Gjest metallita Skrevet 14. mai 2013 #1 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Inspirert av denne tråden: http://forum.kvinneg...pic=723021&st=0 så da lager jeg denne. Tanken er at vi skal kunne finne noen å dra på konserter med. Jeg hører på metal, og vil gjerne finne noen å dra på metalkonserter med i Oslo/Akershus. Endret 14. mai 2013 av metallita 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crazypower Skrevet 14. mai 2013 #2 Del Skrevet 14. mai 2013 Hva slags band tenkte du på da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest metallita Skrevet 14. mai 2013 #3 Del Skrevet 14. mai 2013 Hva slags band tenkte du på da? Neste konserten jeg tenker å dra på er 23.mai på John dee, Koldbrann og Blood tsunami. Til dere som leser denne tråden: Nei, denne tråden er ikke bare for de som vil på metalkonserter. Men hvilken som helst konsert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crazypower Skrevet 15. mai 2013 #4 Del Skrevet 15. mai 2013 Neste konserten jeg tenker å dra på er 23.mai på John dee, Koldbrann og Blood tsunami. Desverre så hører jeg ikke på noen av dem og bare hørt om John dee. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muzak Skrevet 19. mai 2013 #5 Del Skrevet 19. mai 2013 For en flott (og liten) tråd! Da får jeg vel slenge meg på og annonsere at jeg skal se Portishead på Sentrum Scene (Oslo) 11.juni. Noen andre som skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 19. mai 2013 #6 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg har små planet om Norwegian wood den 13 juni, noen som blir med, er noah and the whale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kimhan92 Skrevet 25. mai 2013 #7 Del Skrevet 25. mai 2013 Inspirert av denne tråden: http://forum.kvinneg...pic=723021&st=0 så da lager jeg denne. Tanken er at vi skal kunne finne noen å dra på konserter med. Jeg hører på metal, og vil gjerne finne noen å dra på metalkonserter med i Oslo/Akershus. Jeg hører også mye på metal , vil gjerne bli med deg på konserter . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå