Gå til innhold

Hvilke kokosboller liker du best?

Arwen

Anbefalte innlegg

Leste i en gammel tråd at Embla ikke liker IKEA sine. De er jo bare fantastisk gode! Helt klart min favoritt. Er sjokkert og rystet :hår: :ler:

Hvilket merke liker du best?

(de på IKEA heter vel Delicato tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg liker alle...mmmm kokosbolle goooodt :-D

Men jeg liker best de uten kokos egentlig :roll:

Kan vel ikke kalles kokosboller lengre da, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger sånne store bokser med 12 stk kokosboller. (blant annet på Rema)

De er fantastisk gode!!!

Smurfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 3llie

Aner ikke hva de heter, men de kommer i plastposer en og en. Pleier å mose kokosbollen mens den er i posen, klippe et hull og suge det i meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky
Aner ikke hva de heter' date=' men de kommer i plastposer en og en. Pleier å mose kokosbollen mens den er i posen, klippe et hull og suge det i meg :D[/quote']

Hm, lurer på om det kan være diplom-is sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva de heter' date=' men de kommer i plastposer en og en. Pleier å mose kokosbollen mens den er i posen, klippe et hull og suge det i meg :D[/quote']

:ler:

kokosboller er bare herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge de ikke har sånn myk, ekkel oblat-lignende kjeks i bunnen er det greit. Men superfavoritt her også er de man kjøper innpakket en og en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten noen her som har eller pleier å kjøpe 7-11 varianten? Gjorde det en gang, og fant dermed ut at det er faktisk mulig å ta overdose av kokosboller også! :( Ganske raus størrelse på de der gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kokosboller er kjempegodt, spesielt hvis man plukker av sjokoladen og kokosen først, så spiser det hvite skummet. åååå så godt og man blir åååå så kvalm :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Leste i en gammel tråd at Embla ikke liker IKEA sine. De er jo bare fantastisk gode! Helt klart min favoritt. Er sjokkert og rystet :hår: :ler:

Hvilket merke liker du best?

(de på IKEA heter vel Delicato tror jeg)

Hey, kokosbolle tråd :hoppe:

Jeg hadde helt dilla på kokosboller en laaang periode, ble til slutt litt lei.. Men jeg står fortsatt for at de på Rimi (stoore, ferske, saftlige) som ligger ettterhverandre i gjennomsiktig pose, er de beste (er de fra Diplomis, mon tro?). De har et hint av eggedosis over seg og er ikke bare søte og klissete slik mange andre er.

Kanskje jeg skal ta opp min gamle kokosbolle-spise-hobby denne påsken?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral

Å gjett om jeg fikk lyst på kokosboller nå da :ler: Synes egentlig de fleste er gode jeg, ganske altetende når det gjelder kokosboller kan man si.. :oops: Men det går faktisk an å spise for mye ja, og DET er kvalmende det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Noterer: Må huske å handle kokosboller til påske*

De klart beste er jo de pakkene med tre varianter i - MiniGuf tror jeg de heter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...