Gå til innhold

"For stor" pikk? Får den ikke inn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

/ts

Har ganske trang forhud, men får den helt tilbake. Det er friksjonen mellom penishodet og ytre leppene som blir for stor kjennes det ut som. Som at det er for tørt på penishodet.

Hva er best da; glidemiddel eller bruke fukten fra jenta?

Anonym poster: 3b4dafece72bd479e857e5808a4dfe16

Jeg ville si glidemiddel eller babyolje. De var kanskjenikke våte nok, og ofte er det litt vanskelig å bli kjempevpt, det kommer litt under samleiet, sånn at litt glidemiddel setter i gang kåtheten på en måte.

Anonym poster: 392fbfb6a389de9167ccc69acee02f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ipadtastatur over...håpløse skriveleif....

Anonym poster: 392fbfb6a389de9167ccc69acee02f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg tror du bare har hatt uflaks. Jeg er også godt utstyrt, og har hatt samme problemet med en jente før, men jeg har hatt sex med 5 andre også, der det ikke var noe problem, utenom at jeg må være litt forsiktig ift bunning. Størrelsesmessig er det ikke alle som passer sammen, ikke så mye å gjøre med det.

Anonym poster: eb69072c2f581a6c62ae9a07e6872f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om flere med det problemet. Håper du finner ut av det, ellers kan du trøste deg med at kvinner gjerne ikke blir trangere med årene :)

Anonym poster: f42e743b0f756253c25bbc3401e570bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vagina er jo elastisk og skal teknisk sett kunne utvide seg til å passe "enhver" penis. Kjæresten min er ikke så stor som deg, men likevel trenger jeg gooood oppvarming før han kan stikke den inn - om jeg er superkåt fra før av hjelper, men ellers er fingring svært effektivt, men også litt "teasing" ved at han presser penis mot skjeden uten å stikke den inn. Så fører han den litt etter litt inn og skjeden utvides deretter.

Anonym poster: ca8fd5fee0829b63ec6fc76e09f0f41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en penis som måler 15,5-16 cm rundt på midten. Har hatt ca 40 sexpartnere og fått den inn hos alle, selv om det har vært ganske trangt med noen få av de. Så det burde være mulig for deg også.

Triks:

  • Langt forspill
  • Gå ned og slikk henne. Bruk mye spytt som du legger igjen på utsiden. Ta også en finger i skjeden og dra lett nedover mot rumpehullet. Da får du lagt litt spytt inni også.
  • Ta henne bakfra. Da er det lettere å kunne sikte seg inn, og bruke god tid på penetreringen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv en penis som måler 15,5-16 cm rundt på midten. Har hatt ca 40 sexpartnere og fått den inn hos alle, selv om det har vært ganske trangt med noen få av de. Så det burde være mulig for deg også.

Triks:

  • Langt forspill
  • Gå ned og slikk henne. Bruk mye spytt som du legger igjen på utsiden. Ta også en finger i skjeden og dra lett nedover mot rumpehullet. Da får du lagt litt spytt inni også.
  • Ta henne bakfra. Da er det lettere å kunne sikte seg inn, og bruke god tid på penetreringen.

Lykke til!

/ts

Takker for alle tips i denne tråden. Prøvde å spytte på egen penis bare når jeg runket og hvorfor har jeg aldri prøvd det før? Forsvant ganske raskt, men ble langt mer fuktig og mindre friksjon. Med litt spytt og fukt fra henne tror jeg det kan gå.

Hvilken stilling passer best for å få den inn? Hun oppå eller bakfra?

Anonym poster: 3b4dafece72bd479e857e5808a4dfe16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

/ts

Har ganske trang forhud, men får den helt tilbake. Det er friksjonen mellom penishodet og ytre leppene som blir for stor kjennes det ut som. Som at det er for tørt på penishodet.

Hva er best da; glidemiddel eller bruke fukten fra jenta?

Anonym poster: 3b4dafece72bd479e857e5808a4dfe16

Begge deler! :-)

Særlig er glidemiddel viktig når du bruker kondom.

Anonym poster: 686111f2dbe05eab7a786a0e02bc1a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en penis som måler 15,5-16 cm rundt på midten. Har hatt ca 40 sexpartnere og fått den inn hos alle, selv om det har vært ganske trangt med noen få av de. Så det burde være mulig for deg også.

Er det en kroppsfasong som har gått igjen som enkel/vanskelig? Høy/lav, brede/smale hofter etc. ?

Anonym poster: 43c8ef15fb8deb655ccb19dc86c4e32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en kroppsfasong som har gått igjen som enkel/vanskelig? Høy/lav, brede/smale hofter etc. ?

Anonym poster: 43c8ef15fb8deb655ccb19dc86c4e32d

Det jeg antar du spør om er om det er sammenheng mellom trang/vid og kroppsfasong. Etter å ha tenkt etter og prøvd å se noe mønster, så kan jeg nesten ikke se noe sammenheng. Var med en jente som var høy, slank og smale hofter som var veldig vid. Det var naturlig å fingre henne med minst tre fingre.Jeg har ingen mistanke at det var fullt av megadildoer i nattbordskuffen. Hun bare var/er så vid. Min nåværende gode venninne er høy, ca 40 år og normalt brede hofter. Hun er så trang at det strammer rundt en finger, selv om hun er "klar" og våt. Med godt med spytt, evt litt glidemiddel går det likevel greit å komme inn.

Jeg kan dog se sammenheng mellom kroppshøyde og hvor dyp skjeden er. Det er lettere at det bunner med en kort jente, sammenlignet med høye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg antar du spør om er om det er sammenheng mellom trang/vid og kroppsfasong. Etter å ha tenkt etter og prøvd å se noe mønster, så kan jeg nesten ikke se noe sammenheng. Var med en jente som var høy, slank og smale hofter som var veldig vid. Det var naturlig å fingre henne med minst tre fingre.Jeg har ingen mistanke at det var fullt av megadildoer i nattbordskuffen. Hun bare var/er så vid. Min nåværende gode venninne er høy, ca 40 år og normalt brede hofter. Hun er så trang at det strammer rundt en finger, selv om hun er "klar" og våt. Med godt med spytt, evt litt glidemiddel går det likevel greit å komme inn.

Jeg kan dog se sammenheng mellom kroppshøyde og hvor dyp skjeden er. Det er lettere at det bunner med en kort jente, sammenlignet med høye.

Vil dette si at flesteparten av asiatiske damer er misfornøyde med penistykkelsen til mannfolka sine? Siden de har et betydelig "mindre" gjennomsnitt når det kommer til størrelse. Eller er de asiatiske damene også trangere? (Jeg vet ikke, har aldri "prøvd" ei selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dette si at flesteparten av asiatiske damer er misfornøyde med penistykkelsen til mannfolka sine? Siden de har et betydelig "mindre" gjennomsnitt når det kommer til størrelse. Eller er de asiatiske damene også trangere? (Jeg vet ikke, har aldri "prøvd" ei selv)

Neppe, dette med størrelse er en vanesak, skjeden tilpasser seg. Hopper man mellom stor og liten vil man merke forskjell, men over tid venner man seg til den størrelsen man benytter seg fast av. Size-queens er ikke videre enn andre, men har som regel ett mentalt oppheng på den visuelle gleden en stor kuk gir.

Anonym poster: cb524b9b16bf823d193b9b890f88f7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi damer er alltid "våte" inni, men det er stor forskjell på typen våthet. Når vi er kåte så blir våtheten glatt og klissete. Fingre henne, lek med henne, fukt området på utsiden. Gni gjerne penis opp og ned i sprekken og dra våtheten utover. Bruk gjerne masse glidemiddel også

jeg har ikke det problemet selv om hun er nokså trang - jeg slikker henne rett og slett - lar tunge leke med clitten til hun er ikke bare våt, men herlig sausete for å si det slik og da er det fint for henne å være litt forsiktig til å begynne med ve at hun sitter overskrevs på meg så hun kan lede kuken slik hun vil.

Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Mange gode råd og tips til TS i denne tråden nå :)

Jeg har bare lyst til å minne om at glidemiddel ikke er et nedelag å bruke.

Det kan tvert i mot være veldig fornuftig.

Kvinner har desverre ikke en 'kran' man bare kan skru på og av for å tilføre en kontinuerlig strøm av skjedesekrèt.

Glidemiddel er dermed en enkel og praktisk løsning på noe som ellers kan bli både sårt og vondt for begge parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...