Gå til innhold

Er det mulig å få seg dame hvis man ikke vil ha sex?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg hater sex. Jeg liker ikke min penis eller kvinners vagina. Men jeg liker veldig godt å være kjæreste med ei jente, snakke sammen kose osv... Kunne du tenkt deg å være sammen med en mann som nektet å ha sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ryktene forteller at det er kvinner som føler likedan, så aldri si aldri :)

Anonym poster: e0a52993b1462d15ebe05059be1f4cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du kan vel søke etter aseksuelle jenter som er interessert i dating på nett?

Anonym poster: e5f02fe42adf4dc139528c49f4ca4a96

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det hadde ikke stoppet meg nei. Jeg har flere venner som er asexuelle, så det er noe jeg på mange måter er vant med å ha rundt meg.

Men, og det er muligens et stort men, jeg er ikke monogam. Så om du hadde hatt problemer med at jeg hadde sex med, og svært tette emosjonelle bånd til andre partnere, så hadde det ikke fungert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke stoppet meg nei. Jeg har flere venner som er asexuelle, så det er noe jeg på mange måter er vant med å ha rundt meg.

Men, og det er muligens et stort men, jeg er ikke monogam. Så om du hadde hatt problemer med at jeg hadde sex med, og svært tette emosjonelle bånd til andre partnere, så hadde det ikke fungert.

hehe, sånn der, jeg vil ikke ligge med kjæresten min, men jeg kan godt ligge med alle andre!?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, sånn der, jeg vil ikke ligge med kjæresten min, men jeg kan godt ligge med alle andre!?

Det var vel helst omvendt det var ment?

Anonym poster: e0a52993b1462d15ebe05059be1f4cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, les det i sammenheng. Dette er et svar til noen som ikke ønsker sex. Jeg har ingen problemer med å respektere en kjæreste som ikke vil ha sex, men jeg har ingen planer om å slutte å ha sex med andre jeg er sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Snow

Vist du finner deg ei som er A-Seksuell så er det fult mulig

Men i motsetning til hva folk vil ha oss til å tro. Så er sex like viktig for kvinner som for menn

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Jeg hater sex. Jeg liker ikke min penis eller kvinners vagina. Men jeg liker veldig godt å være kjæreste med ei jente, snakke sammen kose osv... Kunne du tenkt deg å være sammen med en mann som nektet å ha sex?

Hvor mye sex har du hatt..? Dårlige erfaringer som kanskje gjør at du ikke liker det? (Beklager, men jeg sliter med å forstå hvordan noen rett og slett ikke liker sex:p)

Men for å svare på spørsmålet ditt: Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ville det vært uaktuelt, og det regner jeg mange andre damer også synes. Det finnes for øvrig mange som er aseksuelle, og jeg har selv flere venner som er det, så det er neppe umulig å finne en som er ute etter det samme som deg! :) Det er det fine med at folk er så forskjellige som de er.

Om du vil vente med å informere om det eller ikke, det er opp til deg, men vil tro at du sparer en hel del tid og negativ følelsesmessig belastning for deg og en eventuell partner dersom du er tydelig på det tidlig i et nytt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det mulig, men mulighetene dine innskrenkes nok betraktelig.

Fora for aseksuelle, datingsider e.l.?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Not my cup of tea. Digger å ha bra sex med en mann jeg er glad i, så for meg hadde det vært fullstendig uaktuelt. Men det finnes sikkert jenter som ser annerledes på akkurat det, uten at jeg helt klarer å forstå hvordan det er mulig. Men det er selvsagt en annen diskusjon.... Støtter dem som tipser om nettfora for aseksuelle. Det viktigste er jo at du finner ei dame som passer for deg, og da tror jeg at akkurat dette er noe dere bør se noenlunde likt på.

Endret av SmartA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mennesker som lever i parforhold, som kun har sex sammen når de skal lage barn. Ingen seksuell kontakt ellers, fordi de har valgt det slik og vil ha det sånn. De velger å forsterke alt annet som en kan ha sammen i et forhold, og er lykkelige sammen i et sånt liv. Så nettopp en dokumentar om temaet og det paret hadde sin form for religion som ga livene deres stor og god mening hver for seg, og i fellesskap. Riktig velbalanserte og harmoniske virket de, så ja jeg tror det er mulig...hvis en har noen dypere tanker og meninger om det, men da må en våge å gå mot strømmen. Det er det ikke alle som klarer. :)

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert mulig, det ja. Men jeg ville vært ærlig om det ganske tidlig, evt søke til aseksuelle miljøer eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er for det meste aseksuell, samtidig som jeg gjerne skulle vært i et forhold, så ja, det er fullstendig mulig.

Anonym poster: bb46b0a0bbad94e11bbd0b7ffd21acf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke blitt sammen med deg nei. Men det betyr ikke at det er umulig! Ville som flere andre her har foreslått, oppsøkt ulike forum for aseksuelle osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uaktuelt for meg.

Og du bør være åpen om det tidlig i en datinprosess.

Anonym poster: fa3b955618ce97fe49f98f773e2b95c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...) evt søke til aseksuelle miljøer eller noe

Haha, aseksuelle miljøer... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...