Gå til innhold

Han er alt for lang..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg står i et skikkelig dilemma.

Nå har jeg akkurat møtt en gutt, og hatt samleie et par ganger.. Noe som ikke har vært det beste. Han er alt for lang; føles som om han skjærer gjennom magesekken.. Og i tillegg jeg sliter med å bli kåt av han, tror jeg at også min vagina er kort.

Hva gjør jeg? Orker ikke ha sex med han.. Ikke èn stilling som til nå som har vært for behagelig.

Ellers er jeg dønn forelska, men merker at det er som å ha han som partner - men da ikke seksuelt? For noen måneder siden lå jeg med en annen, og ble sprengkåt. Kunne aldri sett på han som en kjæreste. Føler som om jeg trenger to personer.. Uff :(

Anonym poster: 110a2a7682cb105e7b531438a04c231c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og noe jeg må få ut; den beste sexen jeg har hatt var med en 10 centimeters, tykk penis. Litt av en overgang.. :( Denne er lang og tynn.

Anonym poster: 110a2a7682cb105e7b531438a04c231c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Hadde det vært meg (mann) hadde jeg vært noe så innmari stolt! :biggrin:

Anonym poster: eba38076592120a61c0aa44e5d6ba21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Hadde det vært meg (mann) hadde jeg vært noe så innmari stolt! :biggrin:

Anonym poster: eba38076592120a61c0aa44e5d6ba21d

Stolt av hva?

Så lang at det ble vondt for partner?

Fikk ONS'n kåt uten av det ble noe mer?

Eller at den minste jeg har vært med ga meg den beste sexen?

.. hehe--

Anonym poster: 110a2a7682cb105e7b531438a04c231c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også kortere og heller tykk penis, enn lang. Har også ganske kort og liten skjede.

Anonym poster: e4e3920e3c6deafe24756f6bb6243034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det ikke sitteheller - har du ikke mer kontroll da?

Tror jeg står i et skikkelig dilemma.

Nå har jeg akkurat møtt en gutt, og hatt samleie et par ganger.. Noe som ikke har vært det beste. Han er alt for lang; føles som om han skjærer gjennom magesekken.. Og i tillegg jeg sliter med å bli kåt av han, tror jeg at også min vagina er kort.

Hva gjør jeg? Orker ikke ha sex med han.. Ikke èn stilling som til nå som har vært for behagelig.

Ellers er jeg dønn forelska, men merker at det er som å ha han som partner - men da ikke seksuelt? For noen måneder siden lå jeg med en annen, og ble sprengkåt. Kunne aldri sett på han som en kjæreste. Føler som om jeg trenger to personer.. Uff :(

Anonym poster: 110a2a7682cb105e7b531438a04c231c

Anonym poster: 5c37597f2e14d9bab168a2d55379afda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at din vagina er for kort er nok rett og slett at du ikke er kåt nok. For den utvider seg når du blir opphisset. Mulig at gutten er for lang uansett, men da kan det hjelpe så si ifra at han ikke må ta den helt inn, for å bli bunnet er utrolig vondt. ( Selv om mange unge menn tror vi damer elsker å bli bunnet)

Jeg tror dessverre ikke dere to er seksuelt kompatible, og det vet jeg av erfaring bare vil bli vanskelig over tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det ikke sitteheller - har du ikke mer kontroll da?

Anonym poster: 5c37597f2e14d9bab168a2d55379afda

Jo, det er sant - det hjalp! Men er tydeligvis ikke rask nok i opp og ned

Grunnen til at din vagina er for kort er nok rett og slett at du ikke er kåt nok. For den utvider seg når du blir opphisset. Mulig at gutten er for lang uansett, men da kan det hjelpe så si ifra at han ikke må ta den helt inn, for å bli bunnet er utrolig vondt. ( Selv om mange unge menn tror vi damer elsker å bli bunnet)

Jeg tror dessverre ikke dere to er seksuelt kompatible, og det vet jeg av erfaring bare vil bli vanskelig over tid.

Fillern.. For han er en skikkelig keeper :( Blir bare ikke seksuelt opphisset.. Får jeg "kosemeldinger" kiler det i magen, men ikke den rikige kilingen(ekkelkiling..).

Er det bare jeg som har et problem?! Føles virkelig som om jeg må ha to personer til å tilfredsstille et forhold.. En seksuelt og en å være sammen med ellers.

Føler meg jo skikkelig råtten.. Skal prøve noen ganger til, får lukke øynene og prøve å fantasere, eller noe..

Anonym poster: 110a2a7682cb105e7b531438a04c231c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er sant - det hjalp! Men er tydeligvis ikke rask nok i opp og ned

Fillern.. For han er en skikkelig keeper :( Blir bare ikke seksuelt opphisset.. Får jeg "kosemeldinger" kiler det i magen, men ikke den rikige kilingen(ekkelkiling..).

Er det bare jeg som har et problem?! Føles virkelig som om jeg må ha to personer til å tilfredsstille et forhold.. En seksuelt og en å være sammen med ellers.

Føler meg jo skikkelig råtten.. Skal prøve noen ganger til, får lukke øynene og prøve å fantasere, eller noe..

Anonym poster: 110a2a7682cb105e7b531438a04c231c

Du har bare ikke truffet den rette enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt optimistiske tilbakemeldinger - noen som har noen tips? :(

Tror ikke jeg klarer å la denne gutten gå..

Du har bare ikke truffet den rette enda.

Han er den første jeg faktisk har ment at er den rette for meg- bortsett fra at JEG har et eller annet problem; nettopp sliter med å klare å få meg selv seksuelt opphisset av han. Og jeg skjønner ikke hvorfor.. Det er jo noe jeg på en eller annen måte må kunne klare å endre på, vel.. ?

Anonym poster: 110a2a7682cb105e7b531438a04c231c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Be han ta det litt rolig og ikke ta den så langt inn.

2) Kjøp en penisring med god høyde slik at man har noe som "stopper" før han presser inn hele.

Anonym poster: b4e2efe27f71c665c5fdf9eef09acbed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i et forhold med en jeg ikke tente på i mange år, og vet hva jeg snakker om. Mannen var god han, men kombinasjonene mellom oss var feil. Siden han var min første seksuelle erfaring så trodde jeg etter hvert at det var meg som var "problemet" og at jeg var aseksuell, siden jeg aldri hadde lyst. Etter mange år valgte jeg å gå, ikke bare pga sexen, men den også. Jeg ønsker ikke dette for deg. Og sex men noen du ikke tenner på vil føre til at du etter hvert kvier deg for å ha sex. Du kan miste lysten helt, noe som fører til tørrhet, som igjen gir smerter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært i et forhold med en jeg ikke tente på i mange år, og vet hva jeg snakker om. Mannen var god han, men kombinasjonene mellom oss var feil. Siden han var min første seksuelle erfaring så trodde jeg etter hvert at det var meg som var "problemet" og at jeg var aseksuell, siden jeg aldri hadde lyst. Etter mange år valgte jeg å gå, ikke bare pga sexen, men den også. Jeg ønsker ikke dette for deg. Og sex men noen du ikke tenner på vil føre til at du etter hvert kvier deg for å ha sex. Du kan miste lysten helt, noe som fører til tørrhet, som igjen gir smerter

Hmm.. :( Takk for at du sier det. Må helt klart vurdere det, men å dumpe en jeg har såppas med følelser for kommer til å gjøre så vondt. Kanskje det er andre følelser som er der..

Anonym poster: 110a2a7682cb105e7b531438a04c231c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doktor

Smilo har ikke fasiten her. Det kan være mange variabler i sving her og du bør i det minste utforske flere av de før du tar et såpass drastisk skritt ovenfor en person du sier du har gode følelser for.

Såvidt jeg har forstått er det store forskjeller mellom kvinner i forhold til hvor lang tid det tar før de slipper seg løs i senga - kanskje spesielt når det er sterke følelser i sving. Av og til er det lettere å slippe løs kåtskapen når det ikke er alvor.

Snakker du med ham om sex'en sånn at han vet at han må gå forsiktig fram i begynnelsen eller sånn at der lett å eksperimentere med ulike stillinger?

Hmm.. :( Takk for at du sier det. Må helt klart vurdere det, men å dumpe en jeg har såppas med følelser for kommer til å gjøre så vondt. Kanskje det er andre følelser som er der..

Anonym poster: 110a2a7682cb105e7b531438a04c231c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Er det bare jeg som har et problem?! Føles virkelig som om jeg må ha to personer til å tilfredsstille et forhold.En seksuelt og en å være sammen med ellers.

Føler meg jo skikkelig råtten.. Skal prøve noen ganger til, får lukke øynene og prøve å fantasere, eller noe..

Unnskyld at jeg ler, men det er akkurat det jeg bruker å fortelle jenter jeg møter som er opptatt eller holder på med noen; en jente som deg trenger minst to kjærester! En til å ta med på kino og vise frem til foreldrene - og en til å gi deg timesvis med lidenskap - meg! :)

Du skal ikke føle deg råtten. Du har ikke plikt til å like noen om det ikke føles rett over hele linjen.

Kanskje dere ikke passer sammen? Kanskje du burde gi det litt mer tid?

Lykke til!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Unnskyld at jeg ler, men det er akkurat det jeg bruker å fortelle jenter jeg møter som er opptatt eller holder på med noen; en jente som deg trenger minst to kjærester! En til å ta med på kino og vise frem til foreldrene - og en til å gi deg timesvis med lidenskap - meg! :)

Du skal ikke føle deg råtten. Du har ikke plikt til å like noen om det ikke føles rett over hele linjen.

Kanskje dere ikke passer sammen? Kanskje du burde gi det litt mer tid?

Lykke til!

:)

Hehe, uff.. Oppmuntring, hvertfall!

Jeg gir nok det her mer tid. Kan ikke kaste bort en så fin fyr, og føler det blir litt for overfladisk pga. sexen.. Jeg skal gi det tid, men tar definitivt til meg det om har blitt sagt.

Jeg har vært i et forhold med en jeg ikke tente på i mange år, og vet hva jeg snakker om. Mannen var god han, men kombinasjonene mellom oss var feil. Siden han var min første seksuelle erfaring så trodde jeg etter hvert at det var meg som var "problemet" og at jeg var aseksuell, siden jeg aldri hadde lyst. Etter mange år valgte jeg å gå, ikke bare pga sexen, men den også. Jeg ønsker ikke dette for deg. Og sex men noen du ikke tenner på vil føre til at du etter hvert kvier deg for å ha sex. Du kan miste lysten helt, noe som fører til tørrhet, som igjen gir smerter

At vi ikke passer sammen seksuelt tror jeg at på lang sikt, vil ødelgge det meste som er av gnister. Og kan tenke meg følelsene blir borte? Vet ikke, men takk for gode råd!!

Anonymous poster hash: 110a2...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jo, det er sant - det hjalp! Men er tydeligvis ikke rask nok i opp og ned

Fillern.. For han er en skikkelig keeper :( Blir bare ikke seksuelt opphisset.. Får jeg "kosemeldinger" kiler det i magen, men ikke den rikige kilingen(ekkelkiling..).

Er det bare jeg som har et problem?! Føles virkelig som om jeg må ha to personer til å tilfredsstille et forhold.. En seksuelt og en å være sammen med ellers.

Føler meg jo skikkelig råtten.. Skal prøve noen ganger til, får lukke øynene og prøve å fantasere, eller noe..

Anonym poster: 110a2a7682cb105e7b531438a04c231c

Jeg har (som vanlig) litt tungt for det når du sier han er riktig, men samtidig påpeker at du får det jeg forstår som 'ekkel-klining' i maven når du får kosemeldinger fra ham.

Kanskje begrepet 'ekkel-kiling' betyr ulike ting for deg og meg, men jeg tolker ikke akkurat det begrepet som legemliggjørelsen av hverken forelskelse, kåtskap eller oppladning til ren, rå nytelse.

Er du helt ærlig med deg selv når du sier du har følelser for ham ?

Og er det de følelsene som gjør at du vil 'spise ham levende' når han kommer inn døren etter å ha vært ute med søppelposen ?

Eller er det den gode, varme vennefølelsen ?

Edit: Kastet Leif på dør.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på. Tenner du ikke skikkelig på han fordi han kommer for langt inn eller er det noe annet som ikke er relatert til penisen hans i tillegg.

Hvis det "bare" er fordi han kommer for langt inn så må dere jo snakke om det og så må du fortelle han at han ikke skal gå helt inn fordi det blir ubehagelig for deg. Kommunikasjon er alfa og omega i senga også. Og får dere dreisen på det så kan du jo foreslå at han bruker en penisring. Noen av disse kan fungere som en "stopper" nederst slik at han ikke kommer inn med hele lengden, og bonusen er at han også vil bli litt tykkere også :)



Anonymous poster hash: b4e2e...bed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg står i et skikkelig dilemma.

Nå har jeg akkurat møtt en gutt, og hatt samleie et par ganger.. Noe som ikke har vært det beste. Han er alt for lang; føles som om han skjærer gjennom magesekken.. Og i tillegg jeg sliter med å bli kåt av han, tror jeg at også min vagina er kort.

Hva gjør jeg? Orker ikke ha sex med han.. Ikke èn stilling som til nå som har vært for behagelig.

Ellers er jeg dønn forelska, men merker at det er som å ha han som partner - men da ikke seksuelt? For noen måneder siden lå jeg med en annen, og ble sprengkåt. Kunne aldri sett på han som en kjæreste. Føler som om jeg trenger to personer.. Uff :(

Anonym poster: 110a2a7682cb105e7b531438a04c231c

Da jeg leste overskriften, trodde jeg det dreide seg om en enorm høydeforskjell, men så er det penisen hans du snakker om. Er en mann, eller kvinne, identisk med sitt kjønnsorgan? For min del er det en kroppsdel jeg har.

Anonymous poster hash: 11be0...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...