Gå til innhold

Piercing i brystvorte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å ta piercing i byrstvorta mi, men jeg lurer på hvilke risikoer som følger som f.eks. er det et problem angående amming?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg vet om flere som helt fint har ammet selvom de tidligere har hatt piercing i brystvorta :)

Gjest gjest
Skrevet

Jeg fullammet i 6mnd med null problemer, hadde piercing i begge brystvorter som ble tatt ut flere år før jeg ble gravid. Fortsatt synlig arr etter hullene, og noe arrvev tvers gjennom antar jeg. Det er mange kanaler melka går i fra kjertlene til åpningene i brystvorten, så skal mye til å ødelegge alle med en piercing. Men en viss risiko er det jo for at man kan ende opp med arrvev som vanskeliggjør/umuliggjør amming.

Jeg personlig ville ikke tatt den risken igjen, selvom det mest sannsynlig går finfint ifht senere amming :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg piercet begge to i 2003, tok de ut i 2009 - var liksom bare gått litt lei. Fremdeles kommer det "voks" (legen min kalte det noe annet, husker ikke helt) fra hullene - 4 stk. Om jeg ikke presser det ut ca en gang i uka, samler det seg opp og plutselig "sprekker" det og det kommer masse hvit guffe ut i bhen. En gang skjedde dette i hvit bikini - ikke veldig sexy, så ut som jeg lakk melk. Og det lukter ikke godt. I følge legen skal dette altså gå over, og det har blitt veldig mye bedre med årene, men gleder meg til det tar slutt :P Bare noe å ha i bakhodet ;O)

Anonym poster: b9fe0e3d5c286c9c70a81b6b9257641d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...