xklara Skrevet 6. april 2004 #1 Del Skrevet 6. april 2004 heisann, er det noen som kjapt kan svare på hvor man får tak i sånt stort tørkestativ til å ha i hagen? Sånn med en stang i jorda og med "grener" ut med snorer på. Hm, dårlig forklaring men dere skjønner det vel. Skal kjøpes i dag, i Oslo. På forhånd takk for hjelpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 6. april 2004 #2 Del Skrevet 6. april 2004 Jernia har tørkestativ tror jeg, ellers har de det kanskje på OBS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. april 2004 #3 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg vet at de skal ha både på OBS og Jernia. I tillegg har de vel også på plantasjen tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xklara Skrevet 9. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 9. april 2004 De hadde ikke på vår lokale Jernia, den var nok for liten. Vi kjøpte ett på Maxbo, et dyrt stativ (tusen spenn), så jeg håper det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå