Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lypcha
Skrevet

Hvor mange skal synge i dag egentlig? Kan ikke si nivået er spesielt høyt, men det pleier det ikke heller. Håper det blir bedre på torsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer visst ikke å følge med likevel jeg. Blir helt ør i hodet av dette. ESC og kraftig forkjølelse er ingen god kombinasjon!

Skrevet

For noen kostymer!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det var veldig mye dårlig i dag, mye som var kjedelig.

Anonym poster: 825c7209af8b9ca2f8a655c6d69fae71

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange skal synge i dag egentlig? Kan ikke si nivået er spesielt høyt, men det pleier det ikke heller. Håper det blir bedre på torsdag.

Det var 16 stk. som sang i dag.

Skrevet

Synes nesten det er litt morsomt hvor mye stygt som blir sendt videre, får meg til å tenke på hvordan de andre sangene deres var...

Er ikke så stor fan av vår heller, men den er i allefall bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Har det vært så få land i semifinalene før? Nå går jo nesten alle videre... :P

Anonym poster: 27ea01d52ed320dac19572ef9677cc4c

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det noen land som automatisk går videre til finalen?

Anonym poster: 3f3ba1a0eb3019cce95834bf31a20619

AnonymBruker
Skrevet

Det er de som betaler mesteparten av gildet, pluss fjorårets vinner. Hadde vært kjipt om vertslandet ikke fikk delta i finalen.

Anonym poster: 27ea01d52ed320dac19572ef9677cc4c

AnonymBruker
Skrevet

Vertslandet er alltid videre, og de andre bidrar økonomisk.

Anonym poster: 386596ff37792f2d97f159c98aea9bf5

Skrevet

Gleder meg til torsdag når Finland og Malta er med. Jeg synes de er veldig undervurderte.

Skrevet

Jeg er ikke noen super-fan av Eurovision, men ender alltid med å se på da :sjenert:

Syns at Danmark og Belgia var de beste idag.

Norge har en bra låt, men tror at den sære smaken i Øst-Europa spesielt, vil gi oss middels poengfangst. Tror "Bombo" hadde sanket flere stemmer. Norge stemmer ofte fram bra låter, men som ikke fenger øst-europeerne. Bortsett fra Rybak da, men han tjente nok litt på at "Fairytale" var folkemusikk-aktig og i tillegg til at han er født i gamle Sovjet.

Skrevet

Denne kunne forøvrig gått rett inn i MGP og vunnet.

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Äsj. Hadde håpet på at Montenegro gikk videre. Ikke at jeg er så glad i sånn musikk, men det er deilig med litt forandring innimellom :)

Og det virker som at Frankrike stiller med en kjedelig sang i år. De som pleier å väre så flinke til å bidra med litt kårky låter som jeg bare elsker.

Bortsett fra det så tror jeg Sverige, Danmark og Nederland kommer höyt på lista i år

Skrevet (endret)

Gleder meg til Eurovision, følger med hvert år. Jeg synes generelt, selv om det er mange ballader som jeg ikke er glad i, at det er mange bra sanger i år. I hvert fall er det mange bra stemmer - ikke mange artister som ikke kan synge, og det er jo positivt ;)

Likte at Anouk sin Birds gikk videre. Den var veldig annerledes enn alle de andre, og veldig nedtonet og mørk. Det likte jeg. Litt i samme gate som Lena sin "Taken by a stranger" i fjor, selv om det var mer fart i den.

Den danske var helt grei, men jeg skjønner ikke helt hvorfor den er soleklar favoritt, jeg synes ikke den skiller seg så mye ut.

Den irske og belgiske var også bra - og kjekke gutter attpåtil ;)

Endret av Harlekin
Gjest Phoenix
Skrevet

Hittil så heier jeg på Russland, Irland, Belgia, Danmark og Tyskland..:) Mest på Irland :)

Skrevet

Synes Litauen sin var litt søt og fengende. Men det kan være at han hypnotiserte meg med øyebryna :ler:

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg skal se! Liker den svenske sangen jeg. Heia Sverige! Den norske er kjedelig. Den får nok ikke mange poeng. Håper Bonnie Tyler er bra, hun hørte jeg masse på da jeg var ung :)

Huff, Bonnie Tyler har aldri vært bra. Liker ikke hverken whiskeystemmen hennes eller musikkstilen. Men hver sin smak. :) Enig i at Norge sin låt er kjedelig, men Margareth er langt bedre enn den bombo-dritten. Hadde vært moro om det var Sirkus Eliassen som gikk videre i stedet, hehe. :)

Gjest Elissima
Skrevet

Huff, Bonnie Tyler har aldri vært bra. Liker ikke hverken whiskeystemmen hennes eller musikkstilen. Men hver sin smak. :) Enig i at Norge sin låt er kjedelig, men Margareth er langt bedre enn den bombo-dritten. Hadde vært moro om det var Sirkus Eliassen som gikk videre i stedet, hehe. :)

Hehe jeg har litt rar smak ja :) Den Bombo-skiten er det verste jeg har hørt. Jeg får brekninger og hodepine om jeg hører den sangen. Yuck!

Heier fortsatt på mitt hjemland Sverige!

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om årets programleder?

Anonym poster: 9c9ed1ac4ec27c0dc72457d31ff8c3ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...