene for at sex etterhvert blir bedre.

Masse lykke til! Det hørtes ut som en ufattelig kjip situasjon - sex skal være positivt, ikke negativt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...