NullHull Skrevet 6. april 2004 #21 Del Skrevet 6. april 2004 Kokosboller er kjempegodt' date=' spesielt hvis man plukker av sjokoladen og kokosen først, så spiser det hvite skummet. åååå så godt og man blir åååå så kvalm [/quote'] Alltid så kult å høre om andres rutiner for hvordan de spiser enkelte ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 6. april 2004 #22 Del Skrevet 6. april 2004 Samme hvilke kokosboller - de blir slukt ned uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 6. april 2004 #23 Del Skrevet 6. april 2004 :o *løpe og kjøpe masse kokosboller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 6. april 2004 #24 Del Skrevet 6. april 2004 Fikk ikke de fra Europris god vurdering i en eller annen avis? Er det noen som har prøvd dem? Selv synes jeg de med seig kjeks i bunnen egentlig er de beste... Bare synd kokosboller er så dyrt, de må jo være ganske billige å produsere? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
femme fatale Skrevet 6. april 2004 #25 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg elsker kokosboller!! :hjerter2: De fra diplom-is er best... Men de kokosbollene man får kjøpt til jul i sånn rød eske er også rågode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. april 2004 #26 Del Skrevet 6. april 2004 *sulten* *sikler* *titter på klokka* *magen rumler* JEG VIL HA KOKOSBOLLER! EN HEL KARTONG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. april 2004 #27 Del Skrevet 6. april 2004 Glemte å si at jeg liker best de stooore kokosbollene i plastesker (tror at det er 12 i hver eske). Diplom-is sine er også spiselige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 6. april 2004 #28 Del Skrevet 6. april 2004 Har nettopp observert en pakke kokosboller med HVIT sjokolade i mammas matlager... :hjerter2: Sammen med en 12pk. vanlige kokosboller... *Glad i mamman min* :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå