AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #61 Del Skrevet 21. mai 2013 Absolutt ingen kan nærme seg Friends. Utvilsomt den beste ever. Det er alltid hyggelig med folk som tror at det de anser som det beste er det beste fordi de synes det. Anonym poster: a9e3c20e883c67d3a2c260848daf0b7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Tinúviel Skrevet 21. mai 2013 #62 Del Skrevet 21. mai 2013 Beste: 1. The Office (med Ricky Gervais) 2. That 70s Show 3. Married With Children Dårligst: 1. Suddenly Susan 2. Sister, sister 3. Webster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 21. mai 2013 #63 Del Skrevet 21. mai 2013 Det er alltid hyggelig med folk som tror at det de anser som det beste er det beste fordi de synes det. Anonym poster: a9e3c20e883c67d3a2c260848daf0b7b Tihi! Kan jeg være med å leke? Alltid morro med folk som blir fornærmet fordi noen andre synes favorittserien deres er oppskrytt :D 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 21. mai 2013 #64 Del Skrevet 21. mai 2013 Det er alltid hyggelig med folk som tror at det de anser som det beste er det beste fordi de synes det. Anonym poster: a9e3c20e883c67d3a2c260848daf0b7b Sånn er det jo. Smak og behag. Akkurat det samme med musikk. Man må jo se på hva man har vunnet om man skal ha en fasit på hva som er best. Men jeg syns Friends har alt. Chandler sin sarkastiske humor, Joey og den usannsynlige dumme væremåten hans, Ross, som alltid driter seg ut på en eller annen måte. Jeg liker at det er flere temaer som er gjengangere i serien og gjøres narr av av de andre, som f.eks Phoebes kriminelle og mystiske fortid, Monica som var tjukk da hun var ung, Ross` skilsmisser, Chandler som ofte blir tatt for å være homo osv.. Og kjærlighetshistorien mellom Ross og Rachel er jo tilstede under hele serien, som jeg syns er rørende. Vanskelig å forklare noe mer utdypende, men ingen komiserier har truffet meg mer enn denne, både med humoren og historiene som ligger bak. I motsetning til andre serier, føler jeg at den har en sjel og jeg får klump i halsen hver gang de viser siste episoden. Så i MINE øyne, og sikkert mange andres, mener jeg den utvilsomt er den beste komiserien som er laget. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 21. mai 2013 #65 Del Skrevet 21. mai 2013 Beste 3 1. Big Bang theory 2. How i met your mother 3. My family (bbc) Verste 3 -1. Alle elsker raymond -2. Step by step -3 Frustrerte fruer Tror jeg har mye mer på versting listen, enn den beste listen, hvis jeg skulle skrive mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #66 Del Skrevet 21. mai 2013 Tihi! Kan jeg være med å leke? Alltid morro med folk som blir fornærmet fordi noen andre synes favorittserien deres er oppskrytt :D Eg à lif, eg à lif Anonym poster: 7cc95454fde733c11be11c29c14be378 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #67 Del Skrevet 21. mai 2013 Tihi! Kan jeg være med å leke? Alltid morro med folk som blir fornærmet fordi noen andre synes favorittserien deres er oppskrytt :D De fleste har min favoritt serie blant de 3 beste...Så den der fungerer desverre ikke Anonym poster: a9e3c20e883c67d3a2c260848daf0b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 21. mai 2013 #68 Del Skrevet 21. mai 2013 Beste : - Miranda - Dag - klovn Værste: - Christine - Joey - Alle elsker Raymond Og Torsdag kveld fra nydalen. Makan til søppel tv. Jeg digger Miranda og Klovn, Dag har jeg ikke sett så mye på, men har fått med meg at han visstnok digger Valium? Liker for øvrig Miranda best i Miranda, de andre spiller dårlig :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 21. mai 2013 #69 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Beste: Friends Big Bang Theory Modern family Verste: SCRUBS!! herregud har ikke ord for hvor mye jeg hater den serien Smilyene snakker for seg selv... Endret 21. mai 2013 av Tinalf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #70 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg synes det er merkelig at så få har Britiske serier med her. Anonym poster: a9e3c20e883c67d3a2c260848daf0b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaine Skrevet 24. mai 2013 #71 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Topp 3(i tilfeldig rekkefølge): -South Park -Family Guy -The Big Bang Theory -Friends -That 70s Show -Black Adder Klarer ikke å velge bare 3! Verste: -Everybody Loves Raymond -Frasier -Helt Perfekt (hvis det er komedie) Endret 24. mai 2013 av Klaine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaine Skrevet 24. mai 2013 #72 Del Skrevet 24. mai 2013 Beste: Friends Big Bang Theory Modern family Verste: SCRUBS!! herregud har ikke ord for hvor mye jeg hater den serien Smilyene snakker for seg selv... Hva er så fælt med Scrubs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #73 Del Skrevet 24. mai 2013 Sånn er det jo. Smak og behag. Akkurat det samme med musikk. Man må jo se på hva man har vunnet om man skal ha en fasit på hva som er best. Men jeg syns Friends har alt. Chandler sin sarkastiske humor, Joey og den usannsynlige dumme væremåten hans, Ross, som alltid driter seg ut på en eller annen måte. Jeg liker at det er flere temaer som er gjengangere i serien og gjøres narr av av de andre, som f.eks Phoebes kriminelle og mystiske fortid, Monica som var tjukk da hun var ung, Ross` skilsmisser, Chandler som ofte blir tatt for å være homo osv.. Og kjærlighetshistorien mellom Ross og Rachel er jo tilstede under hele serien, som jeg syns er rørende. Vanskelig å forklare noe mer utdypende, men ingen komiserier har truffet meg mer enn denne, både med humoren og historiene som ligger bak. I motsetning til andre serier, føler jeg at den har en sjel og jeg får klump i halsen hver gang de viser siste episoden. Så i MINE øyne, og sikkert mange andres, mener jeg den utvilsomt er den beste komiserien som er laget. Ååååå, helt enig! Friends er noe for seg selv altså! Selv om det er en komedie, så er det så mye mer også. Det må være den mest fengende serien jeg har vært borti, og ingenting slår Friends. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett gjennom sesongene... *sukk* Anonym poster: f4273b22152a28b386969f03e36650fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memoria Skrevet 24. mai 2013 #74 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Beste: 1) Big Bang Theory 2) Friends 3) Melissa and Joey 4) The war at home 5) Kings of Queens (Klarte ikke bare tre, haha) Verste: 1) Seinfeld 2) Fraiser 3) The new adventures of old Christine (denne går nesten under Seinfeld, så jeg inkluderer en fjerde...) 4) 2 and a half men og en femte, siden den er sååå fæl: 5) Will & Grace Endret 24. mai 2013 av Memoria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 24. mai 2013 #75 Del Skrevet 24. mai 2013 topp: -friends -friends -friends bunn: resten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. mai 2013 #76 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Top 3: * To the Manor Born * Yes, Minister/Yes, Prime Minster (orginalserien) * Teachers (UK) Ellers elsker jeg også seriene The IT Crowd, The Good Life, As Time Goes By, Doc Martin, A Fine Romance, Seinfeld og That '70s Show. Verste 3: * Friends * Holms * Joey Mvh Yvonne Endret 25. mai 2013 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 25. mai 2013 #77 Del Skrevet 25. mai 2013 The Nanny er jo helt grusom da. Fran med den forferdelig latteren! Grøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 25. mai 2013 #78 Del Skrevet 25. mai 2013 Beste: 1. Friends, ingen over, ingen ved siden! 2. That 70s' show 3. How I met your mother (de 4 første sesongene) Verste: 1. Two and a half men, seriøst, jeg skjønner ikke at den er så populær. Synes skuespillerne spiller helt forferdelig, virker så kunstig. 2. Norske komiserier som Mot i brøstet, karl & co, og hos martin. Få det vekk!! 3. The simpsons, så forbanna dritkjedelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleJ Skrevet 25. mai 2013 #79 Del Skrevet 25. mai 2013 1. How I Met Your Mother 2. Big Bang Theory 3. Friends -1. Seinfeld -2. Frasier -3. Generelt britisk humor... Sånn som den med han tannlegen! Urk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. mai 2013 #80 Del Skrevet 25. mai 2013 Beste: 1. Friends 2. Arrested Development 3. Modern Family Verste: 1. Dharma & Greg 2. Frasier 3. Melissa & Joey (SPY! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå