Gå til innhold

En hel dag uten tape?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere i vår fjernet jeg en føflekk, og har nå et 5-6 cm rødt/lilla arr. Fikk beskjed om å tape et halvt år framover – pga plassering og strekk i arret. Jeg skal snart i bryllup – og har lyst å droppe tapen denne dagen, er litt mer diskret å gå uten føler jeg.

Kan dette gjøre at arret blir styggere? En hel dag uten, definitivt med mye bevegelse. Vil jo ha arret penest mulig og minst mulig synlig – da det ligger slik til at det er ganske synlig.

Anonym poster: 0c5cdaad73e97f17c0910d48b753c588

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her - glemte å si at når bryllupet er - så er det 1 mnd siden jeg fjernet stingene ca

Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt sjansen. Hvor på kroppen er det? Kan du ikke dekke over det ved bolero/sjal etc? (Avhengig av hvor det er..)

AnonymBruker
Skrevet

Ytterst på skulderen...

Skrevet

Du får tape i hudfarge. Eller er det det du bruker nå kanskje?

Jeg ville droppet tapen, men ha på godt med solfaktor!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker micropore sin lysebrune - men vet ikke helt om jeg er fornøyd med fargen. Noen som kan anbefale en fin hudfarget? Helst en som beskytter mot UV (kanskje alle gjør det - eller ingen?) - siden jeg kommer til å gå mye med bare skuldre i sommer.

Og den må være bred! Bruker den bredeste (2,5 cm), for å dekke hullene og strekene etter stingene (forsvinner disse??) - og legger på midten over selve strekarret overlapper de.

TS

Gjest HappyWaffle
Skrevet

vil si at tapen vil se bedre ut enn et arr... å om du da ikke bruker tapen, så risikerer du jo at det strekker seg og bli enda styggere. hvem er det som bryr seg om du går med det liksom? :)

AnonymBruker
Skrevet

Tips til tape mottas med takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...