Gå til innhold

Eurovision 2013


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Robert den flotte rosen? :hoho:

Anonym poster: 14521ecf90676792d8ea2f5d1b498dec

Robert den flotte rosen? :hoho:

Anonym poster: 14521ecf90676792d8ea2f5d1b498dec

Ikke ødelegge da,med å oversette til Norsk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemte på Ukraina jeg. :)

Anonym poster: 79ce5ab63f708808f0f6cd69c87138ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er litt gammeldags for jeg liker best de sangene som ikke har for mye sceneshow, og hvor sangen er det viktigste

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spirula

Norgre hadde to programledere da de arrangere finalen i 1996, det var Morten Harket og Ingvild Bryn

Det stemmer også.

Men jeg svarte på om det noen gang tidligere hadde vært bare en vert/vertinne, og jeg husket at det var det i 1985 og 1986. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gamle dager var det alltid bare en. Husker ikke helt når de begynte med to. Norge hadde jo for sikkerhets skyld tre stk sist, da det visstnok var for mye å gjøre for to... Noe årets programleder viser at er tull. Håper de går tilbake til trenden med bare en. De er jo ikke mye på scenen før, i gamle dager da det var færre deltagerland, var jo programlederen ute og presenterte hver enkelt sang underveis. Så jeg håper de fortsetter med bare en. Og at de kutter ut de norske kommentarene helt, det er alltid en lidelse når de ikke klarer å holde kjeft... selv om han som er nå ikke er fullt så slitsom som Jostein. Og selvsagt milevis bedre enn Synnøve Svabø. :P

Anonym poster: 27ea01d52ed320dac19572ef9677cc4c

Synes Per Sunnes var hakket verre en Jostein. Men fæle begge to... :fnise:

Anonym poster: 14521ecf90676792d8ea2f5d1b498dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Flere av sangene har vokst på meg merker jeg.. Blir spennende med stemmene.. De første par-tre stk pleier jo å gi en pekepinn på hvordan det ender.

Ja, jeg merker også at sangene bare vokser på meg..! Merket plutselig at jeg likte Ungarn også på den siste gjennomgangen nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Jeg tror jeg er litt gammeldags for jeg liker best de sangene som ikke har for mye sceneshow, og hvor sangen er det viktigste

Det finnes det mange andre programmer til.

Dette skal være fest, moro, gay (no offence), glitter, over the top...også musikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo litt latterlig som går inn i denne tråden bare for å fortelle det da. :P

Ville bare si min mening om MGP. Misliker det så sterkt at jeg følte for å uttrykke det her på kvinneguiden. Trodde det var det forumet var til.. Meningsutveksling, altså..

Er du en av disse ivar-ballongene, eller? Siden du kaller meg for latterlig.

Anonym poster: bddeca96934cbec367de3b35a9d513e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og likevel er det så få som har benyttet seg av det

Synes det er egentlig fint med variasjon. Og for mange brennende kjoler hadde jo også blott kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Ville bare si min mening om MGP. Misliker det så sterkt at jeg følte for å uttrykke det her på kvinneguiden. Trodde det var det forumet var til.. Meningsutveksling, altså..

Er du en av disse ivar-ballongene, eller? Siden du kaller meg for latterlig.

Anonym poster: bddeca96934cbec367de3b35a9d513e3

Jeg ser på det, så ja..må jo være det da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en del fler i år som synger på sitt eget språk enn det pleier å være? Synes det er flott at ikke alle synger på engelsk!

Anonym poster: 91085fc90744c3f13e7cb106fa9c1589

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innslagene deres er jo bare kjedelig reklame for Sverige...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gamle dager var det alltid bare en. Husker ikke helt når de begynte med to. Norge hadde jo for sikkerhets skyld tre stk sist, da det visstnok var for mye å gjøre for to... Noe årets programleder viser at er tull. Håper de går tilbake til trenden med bare en. De er jo ikke mye på scenen før, i gamle dager da det var færre deltagerland, var jo programlederen ute og presenterte hver enkelt sang underveis. Så jeg håper de fortsetter med bare en. Og at de kutter ut de norske kommentarene helt, det er alltid en lidelse når de ikke klarer å holde kjeft... selv om han som er nå ikke er fullt så slitsom som Jostein. Og selvsagt milevis bedre enn Synnøve Svabø. :P

Anonym poster: 27ea01d52ed320dac19572ef9677cc4c

Jeg tror de begynte med to programledere på begynnelsen av 90-tallet. Det var i alle fall mest vanlig med bare en på 70 og 80-tallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skulle ønske det ikke var så mye utenomsnakk og dall. Jeg mener, flaggborg, har olympiaden endelig kommet til Malmö? De fleste ønsker vel bare å komme igang med sangene, skal ikke være nødvendig å bruke et kvarter bare på å komme til Hello Europe :P Og nå er det samme greia med deill og dall mens vi venter på stemmene. Og selvsagt kommer alle sammen som ringer inn stemmene til å holde lange taler mens programlederen smiler stivt og venter på poengene. Hællllåååå, we congratulate yoouu on a greeeeatt shooow *kunstpause* blabla. Bare kom til poenget da. :jolie:

Egentlig bra at man irriterer seg over noe som ikke har skjedd enda, men man vet det kommer. :fnise:

Anonym poster: 27ea01d52ed320dac19572ef9677cc4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et platt og elendig pauseinnslag...

"la oss alle le av alle Sverige-klisjéene som finnes"! Jaaaa... eller neeeeeeei

Anonym poster: ac15f10c095aa8b5edacd64340aff62b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...