Lisemor Skrevet 5. april 2004 #1 Del Skrevet 5. april 2004 Når er det eggløsning er? Den dagen el.slimet kommer eller dagen etter? Hvor mange dager kan egget befruktes?Er det bare en dag? Er det lurt å ligge litt etter samleie før en går på toalettet? Bare lurer jeg og håper på svar. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. april 2004 #2 Del Skrevet 5. april 2004 Eggløsning er siste dag med EL-slim. Egget kan bare befruktes i inntill 24 timer, ja Ja, det kan værel urt å ligge litt før du går på toalettet, men etter ca 5 minutter så skal de aller fleste være på "rett vei"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 5. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 5. april 2004 takk for svar. Ble klokere nå. :-) Har endeligt funnet ut av syklusen min etter pilleslutt,så nå skal det prøves for fult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest april37 Skrevet 13. april 2004 #4 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg lå for sikkerhets skyld med stumpen i været ca 20 minutter etter samleiene rundt EL-perioden. Min mann har fått beskjed om at svømmerne svømmer litt sakte, så da ville vi hjelpe dem litt :-) (men jeg ble ikke gravid etterpå, men kanskje neste gang ;o) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnyGirl Skrevet 14. april 2004 #5 Del Skrevet 14. april 2004 Man kan regne eggløsningen sin til å være ca 14 dager før ventet mens. Når det gjelder eggløsningsslim, så er det litt vanskelig å beregne nøyaktig tid for el med bare å vise til dette. Det er lurt å enten tempe eller ta el-tester for å være sikker på når du har el. Mane har nemlig ikke el-slim i det hele tatt, og noen ganger kan jo også el lure deg, og komme senere enn forventet. Men når det gjelder egget, så kan det befruktes i de 24 timene fra det løsner. Om det hjelper å ligge stille eller ligge med beina i veret etter samleie for å "hjelpe" soldatene på riktig vei, så er vel dette vanskelig å vite om fungerer. Men mange gjør det jo uansett, hjelper jo på psyken. Uansett, det meste som "kommer ut" etter sex, er vann som soldatene svømmer i, og ikke selve soldatene. Hmm.... dette ble kanskje litt klumsete forklart...men uansett... LYKKE til med prøvingen!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå