Gå til innhold

Eurovision 2013


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slovenia skrillex!

Har benka meg ned. Digger eurovision :P

Litt skuffa over at Yohio ikke ble årets representant for Sverige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff dette var bare vondt å høre på

Anonym poster: 386596ff37792f2d97f159c98aea9bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lypcha

Slovenia kan ikke vinne, de har ikke råd til å holde finale neste år. Syns forresten sangen var dårlig. Hørtes litt surt ut innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to første (Østerrike og Estland) var greie, men nr. 3 og 4 (Slovenia og Kroatia) synes jeg er nesten litt vonde å høre på. Mulig det bare er meg og musikksmaken min.

Anonym poster: 106b15d40b80b16053bc0d339b09a487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen T-avslutning hittil :fnise:

Anonym poster: 386596ff37792f2d97f159c98aea9bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne sangen (danmark) minner meg innmari om en annen sang. Noen som vet hvilken det kan være? Det irriterer meg at jeg ikke kommer på det.

Anonym poster: 825c7209af8b9ca2f8a655c6d69fae71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den danske var skikkelig fæl :fnise:

Anonym poster: 14521ecf90676792d8ea2f5d1b498dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen T-avslutning hittil :fnise:

Anonym poster: 386596ff37792f2d97f159c98aea9bf5

Hva mener du med t-avslutning?

Anonym poster: 23865ec9cd173e7aceb51f07a14b7d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de fem kriteriene som utgjør en god Eurovision-låt, ifølge Linda Eide:

Første kriterium: Morsmålfaktoren

Dette er ein så viktig del av Melodi Grand Prix sin opprinlege eigenart at eg automatisk gir eit heilt poeng til ikkje-engelsktalande land som syng på morsmålet.

(0,5 poeng til fransktalande land for fransk)

Synd at ikkje Norge er flinkare til å bidra der no til dags.

Andre kriteirum: Heimlandfaktoren

Sett vekk frå morsmålet, i kor stor grad kan ein høyra heimlandet i songen?

Vår eigen Fairytale ville her fått nesten full skår, sterkt inspirert av fanitullen og hallginkast som den er.

Ein høgdare i dette kriteriumet er framleis Finlands Lapponia 1977 - finsk Lappland møter Paukene til Sibelus med eit smil.

Tredje kriterium: Flygel/fyrverkeri- faktoren

Dette handlar det visuelle utrykket – det me ser. Og faktisk må ein ikkje ha voldsomme sceneshow og dyre pyroeffektar for å få det makismale poenget her frå meg. Det fins eksempel på artistar som rett og slett er eit fyrverkeri og ei kruttønna i seg sjølv – min favoritt der er Joy Flemming frå Tyskland i 1976.

Hald pusten! (I mitt system ville ho i alle fall kome mykje lengre opp enn den 17.plassen ho fekk)

Like positivt som slike fyrverkeri kan faktsik vera den stille eksplosjonen, Skjønnheten i kunsten –representert ved eit flygel på scenen –so her Karoline Krüger, For Vår Jord, i 1988. Eit estesisk grand prix øybelikk i verdsklasen.

Fjerde kriterium: Nakkehårfaktoren

Her handar det om songen og melodiens evne til å vekke kjensler hjå meg som publikum. Melodiens kraft, reiser nakkehåra seg? I såfall er det full skår.

(Det verste som kan skje er likesæle songar som berre glir forbi som såpestykkje i mengden –dei får rett og slett minuspoeng i dette skjeamet.)

Melodiar som får nakkehåra til å reisa seg er sjølvsgagt ikkje dusinvara, men det som alltid virkar her er ein suggererande fransk ballade framført av intens fransk songerinna. Det er noko med språket:

For alt eg veit syng dei berre trallala I’m in love dei også, men det høyres berre ikke slik ut.

Høgdare: Marie Myriam: L’oiseou et l’enfant frå 1977.

Femte kriterium: T-avslutning-faktoren

Etter å ha sett igjennom alle mine Eurovision-favorittar har eg funne at nesten alle har ein fellesnemnar: T- avslutning. Dei byggjer seg opp og blir avslutta med at songaren slår ut med armane slik, som ein stor t.

I 1968 vart dette rett og slett utslagsgivande. Cliff Richard trudde det vile halda med litt T-avslutning. Men så kom Massiel frå Spania med kanskje Eurovision-historiens søtaste og lengste T-avslutning og slo han med eitt peng.

:fnise:

(fra: http://nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix/1.7144816 )

Anonym poster: 386596ff37792f2d97f159c98aea9bf5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Noe sier meg at Nederland kan komme til å slite med å komme til finalen i år også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...