Gå til innhold

"For stor" pikk? Får den ikke inn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke så fryktelig erfaren. 20 år og har kun hatt sex med to jenter. De sier de er normale og ikke unormalt trange, men begge gangene slet jeg veldig med å få pikken inn i de.

Begge var våte og veldig kåte, men det er så trangt at jeg får vondt når jeg skal presse pikken inn. Når det gjør vondt, ble pikken også slapp og jeg følte at jeg ble stresset. Prøvde flere ganger, men fikk den ikke inn. Dette er ikke noen skrytetråd, men derimot en hjelp-meg-tråd!

Noen tips til hva jeg kan gjøre? Det kjennes som de er veldig våte inni, men utenpå er det tørt. Så når jeg skal presse meg inn, blir det så ekstremt friksjon mellom pikken og "utsiden" av jenta/fitta. Før jeg får den inn. Kunne glidemiddel ha fungert? Eller kanskje ta noe av det våte inni og smøre pikken inn?

Noen som har lignende erfaringer?

Anonym poster: 520e51c725dd99350b3b59675cd81e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HappyWaffle

hvis de bare er våte inni så er det ikke noe rart at det blir vanskelig. å hvis de bare er våte inni så høres det ut som at du ikke tar noe serlig på de? "smør" gjerne området rundt ved å bruke fuktigheten fra dem. å hvis det enda blir for vondt så bruk spytt og smør det på pikken. da er det såppas fuktig at du burde komme inn slik at det blir enklere :) lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de var våte inni men ikke utenpå, så kan de da ikke ha vært så veldig kåte... Gjør som den personen som skrev over meg, det må være vått rundt det hele...

Anonym poster: a7a693e06f15ebe40cce3ec7b8b74a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Prøvd glidemiddel og/eller skikkelig langvarig forspill?

Eller begge deler tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi damer er alltid "våte" inni, men det er stor forskjell på typen våthet. Når vi er kåte så blir våtheten glatt og klissete. Fingre henne, lek med henne, fukt området på utsiden. Gni gjerne penis opp og ned i sprekken og dra våtheten utover. Bruk gjerne masse glidemiddel også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvd glidemiddel og/eller skikkelig langvarig forspill?

/ts

Ikke prøvd glidemiddel, men har prøvd lange forspill. Kysset, klemt, tatt på, fingret osv. Har prøvd bruke litt av fuktigheten hennes på meg, men det er bare så fryktelig trangt. Får ikke penishodet inn i jenta. Det er litt som at penishodet sitter "fast" utenfor; hun ikke er vid nok. Problemet er at det gjør vondt for meg og da mister jeg ereksjonen. Så jeg kan heller ikke bare stappe den inn heller.

Vil ikke si jeg er monsterstor heller. Målte og det var ca 15,5 cm rundt skaftet.

Anonym poster: 3b4dafece72bd479e857e5808a4dfe16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje er det jenter som ikke har hatt så mye sex? Det tar tid før man blir vid nok også.

Anonym poster: f868e94c467a1d712a46c9553323f774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si jeg er monsterstor heller. Målte og det var ca 15,5 cm rundt skaftet.

Anonym poster: 3b4dafece72bd479e857e5808a4dfe16

Det er jo ikke så mye. Jeg tror du bare må bruke mer makt.

Anonym poster: fc29ec7b781b583c89ead5105623bbd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det stemmer at du er 15.5 rundt skaftet så er det ganske mye, spesielt for en som ikke har hatt masse sex. Jeg har ikke hatt noen som er så store selv, tror jeg. Det er nok det som er grunnen til at du sliter. Da er det bare å ta det rolig og gradvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så mye. Jeg tror du bare må bruke mer makt.

Anonym poster: fc29ec7b781b583c89ead5105623bbd8

/ts

Jeg prøvde å presse den inn, men fikk vondt og mistet bare ereksjonen da. Aner faktisk ikke hvor stor jeg er i forhold til andre. Vet bare at begge jentene sa jeg var større enn normalt.

Anonym poster: 3b4dafece72bd479e857e5808a4dfe16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ja..... du er rimelig 'røddig' utstyrt da, - for å si den på den måten.

Du snakker om at det gjør vondt for deg.

Hva har jentene sagt da ?

Og, husk nå på at det ikke bare er hun som vil nyte godt av glidemiddel, du må ikke glemme at du nok bør smøres godt inn selv også tenker jeg.

Og så bruker du tid og presser rolig mot åpningen inntil du sklir inn.

Vet det er lett å si du skal ta det rolig, men her vil du tjene stort på det.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..... du er rimelig 'røddig' utstyrt da, - for å si den på den måten.

Du snakker om at det gjør vondt for deg.

Hva har jentene sagt da ?

Og, husk nå på at det ikke bare er hun som vil nyte godt av glidemiddel, du må ikke glemme at du nok bør smøres godt inn selv også tenker jeg.

Og så bruker du tid og presser rolig mot åpningen inntil du sklir inn.

Vet det er lett å si du skal ta det rolig, men her vil du tjene stort på det.

/ts

De sa ikke så veldig mye. Annet enn at det var ikke så overraskende at jeg ikke fikk den inn. De sa også at jeg ikke måtte stresse og slappe av, så fikk vi den inn til slutt. Problemet var jo at det gjorde vondt, jeg mistet ereksjonen og da begynte jeg å stresse.

Prøvde også å la jenta holde penis og tre seg nedpå, men de klarte ikke få den inn. Er som den stopper og når jeg/hun legger press, gjør det vondt før den kommer inn.

Skal teste glidemiddel.

Anonym poster: 3b4dafece72bd479e857e5808a4dfe16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme problemet her ... Bare at jeg er jenta :/

Anonym poster: 58910fb06d0a12a4c68520d8336ad468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ha trang forhud i tillegg, siden det gjør vondt? Hvis du får forhuden helt tilbake, har du ikke det, ellers er det nok at du er ganske så stor/bred. Jenter varierer litt, kanskje du finner en du passer bedre med seksuelt, men skjønner jo at for storkan bli et problem også. Med årene, og med folk som har født barn, blir det nok bedre, om det er noen trøst.

Anonym poster: 392fbfb6a389de9167ccc69acee02f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelig er problemet at kjønnsleppene/huden rundt åpningen ikke er fuktig nok. Er man fuktig og kåt skal det ganske mye til før det er altfor mye pikk - du er velutstyrt, men ikke så hinsides stor at det er umulig å ha sex ;)

Kjør på med enda lenger forspill, gjerne med slikking osv. Sørg for at hun er skikkelig fuktig også på utsiden, slik at det blir minst mulig friksjon. Så sniker du den rolig inn, gjerne i en stilling hvor det er ganske lett å komme seg inn. Selv syns jeg ofte det er lettest hvis jenta ligger på ryggen og løfter det ene beinet ca rett opp mens hun vrir seg litt sidelengs og gutten "setter seg" over det beinet som ligger på senga - litt vanskelig å beskrive, men veldig lett når man først skjønner hva jeg mener ... http://www.netmums.com/woman/galleries/view/100-karmasutra-sex-positions/4747 Noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvor erfaren er du? Kjenner du deg selv godt, du vet du har lyst? Det er ikke fordi du spenner deg eller ikke er våt nok? Og er det tykkelsen eller lengden som er problemet?

Samme problemet her ... Bare at jeg er jenta :/

Anonym poster: 58910fb06d0a12a4c68520d8336ad468

Anonym poster: 755a7d9decff58c5a5a7f8a0b05bc56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16 blank rundt skaftet, og har nesten aldri problemer. Må alltid bruke litt tid til å gjøre ting vått, men får ikke vondt. Så det har nok ikke noe å gjøre med selve størrelsen i alle fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ha trang forhud i tillegg, siden det gjør vondt? Hvis du får forhuden helt tilbake, har du ikke det, ellers er det nok at du er ganske så stor/bred. Jenter varierer litt, kanskje du finner en du passer bedre med seksuelt, men skjønner jo at for storkan bli et problem også. Med årene, og med folk som har født barn, blir det nok bedre, om det er noen trøst.

Anonym poster: 392fbfb6a389de9167ccc69acee02f4c

/ts

Har ganske trang forhud, men får den helt tilbake. Det er friksjonen mellom penishodet og ytre leppene som blir for stor kjennes det ut som. Som at det er for tørt på penishodet.

Hva er best da; glidemiddel eller bruke fukten fra jenta?

Anonym poster: 3b4dafece72bd479e857e5808a4dfe16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor erfaren er du? Kjenner du deg selv godt, du vet du har lyst? Det er ikke fordi du spenner deg eller ikke er våt nok? Og er det tykkelsen eller lengden som er problemet?

Anonym poster: 755a7d9decff58c5a5a7f8a0b05bc56b

/ts

Ja, har lyst, men spenner meg kanskje litt. Har blitt et problem nå at jeg ikke har fått den inn og har prøvd 4-5 ganger nå. Stresser litt kjenner jeg. Men er hard når jeg skal presse den inn i jenta.

Tykkelsen er problemet. Lengden har jeg ikke fått "testet" skikkelig ennå.

Anonym poster: 3b4dafece72bd479e857e5808a4dfe16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...