Gjest Ethereal Skrevet 5. april 2004 #1 Del Skrevet 5. april 2004 Jippi! Fant akkurat ut at det allikevel ikke blir baksmell på meg, men et par lapper tilbake :-) Er ikke jeg lett å glede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. april 2004 #2 Del Skrevet 5. april 2004 (hehe) - nei, ikke egentlig! *knise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 5. april 2004 #3 Del Skrevet 5. april 2004 *hrmf* hva mener du med det? :klø: Ikke ødelegg selvbildet mitt av en beskjeden person som tar til takke med lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. april 2004 #4 Del Skrevet 5. april 2004 (at det kreves kr. lapper for å glede deg i det hele tatt?) Og ja, det ER deilig å få igjen penger! Tjohoy! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 5. april 2004 #5 Del Skrevet 5. april 2004 uffda, tenk at du kunne tro noe slikt :o Selvfølgelig kreves det ikke penger for å glede meg, men en fryktet restskatt som forsvant er uansett deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #6 Del Skrevet 5. april 2004 Helt ufortjente beskyldninger fra Anafugia der. Slag under beltestedet. Jeg synes ikke du bør ha dårlig samvittighet for at du gleder deg over at du ikke fikk restskatt. Fy til Anafugia. Er hun en sosialist fra langt langt ut på venstresiden? Mørkerød kanskje? - brunstein - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 8. april 2004 #7 Del Skrevet 8. april 2004 Helt ufortjente beskyldninger fra Anafugia der. Slag under beltestedet. Jeg synes ikke du bør ha dårlig samvittighet for at du gleder deg over at du ikke fikk restskatt. Fy til Anafugia. Er hun en sosialist fra langt langt ut på venstresiden? Mørkerød kanskje? - brunstein - Var det så alvorlig ment da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 9. april 2004 #8 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg ble rimelig happy selv da jeg fant ut at jeg fikk endel igjen, spesielt siden jeg nettopp har vært på ferie og brukt halvparten av feriepengene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå