Gå til innhold

Kvinner er menns fiende.

glidemiddel

Anbefalte innlegg

Omskjæring av jenter fører til smerter gjennom hele livet, særlig under sex. Selvsagt hadde det blitt forbudt uansett.

Anonym poster: f84340a21e51fb3ba259a807a0e870c5

Bare tull. Mindre enn en av tusen blir skadet for livet.

Endret av waco
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvem var det som gjorde menn til slaver? Jo, nettopp, andre menn!

Jeg tror ikke du kan tro på dette selv en gang. I hvert samfunnslag hadde alltid menn størst rettigheter.

Menn var også de som var fattigst, - var alkiser, - var flest uteliggere, - var flest i fengsel, - døde tidligst, - var straffearbeidere og arbeidsledige, drankere og rammet av de gamle omstreiferlovene.

Slutt å tull så fælt. Menn har alltid hatt det verst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn var også de som var fattigst, - var alkiser, - var flest uteliggere, - var flest i fengsel, - døde tidligst, - var straffearbeidere og arbeidsledige, drankere og rammet av de gamle omstreiferlovene.

Slutt å tull så fælt. Menn har alltid hatt det verst.

Jeg klarer ikke å ta deg seriøst.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem var det som gjorde menn til slaver? Jo, nettopp, andre menn!

Jeg tror ikke du kan tro på dette selv en gang. I hvert samfunnslag hadde alltid menn størst rettigheter.

Det er riktig. En arbeiderklasse mann hadde større rettigheter enn en arbeiderklasse kvinne, men en kvinne fra de høyere samfunnslag hadde større rettigheter en en arbeiderklasse mann.

Egentlig så har det alltid vært slik at de rikeste,både kvinner og menn, har hatt mer makt enn de fattigste. Rike kvinner kunne adoptere barn fra fattigere kvinner, og de fattige kvinnene hadde så og si ingen rettigheter i dette valget.

Det er klassesystemet som er problemet. Ikke hvilket kjønn eller hvilken hudfarve vi har.Nå sitter det folk,menn og kvinner, med makt, og de styrer som de vil. Det betyr ikke at representerer den vanlige mann eller kvinne for det. Det betyr bare at de lager regler for den vanlige mann og kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare radikale feminister og radikale mannsforkjempere som kriger mot hverandre.

Problemmet er at det er de radikale feministene som blir talerøret for kvinnene og disse blir plassert og kvotert inn i stillinger hvor de får mer innflytelse på politikk, utdanning og media og får større påvirkning enn de burde ha hatt. Ta "womens studies" f.eks. Et skikkelig indoktrineringsverktøy. Når presidentkandidat for USA Hillary Clinton lirer av seg: "Women has always been the primary victim of war", så viser de at de ser på menn som mennesker uten verdi. Samme person klaget på at Obama vant valget som president og skyldte på at han vant valget pga av hans hudfarge. Bare en kvinne kan komme med en slik uttalelse og komme unna med det. Hun hadde ikke vært presidentkandidat hvis det ikke var for at hun var kvinne og vi prøver å presse inn kvinner i lederstillinger pga av den påståtte "glass ceiling" og de roper på seg offerrollen.

Menn bryr seg, støtter og ofrer seg selv til fordel for kvinner i langt større grad en den andre veien. Dette fører til urimligheter.

Endret av glidemiddel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der nekter jeg å tro. For det først, det er ikke bare menn som er født med den "gode" instinktene,kjære vene,hvorfor tror du det er mest kvinner i omsorgsyrker ? Linken din funket ikke hos meg,men jeg antar at det er kilde at kvinner er mordere og drapsmenn? Unnskyld meg,men hvem hetser hvem her nå?

Og det med krig, you and what army? For deg min venn,legger jeg meg aldri flat.

Jeg er for likestiling, jeg er 1000% imot omskjæring av gutter og jenter,men jeg legger meg ikke flat

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke å ta deg seriøst.

Kvinner har alltid vært beskyttet det er noe av årsaken til at kvinner alltid blir straffet mildere enn menn.

Du burde lese les miserables av victor hugo eller de elendige som romanen heter på norsk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemmet er at det er de radikale feminister blir talerøret for kvinnene og disse blir plassert og kvotert inn i stillinger hvor de får mer innflytelse på politikk og påvirkning enn de burde hatt. Når presidentkandidat for USA Hillary Clinton lirer av seg: "Women has always been the primary victim of war", så sier det litt om hva de ser på menn som mennesker uten verdi. Samme person klaget på at Obama vant valget som president og skyldte på at han vant valget pga av hudfargen. Bare en kvinne kan komme med en slik uttalelse og komme unna med det. Hun hadde ikke vært presidentkandidat hvis ho ikke hadde vært kvinne og vi prøver å presse inn kvinner i lederstillinger pga av den påståtte "glass ceiling".

Ja,derfor er det viktig å forstå at man kan ikke angripe enhver kvinne og hennes meninger. Det er ikke gitt at jeg deler samme oppfatning som kvinnelige ledere.

Min engelsklærer sa en gang at det vil først komme en homofil svart mann som president i USA før en kvinne kan bli det, så muligens Hillary hadde bittelittegranne rett.(Ikke det at Obama er homo, men at en homo ville blitt insatt før en kvinne).Og det med hudfarven skal jeg ikke spekulerer for mye i, men det var jo slik at særlig blandt afro amerikanere så økte stemmene betraktelig. Folk fra ghettoen som aldri hadde stemt på noe valg før,løp nå til urnene. Dette er jo fordi det handler om samhold og tilhørlighet, og ikke kun pga han er svart, men og hans meninger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi, dette var helt nytt for meg, jeg er kvinne og følgelig er jeg automatisk menns fiende?

Det visste jeg ikke, betyr det da at jeg er fiender av mine mannlige familiemedlemmer?

Hehe, drit i å svar TS, nok en provokatør som kjeder seg i sommervarmen.

Anonym poster: 262f0e36e71ea1aa2d26aa6dc903f7e4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemmet er at det er de radikale feminister blir talerøret for kvinnene og disse blir plassert og kvotert inn i stillinger hvor de får mer innflytelse på politikk og påvirkning enn de burde hatt. Når presidentkandidat for USA Hillary Clinton lirer av seg: "Women has always been the primary victim of war", så sier det litt om hva de ser på menn som mennesker uten verdi. Samme person klaget på at Obama vant valget som president og skyldte på at han vant valget pga av hudfargen. Bare en kvinne kan komme med en slik uttalelse og komme unna med det. Hun hadde ikke vært presidentkandidat hvis ho ikke hadde vært kvinne og vi prøver å presse inn kvinner i lederstillinger pga av den påståtte "glass ceiling".

.

Det jeg liker best med glasstaket er at det bare er en innbilning på lik linje med en illusjon eller bedrag i et tryllerkunstershow.

Menn opplever akkurat de samme hindringene i hverdagen som det kvinner opplever. Noe av årsaken til at kvinner blir diskriminert er at kvinnelige arbeidsgivere ofte foretrekker menn fremfor kvinner.

Mange kvinner mener at de er gode mennesker fordekt av moralisme. For eksempel, en del kvinner er imot menneskehandel uten å fable videre om det.

Og jeg spør dem, er dem imot at det kommer fremmede mennesker hit ulovlig eller er du imot at vi gjør det ulovlig for fremmede mennesker å komme hit?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo fordi det handler om samhold og tilhørlighet, og ikke kun pga han er svart, men og hans meninger.

Jeg så en dokumentar på svensk tv som heter , the house i live in, - http://www.svt.se/dox/the-house-i-live-in og jeg syntes nesten det er litt trist på alle de glade minoritets folks og alle kvinnetilhengerne som faktisk trodde det skulle bli en forandring! helt fantastisk å se hvor håpefulle enkelte mennesker er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en dokumentar på svensk tv som heter , the house i live in, - http://www.svt.se/do...house-i-live-in og jeg syntes nesten det er litt trist på alle de glade minoritets folks og alle kvinnetilhengerne som faktisk trodde det skulle bli en forandring! helt fantastisk å se hvor håpefulle enkelte mennesker er.

Ja,selg dem en ide og de biter rett på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg leser gjennom denne tråden, så lurer jeg på om den er lagd fordi Ts føler at han får for lite oppmerksomhet fra damer - dere vet: damer overser meg , det er nok feministenes feil, jeg er i krig med damer fordi de har en agenda der de nekter å gi meg sex, hadde de bare vært litt mer undertrykte og ikke kunne si nei til en mann, så hadde det nok blitt noe på meg også.

Anonym poster: 7c6079f40b3eda19eb356275c8855ba4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,selg dem en ide og de biter rett på.

Akkurat som vi så på boardwalk empireserien. Hvor kvinnene i usa fikk stemmerett mot at de stemte for alkoholforbud. Helt flott at man ikke en gang skjulte hensikten!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som vi så på boardwalk empireserien. Hvor kvinnene i usa fikk stemmerett mot at de stemte for alkoholforbud. Helt flott at man ikke en gang skjulte hensikten!

hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og til tross for TS sin forsøk på å provosere, så merker jeg at jeg føler meg utrolig vel med å være kvinne, og jeg føler meg utrolig privilegert av å være en norsk kvinne der kvinnesynet er heldigvis positivt blant majoriteten av menn.

Det samme kan dessverre ikke sies om menn i visse verdensdeler der kvinner faktisk blir straffet i kraft av å være kvinne.

Og disse rettighetene som er opparbeidet, tar jeg absolutt ikke for gitt. Ikke når jeg vet at så mange tusen kvinner i andre land blir hånet, slått, straffet på groteske vis, helt syre over på - fordi de er kvinner og er dermed underpriviligerte og uten rettigheter. I noen land så er det så ille at når mannen (ikke kvinnen, de får ikkel lov til å ta ut skillmisse) tar ut skillmisse, så får mannen automatisk foreldreretten. Alltid. Så kvinner er fullstendig prisgitt menn (og deres godvilje). Noen ganger lurer jeg på om KG-menn som syter om slike ting, egentlig vil at norske kvinner skal være fullstendig prisgitt mennene? :P

Uansett, slike menn med slike meninger er heldigvis veldig, veldig, veldig snever.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leser gjennom denne tråden, så lurer jeg på om den er lagd fordi Ts føler at han får for lite oppmerksomhet fra damer - dere vet: damer overser meg , det er nok feministenes feil, jeg er i krig med damer fordi de har en agenda der de nekter å gi meg sex, hadde de bare vært litt mer undertrykte og ikke kunne si nei til en mann, så hadde det nok blitt noe på meg også.

Anonym poster: 7c6079f40b3eda19eb356275c8855ba4

nje, jeg tror det er mange små problemer som tilslutt blir et stort problem. Men dette problemet er ikke bare skapt av feminismen, det er blanding av sosialismen,kapitalismen og ymse andre ismer. Til og med materialismen er en ødeleggende faktor for samfunnet idag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I noen land så er det så ille at når mannen (ikke kvinnen, de får ikkel lov til å ta ut skillmisse) tar ut skillmisse, så får mannen automatisk foreldreretten. Alltid. Så kvinner er fullstendig prisgitt menn (og deres godvilje). Noen ganger lurer jeg på om KG-menn som syter om slike ting, egentlig vil at norske kvinner skal være fullstendig prisgitt mennene? :P

Dersom kvinner definerer helvete som i et samfunn hvor menn får foreldreretten, og hvor menn beholder barna etter at de tar initiativ til skilsmisser, og hvor menn bestemmer abort og hvor menn kan stikke av,-

- Siden forholdet er motsatt i norge, - så må det vel bety at menn norge lever i det helvete, hvor han mot sin vilje kan bli far, mot sin vilje mister foreldreretten automatisk, - har ingenting han skulle ha sagt dersom han vil forsørge og kona ønsker abort?

I norge er det bare 60% av alle fedre som vokser opp sammen med sine barn.

At ingen av dere klarer å se urettferdighetene?

Jeg vil ha likestilling jeg! Ingen kjønn skal bestemme over det annet kjønn. Handlinger man gjør sammen, som for eksempel samleier er man TO om, ergo skal BEGGE to likt kunne rådgi og komme med sine ønsker.

Alt annet er menneskemishandling og overgrep mot enkeltindividet.

Det fine er at dere behøver ikke en gang forstå at det er urettferdig, dere behøver ikke innrømme at dere deltar i overgrep når dere kollektivt lager regler hvor det ene kjønnet alltid og bestandig skal truimfe det andre kjønnet HELE tiden?

Sånt går ikke lengden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dersom kvinner definerer helvete som i et samfunn hvor menn får foreldreretten, og hvor menn beholder barna etter at de tar initiativ til skilsmisser, og hvor menn bestemmer abort og hvor menn kan stikke av,-

- Siden forholdet er motsatt i norge, - så må det vel bety at menn norge lever i det helvete, hvor han mot sin vilje kan bli far, mot sin vilje mister foreldreretten automatisk, - har ingenting han skulle ha sagt dersom han vil forsørge og kona ønsker abort?

I norge er det bare 60% av alle fedre som vokser opp sammen med sine barn.

At ingen av dere klarer å se urettferdighetene?

Jeg vil ha likestilling jeg! Ingen kjønn skal bestemme over det annet kjønn. Handlinger man gjør sammen, som for eksempel samleier er man TO om, ergo skal BEGGE to likt kunne rådgi og komme med sine ønsker.

Alt annet er menneskemishandling og overgrep mot enkeltindividet.

Det fine er at dere behøver ikke en gang forstå at det er urettferdig, dere behøver ikke innrømme at dere deltar i overgrep når dere kollektivt lager regler hvor det ene kjønnet alltid og bestandig skal truimfe det andre kjønnet HELE tiden?

Sånt går ikke lengden.

Det er din mening. Jeg har min mening :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...