Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen andre som syntes at Norge sin låt var bond materiale? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det var en protest mot nabostemming fra øst europeiske land, men at de så det som positivt at land som Norge og Tyskland hadde vunnet nylig.

Høres usannsynlig ut, da de nordiske landene er verstinger når det gjelder nabostemmer.

Anonym poster: 27ea01d52ed320dac19572ef9677cc4c

Skrevet

Høres usannsynlig ut, da de nordiske landene er verstinger når det gjelder nabostemmer.

Jeg bare mener jeg husker han norske kommentatoren sa det. Jeg kan huske feil da :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det var en protest mot nabostemming fra øst europeiske land, men at de så det som positivt at land som Norge og Tyskland hadde vunnet nylig.

Nei pga manglende interesse da de har en annen stor sangkonkurranse

Anonym poster: ac15f10c095aa8b5edacd64340aff62b

Gjest Phoenix
Skrevet

Norges låt var dritræva, den burde vært laaaaaangt nede på listen.

What he said :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hehe, ja, jeg har faktisk hatt Romania-låta på hjernen siden torsdag :(

Samme her :ler:

Det "verste" er at den har et svært fengende refreng. Og kastratsangen gjør jo at folk husker den. Får assosiasjoner til Dana International, som vant hele greia med en mye mindre fengende låt :P

Men min favoritt er Island. For en mann, for en stemme :)

Ja!! Jeg har tenkt akkurat det samme!

Island sin var fin, flink mann. Men jeg satt hele tiden og prøvde å tyde hva han sa. Jeg fant ut at han sang om jegerliv, og så både bjørk og osp, og at han måkte i peisen :ler:

Litt skuffa over at Danmark vant egentlig. Den var da virkelig ikke best. Fløtya var fin. Og fløytemannen :lur: Men det var også det.

Endret av Guriane
Skrevet

Mulig det allerede er diskutert, men hvem bestemmer egentlig hvem som skal sitte i juryen?

Gjest Sobril
Skrevet

Jeg prøver veldig hardt å huske det danske bidraget, men det er borte uansett hvor hardt jeg prøver.

AnonymBruker
Skrevet

Dere som stemte i går: har dere fått "takk for din stemme"-melding?

Anonym poster: 386596ff37792f2d97f159c98aea9bf5

Gjest Funky Punk
Skrevet (endret)

Oi hva Norge får skryt på svensk morgentv i dag :ler:

Så vacker klädning! Vilken underbar röst! Hun ser så snäll och god ut!

Endret av Funky Punk
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anonym poster: 386596ff37792f2yd97f159c98aea9bf5

Snakker om sola, der kom meldingen :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Danmark derimot får gratulasjoner, men det er helt tydelig at de helst skulle sett Norge vinne

Skrevet

Nei, jeg har ikke fått noe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns egentlig snart Italia eller noen av de 5 store bør vinne litt. (Ja jeg vet Tyskland vant i 2010, eller 11).

Enig, sånn som det har vært i de siste årene har de 5 store nærmest beslaglagt bunnplasseringene. I år var det vel bare Italia som havnet i den øvre halvdelen av resultatlista.

Anonym poster: b056f1784464110c8d09a747fb5edaf7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi hva Norge får skryt på svensk morgentv i dag :ler:

Så vacker klädning! Vilken underbar röst! Hun ser så snäll och god ut!

Men det är ju sant!!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Men det är ju sant!!

Jo det er det forsåvidt :)

Jeg likte ikke låten så godt til å begynne med, men nå har den grodd fast og jeg liker den bare mer og mer.

Og hun ser jo genuint bare snill og god ut, i tillegg til smashing :)

• Liker 1
Skrevet

Først nå fikk jeg takk for den stemme sms.

Gjest C4r1n3
Skrevet

Har klart å få Belgia sin låt på hjernen selv om jeg ikke syns den var noe bra og tror jaggu jeg drømte om sangeren i natt, haha. :veslejenta:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om det nå mumles misfornøyd i Øst-Europa om at de nordiske landene alltid går til topps fordi de bare stemmer på seg selv? Eller er det bare vi smålige i Norden som tenker slik når det er noen andre som lykkes. Og Norge er aller verst. Jeg mener 12 poeng til Sverige, i et år de har en i beste fall middelmådig låt? Jeg kjøper ikke den om at det er fordi vi har så lik musikksmak. Hvis Litauen hadde stilt den samme låta, tror jeg ikke vi hadde gitt den et eneste poeng. Og selv blir vi direkte sure hvis vi ikke får nok poeng fra nabolandene. I danske medier står det faktisk at de ble "sviktet av Norden". Etter å ha fått 12 poeng av Island, 10 av Sverige, og 7 hver fra Norge og Finland... Kanskje reglene bør gjøres om så vi kan gi alle våre naboland 12 poeng hver? :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at Norge og Nederland havner på bunnen. Noe av det styggeste jeg har hørt på lenge.

What he said :)

What she said :)

Anonym poster: 53ecc8bdb7356f28608d201a1f6486fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...