AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Hei. Jeg går på noe som heter Metropolol Sandoz. Jeg startet med de for ca 5 mnd siden pga. migrene. Samtidig sluttet jeg å røyke. Nå har jeg gått en del opp i vekt, og jeg vet ikke om det er pga. røykeslutt eller om man forbrenner saktere hvis man har lav puls/lavt blodtrykk, noe som er bivirkning av medisinen. Pusten min har også blitt helt grusom, og det piper og surkler i lungene som en dampveivals. Det var ikke akkurat sånn jeg ville ha det når jeg sluttet å røyke Dårlig pust er også en bivirkning av medisinen. Så spørsmålet mitt er vel egentlig: Kan jeg likevel trene selv om jeg har så dårlig pust og lav puls? Vil treningen ha samme effekt som ved høy puls? Er forbrenningen dårligere når pulsen/blodtrykket er lavt? Anonym poster: e66f9e4f606589742b965047ec9fd460
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Hei. Jeg går på noe som heter Metropolol Sandoz. Jeg startet med de for ca 5 mnd siden pga. migrene. Samtidig sluttet jeg å røyke. Nå har jeg gått en del opp i vekt, og jeg vet ikke om det er pga. røykeslutt eller om man forbrenner saktere hvis man har lav puls/lavt blodtrykk, noe som er bivirkning av medisinen. Pusten min har også blitt helt grusom, og det piper og surkler i lungene som en dampveivals. Det var ikke akkurat sånn jeg ville ha det når jeg sluttet å røyke Dårlig pust er også en bivirkning av medisinen. Så spørsmålet mitt er vel egentlig: Kan jeg likevel trene selv om jeg har så dårlig pust og lav puls? Vil treningen ha samme effekt som ved høy puls? Er forbrenningen dårligere når pulsen/blodtrykket er lavt? Anonym poster: e66f9e4f606589742b965047ec9fd460 Det er visst ingen som kan svare på dette. Noen tips til annet forum jeg kan poste spørsmålet på? Anonym poster: e66f9e4f606589742b965047ec9fd460
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Jeg forsøker igjen med å få svar på denne. Anonym poster: e66f9e4f606589742b965047ec9fd460
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå