AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Hva gjør man når man er syk og føler seg til bry for legen? At man bare plager han? Når jeg faktisk er syk og de ikke finner ut hva som er galt? Jeg føler meg så dum når jeg må mase og nye ting dukker opp :-( Jeg kan ikke bytte fastlege før etter sommeren men må jo gjøre noe med det nå. Jeg er dårlig og blir ikke tatt på alvor. Anonym poster: 497a796c74fabcb6d462c7fcef6d3cdb
Gjest Mari Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Så lenge du ikke dikter ting i hodet ditt eller overdriver plagene dine synes jeg ikke at du plager legen. Du må jo få en skikkelig utredning for hva som kan være galt, og av og til må du bare mase litt for å komme igjennom. Ikke bytt lege bare fordi du føler du maser (hvis du som sagt ikke overdriver plagene dine). Legen din skal jo hjelpe deg, og som sagt så må man kansje mase litt for at legen skal skjønne alvoret!! :-) god bedring!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Så lenge du ikke dikter ting i hodet ditt eller overdriver plagene dine synes jeg ikke at du plager legen. Du må jo få en skikkelig utredning for hva som kan være galt, og av og til må du bare mase litt for å komme igjennom. Ikke bytt lege bare fordi du føler du maser (hvis du som sagt ikke overdriver plagene dine). Legen din skal jo hjelpe deg, og som sagt så må man kansje mase litt for at legen skal skjønne alvoret!! :-) god bedring! Verken dikter opp eller overdriver symptomene/plagene mine. Problemet er at vi har tatt masse blodprøver uten noe svar. Det er skikkelig ubehagelig å ringe legen syns jeg :-( Anonym poster: 497a796c74fabcb6d462c7fcef6d3cdb
Gjest Faerunpedia Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 Verken dikter opp eller overdriver symptomene/plagene mine. Problemet er at vi har tatt masse blodprøver uten noe svar. Det er skikkelig ubehagelig å ringe legen syns jeg :-( Anonym poster: 497a796c74fabcb6d462c7fcef6d3cdb Hvis legen ikke finner ut av det er det jobben hans/hennes å sende deg videre til spesialist.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå