AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Skal man ha følelse i brystvorter eller brystene ellers? Kjenner at noen er borti brystet mitt, men om noen stryker over kan jeg ikke si eksakt om de stryker over eller under BHen min. I selve brystvortene kjenner jeg LITE. Skal det være slik? Anonym poster: a2db7d951e858e613392de89a0db8138
Avalon Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 Folk er forskjellige. Noen har mega sensitive bryst/ brystvorter, andre ikke. Helt normalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå