EnsomGorilla Skrevet 18. mai 2013 #1 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Hei! Har lyst til å gå på restaurant. Men vil ikke alene. Er 22 år, snill og hyggelig. Kler meg ordentlig og ser ikke ut som en uteligger. Jeg forventer ikke noe annet enn at du er snill. Du må være over 18. Kjønn har ikke noe å si, men klart en jente hadde vært 10/10. Nei det er ikke noe date eller forsøk på noe annet. Det hadde vært fantastisk å få en venn i samme slengen men forventer ikke at noen vil bli venn med meg. Er ikke narkoman eller akoholiker. Vil du kanskje? Vi snakkes gjerne på skype og du får bilde osv. Still gjerne spørsmål. PM da vel? Endret 18. mai 2013 av Tityboi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slalotte Skrevet 29. mai 2013 #2 Del Skrevet 29. mai 2013 Hadde jeg fortsatt bodd i drammen så skulle jeg gjerne blitt med ut å spist og pratet.. Jeg håper du finner noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnsomGorilla Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 29. mai 2013 Hadde jeg fortsatt bodd i drammen så skulle jeg gjerne blitt med ut å spist og pratet.. Jeg håper du finner noen det var snilt av deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå