Gå til innhold

Er det mulig å få seg dame hvis man ikke vil ha sex?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du hadde aldri fått bli min ivar-ballong i hvert fall.. Sorry, men jeg trenger sex i et forhold.

Anonym poster: 983a363e8df82b252e565ecc99e578ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hmmm... Jeg er nok hakket mer håpløs og spesiell enn deg, TS. Jeg har ikke noe mot sex, men jeg tenner ikke på vanlig penetrasjonssex. Ikke heller er jeg særlig opptatt av egen orgasme. Så jeg er mer opptatt av henne, hennes orgasme. Om hun har sex med andre, som noen foreslo lenger opp, er ikke meg i mot. Faktisk motsatt. Men de fleste jenter er veldig opptatt av at han får orgasme så det er ikke så lett å finne partner når man er litt spesiell i sex-veien. De har det lett, de som er vanlige i sex-veien. :P

Anonym poster: c784283bbd8a667e285f36a790a1189d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir det ikke litt KleinStein-stemning i forholdet uten sex? Det er ganske avgjørende for min del hvertfall.

Anonym poster: 7486f7386b2c683afe5253f25c1ac154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg skulle ønske jeg fann en mann som ikke vil ha sex.. bare kos, nærhet, selskap.. Jeg er ensom, men ønsker ikke sex, så jeg må vel forbli ensom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

For meg hadde det vært helt uaktuelt. Jeg elsker sex.

Takk for svar. Nå trenger ts bare litt over 1 million svar til, fra resten av norges kvinnelige befolkning.

Endret av Skogkar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Du hadde aldri fått bli min ivar-ballong i hvert fall.. Sorry, men jeg trenger sex i et forhold.

Anonym poster: 983a363e8df82b252e565ecc99e578ff

Vi har fått med oss at du har lært et nytt ord (Ivar-ballong), som forøvrig ikke er spesielt morsomt en gang, så nå kan du slutte å skrive det i alle innleggene dine.

TS: Klart det finnes aseksuelle damer. Finnes sikkert steder på nettet der du kan treffe en dame som ønsker kjæreste, men ikke noe seksuelt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man må være ærlig på det om man er på leit. Er det søking på nett; få det med i profilen fort som bare det.

Aseksuelle er en liten nisje i det store sluket der ute, men de finnes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...