Gå til innhold

Det skal ikke være lett...!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei, tenkte jeg skulle lufte dette her og kanskje jeg er heldig å få noen gode svar! Jeg har vært sammen med kjæresten min i ca 1år. Selvsagt har forholdet gått både opp og ned, slik som sikkert alle forhold til tider gjør. Men jeg vil si at i de siste mnd har det vært litt vel mange problemer og uenigheter. For å si det rett ut; jeg er veldig i tvil om jeg i det hele tatt skal fortsette dette forholdet. Det har vært millimeter fra slutt mange ganger.. noe som er utrolig slitende på oss begge. Så får vi kanskje snakket ut om hva som er problemet, vi har det bra ei stund, men så er det ikkje lenge før vi har problemer igjen..

Han tar mye på seg, og skal jeg være ærlig er det mye hos han feilen ligger. Han mener at han ikke fortjener meg osv.. Jeg synes at vi i de siste mnd har "vokst mer frahverandre". Ikke sikkert dette er "ment to be" likevel. Vi bor hver for oss, og jeg er redd ting bare vil forverre seg om vi hadde bodd sammen.. Ser ikke for meg noe giftermål med han akkurat nå.. vet ikke om det er vits å satse mer på dette..

Noen tanker?

Han er 26 og jeg er 21.

Han vil beholde meg og sier han elsker meg, men jeg klarer ikke å si det samme tilbake! Har nok enn gang funnet ut at vi skal prøve "litt til" men vet ikke om jeg orker så mye lenger.. Har ikke di samme følelsene for han lenger, sikkert mye pga di dumme tingene som har skjedd. Føler jeg har mer vennskapsfølelser over for han..

Han sier mange ganger at hvis jeg gjør d slutt vil han aldri mer kunne stole på ei jente... og at han kommer til å gjøre noe han ikke burde gjort osv.. Jeg blir fortvilet av sånne ting..

Takk for svar *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff...

Jammen ikke lett å gi noe godt råd - men jeg kan jo ikke annet enn å si at dette ikke høres særlig bra ut?! Her gjelder det først og fremst å tenke på hva DU føler! Og du må for all del ikke la deg påvirke av det han sier om å ikke stole på noen igjen eller at "han ikke vet hva som vil skje" påvirke deg! Slike trusler blir bare dumme...

Jeg synes du bør tenke grundig igjennom hva du føler for ham - innerst inne sitter du nok med svaret på om du ser noen fremtid i forholdet deres!

Lykke til icon_smile.gif

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, Carine, du har rett i at slike trusler blir bare dumme.. makter ikke å høre på det.. synes det er barnslig gjort. Men jeg er ikke lykkelig om dagen, noe "henger" over meg liksom.. tenke masse. Han er en person som kanskje vil bli oppfattet som "kjedelig" og lite snakkesalig av folk som ikke kjenner han så godt, ganske sjenert osv.. tror jeg må ha en som er mer åpen av seg - en som jeg kan snakke om ting med, diskutere.. Han er lite reflektert rett&slett. Nå ser jeg ikke for meg noen fremtid sammen med han. Vi har forskjellige personligheter på en måte.. forskjellige interesser også..

Han sier også at hvis jeg gjør det slutt, kommer han til å unngå meg og vi kommer aldri til å snakke sammen mer! Latterlig. Jeg sier det helt sikkert går bedre etter at det har gått litt tid.. men det tror ikke han!! off..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...