AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Etter å ha lest en del om LDN (lav dose naltrexone) tenker jeg at jeg kunne tenke meg å prøve dette mot psoriasisen min. Men jeg er noe skeptisk. Er det en for stor risiko? Noen her som bruker LDN? Ikke nødvendigvis mot psoriasis. Har du noen bivirkninger? Evt hvilke? Har du merket noen bedring? Noen som har brukt det mot psoriasis? Virkning? Bedring? Anonym poster: 3722c6beda442fccdefa007693397c88
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Hei:) I og med at jeg går på enbrel sprøyter mot psoriasis, så ville ikke hudlegen Min at jeg skulle begynne på LDN. Siden dem da visste for lite om dette. Min mor har MS, og skal starte på LDN nå snart. Blir spennende å se om dette Virkelig er for godt til å være sant! Hun er så og si pleietrengende, og det hun fikk beskjed Om er at man gjerne blir verre før man blir eventuelt bedre. Som hun sier, så er det verdt et Forsøk. Det mener jeg også! Selv om jeg ikke fikk av min hudlege, så har jeg alltids fastlegen:) Men man vet aldri før man prøver! Masse lykke til uansett hva du kommer fram til! Jeg skal prøve så godt jeg kan for å få prøve dette:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå