AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg må bare få ut litt frustrasjon! Var på Narvesen i morgest, kjøpte en iskaffe. På skolen åpnet jeg den, den var sur, så på utløpsdatoen, og den gikk ut i januar. Går tilbake til den samme kiosken noen timer etter, gir de boksen, forteller hvor mye jeg betalte og eksakt tidspunkt da jeg kjøpte den. Selger/leder gidder ikke en gang sjekke kassa, men forteller at det er umulig at de kunne ha slike produkter utgått på datoen i butikken (etter å ha sjekket rapporter). Jeg får ingen ny iskaffe, og føler meg som en tyv når jeg går ut av butikken. Vet ikke om vedkommende ikke trodde på meg, eller ikke hadde lyst å gi meg pengene tilbake/nytt produkt. Jeg bryr meg ikke særlig over den iskaffen, problemer er at jeg føler meg dårlig behandlet. Jeg handler i denne kiosken flere ganger i uka, og det har jeg gjort over to år. Den ligger rett ved der jeg bor, men nå tror jeg ikke jeg gidder dra tilbake dit! Hva hadde dere gjort? Anonym poster: ef7f16e6fd92aa5d91117337446218a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #2 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg hadde nok unngått den butikken en stund i det minste. Sannsynligvis en svært lang stund. Anonym poster: af95b55ef9710ac7f5d9f5ce05513f26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 15. mai 2013 #3 Del Skrevet 15. mai 2013 Send mail via nettsiden deres. Jeg gjorde det en gang ved deli de luca da jeg visste at betjeningen løy. Fikk takk tilbake fra regionssjef og et gavekort 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #4 Del Skrevet 15. mai 2013 Takk, jeg tror jeg skal sende en klage Anonym poster: ef7f16e6fd92aa5d91117337446218a6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. mai 2013 #5 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg ville klagd. Jeg har også klagd på dårlig service, dog på Deli de Luca og fikk en pose med varer som plaster på såret. Sånt skal man ikke finne seg i. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #6 Del Skrevet 15. mai 2013 Klag til Narvesen og klag gjerne til Tine(eller hvem det nå er som produserer iskaffen). Da får man gjerne litt plaster på såret av produsenten også. Anonym poster: d4c01044fb9f05681d456cebd0d34a6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 15. mai 2013 #7 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg hadde sjekka hylla for å se om det var flere som var gått ut på dato, som bevis. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 15. mai 2013 #8 Del Skrevet 15. mai 2013 Klag til Narvesen og klag gjerne til Tine(eller hvem det nå er som produserer iskaffen). Da får man gjerne litt plaster på såret av produsenten også. Anonym poster: d4c01044fb9f05681d456cebd0d34a6a Men Tine, eller en eventuell annen produsent, kan da ikke noe for at Narvesen ikke selger iskaffen de har tatt inn før den går ut på dato. Man klager da ikke i håp om å få noe fra dem, men for at det skal bli endringer eller forbedringer slik at andre slipper å oppleve det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. mai 2013 #9 Del Skrevet 15. mai 2013 Betalte du med kort? Ta med kontoutskrift samt esken til iskaffen inn igjen. La de få en sjanse til å rydde opp når de ser at du kjøpte denne varen hos dem på tidspunktet du har angitt. Jeg hadde ikke giddet bry meg med å klage sentralt men hadde unngått butikken i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 15. mai 2013 #10 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Klag til Narvesen og klag gjerne til Tine(eller hvem det nå er som produserer iskaffen). Da får man gjerne litt plaster på såret av produsenten også. Anonym poster: d4c01044fb9f05681d456cebd0d34a6a Til Tine? De har da ikke gjort noe galt? Men du kan godt sende mail til Narvesen synes jeg, det var dårlig service fra kioskens side. Endret 15. mai 2013 av Raindrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 15. mai 2013 #11 Del Skrevet 15. mai 2013 Å varsle en produsent vil bli sett positivt på av dem - siden produsenten har krav ovenfor sine selgere. Da kan Tine klage til Narvesen på vegne av kunden og slipper en missfornøyd kunde/kan vise at de yter meget god service. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciegus Skrevet 16. mai 2013 #12 Del Skrevet 16. mai 2013 Til Tine? De har da ikke gjort noe galt? Men du kan godt sende mail til Narvesen synes jeg, det var dårlig service fra kioskens side. En klage skal ikke nødvendigvis gå til den som har gjort noe galt, men kan gjerne gå til den parten som har mye å tape på at en aktør gjør noe galt. Tine har nytte av å vite om aktører som selger dårlige produkter, det er sånn det fungerer i handelens verden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå