Gå til innhold

Bra å dra ut i Oslo i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det ekstra liv på byn i dag grunnet Hollmenkollnstafetten? Hvor er det evt. bra å dra ut for oss single?

Anonym poster: 849f6e492f8dab20996988e52d90a0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor bør en evt dra for å komme i kontakt med folk om en drar alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det samme. Noen venniner vil ha meg ut til Opera bar,men det er det met skitne stedet i Karl Johan(helt nederst)og bare med et klientell av asylsøkere,white trash jenter og eldre kvinner som vil ha afrikansk kuk. Pluss det stinker der,MEN musikken er bra.

Sa at jeg ikke følte meg bra(jeg vet,patetisk å lyve for å slippe å dra dit), jeg orker ikke klientellet der inne MEN jeg vil egentlig ut da. Men vil ikke gå på utested a la Soliis eller andre stappfulle steder, men heller en pub eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det samme. Noen venniner vil ha meg ut til Opera bar,men det er det met skitne stedet i Karl Johan(helt nederst)og bare med et klientell av asylsøkere,white trash jenter og eldre kvinner som vil ha afrikansk kuk. Pluss det stinker der,MEN musikken er bra.

Sa at jeg ikke følte meg bra(jeg vet,patetisk å lyve for å slippe å dra dit), jeg orker ikke klientellet der inne MEN jeg vil egentlig ut da. Men vil ikke gå på utested a la Soliis eller andre stappfulle steder, men heller en pub eller noe.

Jeg tar kanskje med et par kompiser og stikker på løkka.., si ifra hvor dere ender opp da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar kanskje med et par kompiser og stikker på løkka.., si ifra hvor dere ender opp da! ;)

sorry ass, DE ender opp på Opera Bar uansett de. Greia er at kusina til hu ene jobber som dj eller bartender der eller noe sånt, men jeg nekter å gå dit....du kan se for deg jhvite feite jenter som tror de er fra afrika og masse asylsøkere som ikke klarer å drikke.....

hvor JEG ender opp vet jeg ikke. Kan hende det blir Ryes hvis jeg drar mot Løkka da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Kan hende det blir Ryes hvis jeg drar mot Løkka da.

Der var jeg mye tidligere. Suveren plass, men jeg trenger litt variasjon, så for øyeblikket er det nye jaktmarker.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var jeg mye tidligere. Suveren plass, men jeg trenger litt variasjon, så for øyeblikket er det nye jaktmarker.

Er det ikke trangt der a? bare vært der og spist. Og hvordan er støynivået der sent på kvelden? Er det dunk-dunk, eller det er det vel ikke, i og med musikken, men..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det ekstra liv på byn i dag grunnet Hollmenkollnstafetten? Hvor er det evt. bra å dra ut for oss single?

Da jeg leste overskriften gikk jeg faktisk inn her for å si "hold dere unna byen i dag, det er Holmenkollstafett" :P

Anonym poster: fd55da4b85843a2fbe1f0cf5a0de7e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste overskriften gikk jeg faktisk inn her for å si "hold dere unna byen i dag, det er Holmenkollstafett" :P

Anonym poster: fd55da4b85843a2fbe1f0cf5a0de7e20

Ja uff jeg fikk sjokk da jeg var ute nettopp. Bor på st.hanshaugen og de har visst no start løype opplegg her,fullt av folk,visste ikke at det var SÅ populært ass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Er det ikke trangt der a? bare vært der og spist. Og hvordan er støynivået der sent på kvelden? Er det dunk-dunk, eller det er det vel ikke, i og med musikken, men..?

Ryes er veldig trangt ja og får et stort trekk på det. Jeg synes konseptet er bra og gjennomført og gjør at plassen skiller seg ut fra mye annet i Oslo, men lokalene er desverre ikke helt optimale etter min mening.

Men for all del, jeg har hatt mye moro der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ryes er veldig trangt ja og får et stort trekk på det. Jeg synes konseptet er bra og gjennomført og gjør at plassen skiller seg ut fra mye annet i Oslo, men lokalene er desverre ikke helt optimale etter min mening.

Men for all del, jeg har hatt mye moro der.

Ryes er altfor trangt!! Ingen som ser den flotte figuren min når jeg står som sild i tønne, ikke kan jeg danse heller...

Anonym poster: 3428fbffd3d78e006e5f995baa161519

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest JakeGreen

Ryes er altfor trangt!! Ingen som ser den flotte figuren min når jeg står som sild i tønne, ikke kan jeg danse heller...

Anonym poster: 3428fbffd3d78e006e5f995baa161519

Sant nok, men nå er jeg faktisk på vei ut døren nettopp til Ryes om køen ikke er for lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...