Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at folk med hvit hud som har solt seg brune er skikkelig harry. Her er det inn å være hvit om man kan kalle det for inn. Alle mine venninner bruker 30 (noen også 50) solfaktor hele året for å unngå å bli brun. Ja, i Norge. Jeg har ikke solt meg eller oppholdt meg i solen uten tilstrekkelig solfaktor siden jeg var femten.

Anonym poster: 770e682d7370385b9dc1baabd78a89b4

Så heldig du er! Jeg trives ikke med å sole meg, og kler ikke sterk brunfarge, så det høres skikkelig deilig ut med et slikt miljø der ingen maser om "Får du ikke mer farge, eller?".

Anonym poster: a36076710fe2bb316dc80958e091721f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solbrun er finest. Jeg hater å sole meg, men gjør det likevel for man må jo "lide" for skjønnheten. Elsker å være brun, og jeg får heldigvis farge så fort sola stikker fram. Når jeg får litt "tæn" føler jeg meg ti ganger penere og bedre enn uten. Har aldri syntes hvit hud er noe fint, de aller, aller fleste kler best å ha litt farge:)

Så jeg er sjeleglad for pigmentene mine!

Skrevet

Ble skikkelig frustrert da jeg trengte å kjøpe ansiktskrem på ferie i Thailand. De hadde bare krem som liksom skal ha en blekende effekt på huden, vanlig krem var ikke å oppdrive.

Jeg blir lett brun, men er blitt mer opptatt med årene av ikke å bli det, både fordi jeg ikke vil bli rynkete og fordi jeg forbinder sterk brunfarge med harry silikonbimboer.

Samtidig synes jeg mange bleke mennesker kan være utrolig pene hvis de har bra hud. Men en mellomting er vel generelt greiest.

Skrevet

Tråden slettet for selvlaget språk.

Niennas, mod.

Skrevet

Hadde jeg kunnet velge ville jeg vært sånn som man blir etter 3-4 dager i syden hele året. Altså frisk og lett gyllen. Huden ser jevnere ut, tennene hvitere, øynene blåere, naturlige solblekede honningfargede striper i det mørke håret mitt og det beste er at kroppen ser slankere og mer definert ut. Elsker sol!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...