Gå til innhold

Ivar-ballong?


Gjest Blubberella

Anbefalte innlegg

Noen som vet om dette bryter med reglene på KG? Kan det defineres som spam/tulleinnlegg når hun bruker det i alle tråder? Kan vi få henne utestengt fra KG? :Nikke:

Anonym poster: 33eb029d1b6d20ac36f59cb8e98d904c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo et uttrykk, og det har blitt forklart hva det betyr.

Fordi det er ukjent for deg, så betyr ikke det at det er tull. Og det har blitt brukt i innlegg som har vært hjelpsomme for TS.

Synes ikke at det er noen god grunn til å kaste ut noen fra KG som bidrar med seriøse innlegg, bare fordi vedkomne bruker et uttrykk som ikke er kjent for så mange.

Anonym poster: a28be0c5ec64257d9aacb1d2cb48e795

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Helt korrekt som Kapteinen sier. Endelig en som forstår.

Uttrykket Ivar-ballong kommer helt an på situasjonen. Dere har kanskje sett det blitt brukt i forskjellige situasjoner her inne?

Hvis vi snakker om at en fyr er en overgriper f.eks, og sier "Han er en jævla ivar-ballong!", så bør det ikke være så vanskelig å skjønne hva det betyr, gitt konteksten.

Hvis jeg sier at jeg har fått ny bil og føler meg helt "Ivar-ballong", så betyr det at jeg er oppspilt eller glad.

Anonym poster: a28be0c5ec64257d9aacb1d2cb48e795

Sorry. Jeg trodde aldri uttrykket kleinstein skulle kansellere troverdigheten for uttrykket ivar-ballong ved sin eksistens.

Anonym poster: bbab22cc679cf64961b2a33b78a0328c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det er jo et uttrykk, og det har blitt forklart hva det betyr.

Fordi det er ukjent for deg, så betyr ikke det at det er tull. Og det har blitt brukt i innlegg som har vært hjelpsomme for TS.

Synes ikke at det er noen god grunn til å kaste ut noen fra KG som bidrar med seriøse innlegg, bare fordi vedkomne bruker et uttrykk som ikke er kjent for så mange.

Anonym poster: a28be0c5ec64257d9aacb1d2cb48e795

Hvilke da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev for eksempel i en tråd, hvor spørsmålet dreide seg om kvinner hater lave menn.

"Man hater ikke andre, med mindre de har gjort noe dumt eller har en oppførsel som er helt ivar-ballong!

Samme om de er lave eller høye."

Det er da et godt svar på trådstarter sitt spørsmål.

Anonym poster: a28be0c5ec64257d9aacb1d2cb48e795

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et uttrykk, og det har blitt forklart hva det betyr.

Fordi det er ukjent for deg, så betyr ikke det at det er tull. Og det har blitt brukt i innlegg som har vært hjelpsomme for TS.

Synes ikke at det er noen god grunn til å kaste ut noen fra KG som bidrar med seriøse innlegg, bare fordi vedkomne bruker et uttrykk som ikke er kjent for så mange.

Anonym poster: a28be0c5ec64257d9aacb1d2cb48e795

Du er den AB det er snakk om. Selvfølgelig vil ikke du bli utestengt :fnise: Men jeg håper du blir det :)

Anonym poster: 33eb029d1b6d20ac36f59cb8e98d904c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrev for eksempel i en tråd, hvor spørsmålet dreide seg om kvinner hater lave menn.

"Man hater ikke andre, med mindre de har gjort noe dumt eller har en oppførsel som er helt ivar-ballong!

Samme om de er lave eller høye."

Det er da et godt svar på trådstarter sitt spørsmål.

Anonym poster: a28be0c5ec64257d9aacb1d2cb48e795

HAHAHAHHAHA :laugh: :laugh: Var det det beste eksemplet du kunne komme med? Det bekrefter jo at du bare driver med spam/tulleinnlegg.

Anonym poster: 33eb029d1b6d20ac36f59cb8e98d904c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvfølgelig vil jeg ikke bli utestengt. Jeg trives med å hjelpe andre på forumet, og bidra i samtaler og diksusjoner, samt få svar på mine egne spørsmål.

Jeg bruker ikke engang dette uttrykket i alle innlegg jeg poster, så jeg har vært aktiv i mange tråder her, på en positiv måte, uten at dere kanskje har visst det.

Føler ikke at det å bruke et uttrykk for å beskrive noe, er god nok grunn til å bli kastet ut. Spesielt ikke når det står forklart hva det betyr i denne tråden.

Men dere kan tro hva dere vil, le av det, eller bli irritert. Jeg har sagt det som er å si.

Nå går jeg og legger meg.

God natt! :)

Anonym poster: a28be0c5ec64257d9aacb1d2cb48e795

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får tro hva det dere vil. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal gidde å krangle med meg selv om et uttrykk, jeg da. Men hvis dere mener at det er en bra forklaring, så kjære vene.

Anonym poster: a28be0c5ec64257d9aacb1d2cb48e795

OMG! Finn en ny plass å trolle.

Ordet er noe du har funnet på, et ord som ikke gir noen mening, et tulleord en tulling på forumet har funnet på. Sånn. Kan du slutte nå?

Anonym poster: 25fe26712d3cf58d92f84c82e60e76dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! Finn en ny plass å trolle.

Ordet er noe du har funnet på, et ord som ikke gir noen mening, et tulleord en tulling på forumet har funnet på. Sånn. Kan du slutte nå?

Anonym poster: 25fe26712d3cf58d92f84c82e60e76dc

Har du lest tråden eller? Ivar-ballong er et mindre velkjent, men absolutt et reelt uttrykk.

Anonym poster: bbab22cc679cf64961b2a33b78a0328c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvfølgelig vil jeg ikke bli utestengt. Jeg trives med å hjelpe andre på forumet, og bidra i samtaler og diksusjoner, samt få svar på mine egne spørsmål.

Jeg bruker ikke engang dette uttrykket i alle innlegg jeg poster, så jeg har vært aktiv i mange tråder her, på en positiv måte, uten at dere kanskje har visst det.

Føler ikke at det å bruke et uttrykk for å beskrive noe, er god nok grunn til å bli kastet ut. Spesielt ikke når det står forklart hva det betyr i denne tråden.

Men dere kan tro hva dere vil, le av det, eller bli irritert. Jeg har sagt det som er å si.

Nå går jeg og legger meg.

God natt! :)

Anonym poster: a28be0c5ec64257d9aacb1d2cb48e795

Poenget er at det du driver med går inn under trolling.

Og jeg tror du får en en slags merkelig tilfredsstillelse av å bruke ordet og se all forvirringen som oppstår.

Anonym poster: 33eb029d1b6d20ac36f59cb8e98d904c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest tråden eller? Ivar-ballong er et mindre velkjent, men absolutt et reelt uttrykk.

Anonym poster: bbab22cc679cf64961b2a33b78a0328c

Ja, jeg har lest tråden, at en bruker med nick sier det gjør det ikke mer troverdig. Enten så tuller han eller så er det han som er AB. Fremdeles et tulleord!

Anonym poster: 25fe26712d3cf58d92f84c82e60e76dc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Skrev for eksempel i en tråd, hvor spørsmålet dreide seg om kvinner hater lave menn.

"Man hater ikke andre, med mindre de har gjort noe dumt eller har en oppførsel som er helt ivar-ballong!

Samme om de er lave eller høye."

Det er da et godt svar på trådstarter sitt spørsmål.

Anonym poster: a28be0c5ec64257d9aacb1d2cb48e795

Den tråden har jeg ikke lest en gang så hvordan det skulle være hjelpsomt for meg på noen måte skjønner jeg ikke. Jeg holder fremdeles en knapp på at du bare er oppmerksomhetssyk og prøver å ta patent på et helt tragisk dårlig uttrykk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Noen som vet om dette bryter med reglene på KG? Kan det defineres som spam/tulleinnlegg når hun bruker det i alle tråder? Kan vi få henne utestengt fra KG? :Nikke:

Anonym poster: 33eb029d1b6d20ac36f59cb8e98d904c

Litt drøyt å utestenge en person fordi hun bruker et uttrykk du ikke har hørt før da. Forresten syns jeg Ivar-ballong var et stilig uttrykk! Tror jeg skal begynne å bruke det sporenstreks!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt drøyt å utestenge en person fordi hun bruker et uttrykk du ikke har hørt før da. Forresten syns jeg Ivar-ballong var et stilig uttrykk! Tror jeg skal begynne å bruke det sporenstreks!

Du har visst ikke fulgt med du? Hun har spammet ned tråd etter tråd.

Anonym poster: 33eb029d1b6d20ac36f59cb8e98d904c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har visst ikke fulgt med du? Hun har spammet ned tråd etter tråd.

Anonym poster: 33eb029d1b6d20ac36f59cb8e98d904c

Er det ikke bare denne tråden? Kan du legge inn eksempler på hvor uttrykket kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emmanuelle

Litt drøyt å utestenge en person fordi hun bruker et uttrykk du ikke har hørt før da. Forresten syns jeg Ivar-ballong var et stilig uttrykk! Tror jeg skal begynne å bruke det sporenstreks!

Jeg liker det også. Men synes at det har gått langt nok nå, ser Ivar-ballongavsporinger i hver eneste tråd og det er ikke greit hverken for TS eller de som hjelper.

Så til deg som har funnet opp "Ivar-ballong": Om du virkelig vil at det skal bli godkjent som artiguttrykk her inne så må du kjenne din besøkelsestid og ikke bruke det til å stjele oppmerksomheten i seriøse tråder. Godt tips: Det finnes flere idiotiske tråder inne på seksualitets-forumet, startet av mennesker som vil provosere og være ekle. Der er nok Ivar-ballong hjertelig velkommen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spirula

Jeg begynner å få mest lyst til å rapportere alle "Ivar-ballongene" jeg ser, for nå begynner andre også å finne på nye ord og uttrykk, og det blir forstyrrende.

http://forum.kvinneg...howtopic=745271

Er norsk hans morsmål? Dette gir meg en litt ivar-ballong-følelse.

Snål melding. Spesielt hvis han ikke prater engelsk til vanlig.

Han nok sikkert bare litt KleinStein i gjerningsøyeblikket. Jeg synes du burde konfrontere ham med meldingen og høre hva den betydde.

hva er ivar-ballong som noen skriver om i hver eneste tråd jeg leser?

og klein-stein? har lest to tråder på to minutt med dette uttrykket nå....

Samme lurer jeg på? Haha! Plutselig lest det i tre tråder, og aldri sett ordet andre steder noen gang. Troll. :P

Ivar-ballong er et velfungerende uttrykk her på KG. Bare fordi dere nødvendigvis ikke er kjent med det, betyr ikke det at det er trolling.

Denne kleinstein derimot, det er tull. Vedkomne sa selv at det var et ord han fant på og skulle spre det videre i diverse tråder.

KleinStein er minst like reell som Ballong-Ivar. Det mangler bare en liten meme, så er vi på plass. :)

Det kan så være, men som utenforstående, som alikevel liker å være innom en gang iblant, så er det ikke så veldig velfungerende ;) Kanskje greit å ta hensyn til når man svarer en ukjent persons tråd, hvor denne personen muligens har et seriøst spørsmål om et seriøst tema?

Fyren din høres totalt Andreas ut, beklager.

^Ja, for du er vel kjent med alle uttrykk som brukes i hver krik og krok i dette langstrakte land?

Det var en bruker her som sa at han faktisk fant om KleinStein bare på tull.

Ingen har sagt noe slik om ivar-ballong, og det er tydelig at det går igjen her på forumet og er et ord som fungerer godt i mange sammenhenger.

Denne ivar-ballong trenden tar av! uff :gravid:

Og så videre - tråder blir ødelagt av dette!

Jeg synes heller ikke at "Ivar-ballong", "kleinstein" eller "andreas" er gode, beskrivende, skriftlige uttrykk.

Gode uttrykk er selvforklarende, og forstås uten videre første gang du ser dem.

Endret av Spirula
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å få mest lyst til å rapportere alle "Ivar-ballongene" jeg ser, for nå begynner andre også å finne på nye ord og uttrykk, og det blir forstyrrende.

http://forum.kvinneg...howtopic=745271

Og så videre - tråder blir ødelagt av dette!

Jeg synes heller ikke at "Ivar-ballong", "kleinstein" eller "andreas" er gode, beskrivende, skriftlige uttrykk.

Gode uttrykk er selvforklarende, og forstås uten videre første gang du ser dem.

Den siste var meg,men jeg kommenterte jo bare på fenomenet da, kan ikke si det var urelevant akkurat. Syns også at det begynner å bli litt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...