AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Etter en tur hos lege fikk jeg beskjed om at jeg sansynligvis har nyrebekkenbetennelse. Urinprøven og blodprøven forsterket denne mistanken, samt symptomforklaringen. Jeg har nå fått antibiotika for dette og føler ikke jeg holder på dø av smerte akkurat nå, og godt er det...MEN det spolerte jo planene jeg hadde da. Jeg skulle egentlig reise på besøk til familie, men i stedet for å reise endte jeg på legevakten. Det jeg lurer på er hvor lenge jeg må vente før jeg kan reise? Har fått en salig antibiotikakur og fikk beskjed om å vente et døgn å se an situasjonen, var jeg ikke bedre måtte jeg komme tilbake, så jeg skjønner jo at jeg må bli hjemme i alle fall til søndag. Men dersom medisinene funker og jeg blir kjapt bedre, kan jeg da reise på søndag eller mandag? Eller bør jeg vente til jeg er ferdig med medisinene? Er snakk om en 40-50 mils kjøretur... Er det noe annet jeg bør huske på (forutenom å drikke mye)? Vet jeg burde spurt legen om dette, men jeg hadde mer enn nok med å forklare symptomene...satt med smerter fra helvete og da var disse spørsmålene det siste jeg tenkte på Veldig takknemmelig for svar!! Anonym poster: 52bdecfd32b3032d480038c01ecb1445
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Antibiotika funker fort. Går på det selv nå, mot kraftig UVI. Hvilken AB har du fått?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #3 Skrevet 10. mai 2013 Funka heldigvis ganske bra så langt, men måtte først gjennom en forferdelig runde med oppkast Nå har jeg tatt smertestillende i tilleg å føler meg mye bedre, forferdelige greier med disse urin/nyre infeksjonene. Fikk Penomax 200 mg som jeg skal ta i to uker, satser på det gjør susen Anonym poster: 52bdecfd32b3032d480038c01ecb1445
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå