mselnaes Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Jeg har planer om å ta piercing i byrstvorta mi, men jeg lurer på hvilke risikoer som følger som f.eks. er det et problem angående amming?
Minya Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Her står det litt informasjon om brystvortepiercinger; http://pinpoint-piercing.blogspot.no/2011/02/brystvortepiercing.html
Gjest Blomst83 Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Jeg vet om flere som helt fint har ammet selvom de tidligere har hatt piercing i brystvorta
Gjest gjest Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 Jeg fullammet i 6mnd med null problemer, hadde piercing i begge brystvorter som ble tatt ut flere år før jeg ble gravid. Fortsatt synlig arr etter hullene, og noe arrvev tvers gjennom antar jeg. Det er mange kanaler melka går i fra kjertlene til åpningene i brystvorten, så skal mye til å ødelegge alle med en piercing. Men en viss risiko er det jo for at man kan ende opp med arrvev som vanskeliggjør/umuliggjør amming. Jeg personlig ville ikke tatt den risken igjen, selvom det mest sannsynlig går finfint ifht senere amming :-)
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #5 Skrevet 11. mai 2013 Jeg piercet begge to i 2003, tok de ut i 2009 - var liksom bare gått litt lei. Fremdeles kommer det "voks" (legen min kalte det noe annet, husker ikke helt) fra hullene - 4 stk. Om jeg ikke presser det ut ca en gang i uka, samler det seg opp og plutselig "sprekker" det og det kommer masse hvit guffe ut i bhen. En gang skjedde dette i hvit bikini - ikke veldig sexy, så ut som jeg lakk melk. Og det lukter ikke godt. I følge legen skal dette altså gå over, og det har blitt veldig mye bedre med årene, men gleder meg til det tar slutt Bare noe å ha i bakhodet ;O) Anonym poster: b9fe0e3d5c286c9c70a81b6b9257641d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå