Gå til innhold

merkelig melding fra mannen...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

hei

inatt jobbet min mann nattskift.Jeg hørte imidlertid at han kom hjem tidlig(de kan noen ganger avslutte tidlig hvis det ikke er noe som skal gjøres.

neste morgen hadde jeg fått en melding fra han hvor det sto "would you like to do something nice on alex?"og den var send til meg kl 02.på natten.

Meldingen gir ingen mening for meg?

hva hadde dere tenkt?

Har ikke tatt det opp med han enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er norsk hans morsmål? Dette gir meg en litt ivar-ballong-følelse.

Snål melding. Spesielt hvis han ikke prater engelsk til vanlig.

Anonym poster: 4286f18d73c5379cdfedd432192ded51

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør nå bare hva han mente med meldingen?

Anonym poster: d71adfb9882e69619eb9f68d8ebec996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være autocorrect som gjør dette kjemperart? Kan "alex" være telefonsk for noe annet? Pleier han skrive engelsk? Ellers er det jo litt undelig.

Anonym poster: e4dc9f05d372ef4d7c25b0ae40f05f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han prøvde vel å få med seg en (engelsktalende) dame til utestedet Alex.

Og sendte meldingen til deg ved en feiltagelse.

Anonym poster: f5b0f28b3f8f5821ba1992db8ff50dcc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han prater ikke engelsk til vanlig,nei....

han snakket idag engelsk med sin yngre bror bare på kødd og da passet han på å si at han pleier å kødde slik med de?...har ikke jeg fått med meg tidligere,og så midt på natten?synes det hele er mistenkelig...

jeg føler ikke det nytter så mye å spørre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han prøvde vel å få med seg en (engelsktalende) dame til utestedet Alex.

Og sendte meldingen til deg ved en feiltagelse.

Anonym poster: f5b0f28b3f8f5821ba1992db8ff50dcc

...

Og siden meldingen ble sendt til deg av en feiltagelse fikk han ikke svar. Derfor dro han hjem.

Kanskje han ikke vet at han sendte den feil ennå.

Ellers kanskje han vet det, og derfor prøvde å glatte over med tullesamtalen med sin bror.

Anonym poster: f5b0f28b3f8f5821ba1992db8ff50dcc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexander pub? Her i Stavanger er det vertfall en barpubting vi kaller Alex. Kan alltids være at han har prøvd å få tak i en kompis og følte for å være morsom/skrive på engelsk (gjør dette selv når jeg syns det blir for kjedelig med "ut på byn???")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der høres fryktelig mistenksomt ut, dessverre :/ ville konfrontert ham med det øyeblikkelig, ikke ta til takke med teite bortforklaringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han nok sikkert bare litt KleinStein i gjerningsøyeblikket. Jeg synes du burde konfrontere ham med meldingen og høre hva den betydde.

Anonym poster: a08761b0154ab5e8311a3f254b9d4008

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg er paranoid og mistenksom, eller om det er en del veldig naive damer her på kg...

Anonym poster: 9a311f0b998543471b876ccb684935a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne ivar-ballong trenden tar av! uff :gravid:

Vet ikke om jeg er paranoid og mistenksom, eller om det er en del veldig naive damer her på kg...

Anonym poster: 9a311f0b998543471b876ccb684935a1

Tenkte det faktisk jeg og..kommer ikke på noe unnskyldning. Det er greit å ha i bakhode at man ikke skal dømme han får han får forklart seg, men jeg hadde krevd svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk mobilen hans før du spør han.

Anonym poster: 4ad101d2490e81dc72db5bb5d52c19c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk mobilen hans før du spør han.

Anonym poster: 4ad101d2490e81dc72db5bb5d52c19c7

Høres litt merkelig ut at han skulle beholde meldinger han sender til prostituerte/gudvethvem på mobilen da... Men ikke merkeligere ut enn at han greide å sende selve meldingen til damen sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til TS, tror ikke du vil få noe særlig til hjelp angående meldingen din her inne, begrenset hva man får ut av det der. Som andre har sagt, det eneste du kan gjøre er vel å spørre han, selv om du mener det ikke vil hjelpe. For alt vi vet så kan han jo ha en kollega som heter Alex, og skulle spørre en annen kollega om han ville være med å "do something nice FOR" han, da han har bursdag i morgen eller whatever :P

Slettet sitat og svar til det er fjernet.

Estrella, mod.

Endret av estrella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det beste hadde nok vært og konfrontert han med dette tror jeg.. Ellers ville du vel gått rundt og lurt veldig? Det hadde jeg. Og han må da ha sett at han har sendt melding til feil person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en veldig rar melding sånn uannsett.. ga ikke så mye mening for meg. Er han dårlig i engelsk? Han har nok sendt den feil, og siden han ikke har sagt noe om det + påpekt at han "tuller på engelsk" med broren så ville jeg blitt veldig mistensom, sorry:/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...