Gå til innhold

feilmld?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Edit: Noe MER å gruble på, skulle det være..

Anonym poster: f60c16064dce2389213b8ecffa8d2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Du har jo sagt du har bevis på at han har sett ei anna. Da er det ikke noe ler å gruble på. Og det er jo slutt, så du trenger ikke å gruble mer på noe som helst når det gjelder den fyren. Det er BORTKASTET TID! Gå videre med livet ditt!

Anonym poster: f60c16064dce2389213b8ecffa8d2004

Du har kanskje rett at det beste er å gå videre uten en lyd. Vil være veldig vondt og f.eks høre at han nå har vært med ei annen når vi ikke har hatt kontakt. Da teller jo ikke unnskyldningen hans overhode!? Men hvorfor skrev han den unnskyldningen, sa at han mente ikke det han sa?

Er du enig i at han burde gjort mer hvis han virkelig ikke mente det? Synes en tlf og ei mld , og attpåtil at den siste mld var ei tøysemld, ikke akkurat virker så seriøst..?

Hvis han har sett ei annen lenge bak ryggen min, fortjener han ingen svar fra meg..

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har sett ei annen lenge bak ryggen min, fortjener han ingen svar fra meg..

ts

Alle som har vært i denne tråden har sett andre TS enn deg bak din rygg. Gi oss hva vi fortjener!

Anonym poster: 4229b10d007ddd18c3d0983ee57b132e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei, ts her : jeg har ikke gitt noe lyd. Prøvd å glemme han, gå videre, men må innrømme at han dukker ofte opp i tankene mine. Han ringte og mld som sagt sist søndag, jeg svarte ikke på verken mld eller tlf.

Så ringte han idag igjen. To ganger. Jeg tok den ikke. Hva skal jeg si liksom...Føler på meg at han ser ei anna innimellom, kanskje han har vært med henne i helga( ? ), så ringer han meg søndags kveld, samme sist søndag. Det er det jeg føler, og jeg har god intuisjon. Hva vil han med meg?

Jeg vil ikke ha han hvis han ser andre, det er helt uaktuelt! Dessuten har han jo vist at han lyver flere ganger. Mulig løgnene hans og har gjort at jeg har blitt veldig mistenksom, at jeg tror det verste..

Jeg tror han har sett ei anna innimellom mens jeg og han så hverandre, dvs bak ryggen min, at det var derfor han var av/på med meg. Derfor har jeg ikke behov for å forklare meg, husker flere ganger han var utilgjengelig og jeg hadde dårlig magefølelse...nå kan han selv kjenne på det..

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ts her : jeg har ikke gitt noe lyd. Prøvd å glemme han, gå videre, men må innrømme at han dukker ofte opp i tankene mine. Han ringte og mld som sagt sist søndag, jeg svarte ikke på verken mld eller tlf.

Så ringte han idag igjen. To ganger. Jeg tok den ikke. Hva skal jeg si liksom...Føler på meg at han ser ei anna innimellom, kanskje han har vært med henne i helga( ? ), så ringer han meg søndags kveld, samme sist søndag. Det er det jeg føler, og jeg har god intuisjon. Hva vil han med meg?

Jeg vil ikke ha han hvis han ser andre, det er helt uaktuelt! Dessuten har han jo vist at han lyver flere ganger. Mulig løgnene hans og har gjort at jeg har blitt veldig mistenksom, at jeg tror det verste..

Jeg tror han har sett ei anna innimellom mens jeg og han så hverandre, dvs bak ryggen min, at det var derfor han var av/på med meg. Derfor har jeg ikke behov for å forklare meg, husker flere ganger han var utilgjengelig og jeg hadde dårlig magefølelse...nå kan han selv kjenne på det..

ts

Bra.

Fortsett å vær sterk.

Du kommer over han tilslutt. Og finner noen som virkelig fortjener deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Bra.

Fortsett å vær sterk.

Du kommer over han tilslutt. Og finner noen som virkelig fortjener deg.

Takk, prøver, men tenker så mye på han...

Jeg skrev han ei mld nesten to uker etter han ringte meg og sendte mld ( om jeg kunne tilgi han ), der jeg skrev at jeg ikke kan tilgi at han har holdt/holder på bak ryggen min og fortsetter å lyve om det, og andre ting. Så kommer han med mange ting som ikke har noe med saken å gjøre, og det hele endte med at jeg ba han dra til h......... pga at han fortsatte å lyve. Han ringte neste dag pga noe annet, men ble veldig sint i tlf og vi har ikke hatt kontakt siden.

Vondt at jeg fikk så sterke følelser for fyren når han er sånn...

Lurer på om det noen gang kan være håp for oss? Om han kan forandre seg...denne siden med løgner, å gå bak ryggen min. Huff, må jo bare prøve å glemme han..

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om det noen gang kan være håp for oss? Om han kan forandre seg...denne siden med løgner, å gå bak ryggen min.

ts

Av erfaring, nei. Jeg var sammen med en jeg trodde ville endre seg. Men nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan du ikke betro deg til vergen eller støttekontakten din?

Anonymous poster hash: b2213...bb5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skumlest tråden og fått med meg mesteparten (trur jeg)

Du er hele tiden usikker på disse sms, mailene, unnskyldingene hans osv. Om han mente det, om han hadde funnet ei dame, eller om det var for å såre.

Overrasket meg dere var +-30 år :sjokkert: Jeg hadde tippet dere var 19-21 deromkring.

Når dere er så gamle, han har hatt et langvarig forhold før (mener jeg å huske å ha lest i tråden) så er det rart dere ikke har hatt sex!! Og kan skjønne vist han savnet den biten.

Kankje han var forelsket i deg, men manglet sex i forholdet? Jeg som dame hadde blitt frustrert og vært i et forhold uten sex i 2 år :dry:

Kankje han drev på med ei anna ei, kanskje ikke.

Men du har jo hele veien sagt du ikke hadde tilitt til han, han løy, holdt på med dop osv. Så anbefaler deg og bare sette en strek over det hele og gå videre og møte en som er verdt og være sammen med og som er villig å vente i over 2 år med å få ha sex. Kankje du mest sannsynlig vil stole på han og gi deg hen til han mye før. Fordi han nettopp er til å stole på!! Vist du greier å stole på noen igjenn da.

Glem han, ikke tenk mere på han, du har jo aldri stolt på han, tviler på du hadde kommet til å stolt på han om dere hadde blitt sammen igjenn. Kan også tenke meg han også ble lei av maset ditt i tilegg til tross for han er en drittsekk.. Utro, uærlig og hva han nå er, så regner jeg med han blir lei av mas og spørsmål til tross for at dine mistanker stemmer (mest sannsynlig)

Men uansett lykke til. Var ikke ment som kritikk, men dette var mine tanker om temaet etter å ha skummet meg igjennom denne tråden. MOVE ON!! :bolledeig:



Anonymous poster hash: 2bf57...f54
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har skumlest tråden og fått med meg mesteparten (trur jeg)

Du er hele tiden usikker på disse sms, mailene, unnskyldingene hans osv. Om han mente det, om han hadde funnet ei dame, eller om det var for å såre.

Overrasket meg dere var +-30 år :sjokkert: Jeg hadde tippet dere var 19-21 deromkring.

Når dere er så gamle, han har hatt et langvarig forhold før (mener jeg å huske å ha lest i tråden) så er det rart dere ikke har hatt sex!! Og kan skjønne vist han savnet den biten.

Kankje han var forelsket i deg, men manglet sex i forholdet? Jeg som dame hadde blitt frustrert og vært i et forhold uten sex i 2 år :dry:

Kankje han drev på med ei anna ei, kanskje ikke.

Men du har jo hele veien sagt du ikke hadde tilitt til han, han løy, holdt på med dop osv. Så anbefaler deg og bare sette en strek over det hele og gå videre og møte en som er verdt og være sammen med og som er villig å vente i over 2 år med å få ha sex. Kankje du mest sannsynlig vil stole på han og gi deg hen til han mye før. Fordi han nettopp er til å stole på!! Vist du greier å stole på noen igjenn da.

Glem han, ikke tenk mere på han, du har jo aldri stolt på han, tviler på du hadde kommet til å stolt på han om dere hadde blitt sammen igjenn. Kan også tenke meg han også ble lei av maset ditt i tilegg til tross for han er en drittsekk.. Utro, uærlig og hva han nå er, så regner jeg med han blir lei av mas og spørsmål til tross for at dine mistanker stemmer (mest sannsynlig)

Men uansett lykke til. Var ikke ment som kritikk, men dette var mine tanker om temaet etter å ha skummet meg igjennom denne tråden. MOVE ON!! :bolledeig:

Anonymous poster hash: 2bf57...f54

Takk for svaret ditt! Du har nok mye rett i det du skriver.

Vi har ikke kontakt nå. Han ringte for noen dager dager siden, men vi kranglet så skal ikke ha mer kontakt. Huff, vanskelig siden jeg fortsatt har følelser, jeg hater og elsker han på samme tid..komplisert.., men jeg må move on som du sier..

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret ditt! Du har nok mye rett i det du skriver.

Vi har ikke kontakt nå. Han ringte for noen dager dager siden, men vi kranglet så skal ikke ha mer kontakt. Huff, vanskelig siden jeg fortsatt har følelser, jeg hater og elsker han på samme tid..komplisert.., men jeg må move on som du sier..

ts

Lykke til iallefall, så håper jeg du møter drømmemannen istedet :) For han er ikke den rette for deg TS. Så håper du legger han bak deg, skjønner det er tungt. Til tross for han har vært en drittsekk, så har du greid å blitt glad i han. Men tiden leger alle sår. Så vær sterk og se framover og ikke se deg tilbake :) Er mitt råd til deg :)

Anonymous poster hash: 2bf57...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...