snexi Skrevet 4. april 2004 #1 Del Skrevet 4. april 2004 Hvilke kvaliteter ser menn på hos damene. Øynene, håret, humor? interessant å høre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 4. april 2004 #2 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg tror nok at humor står ganske høyt hos gutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 4. april 2004 #3 Del Skrevet 4. april 2004 Du vil vel kanskje ha svar fra menn her. Men jeg vil tro det ikke er sååå stor forskjell på hvilke kvaliteter jenter ser etter hos en mann. Siden utseende er det første en ser ( så sant en ikke treffes på nettet eller noe) så er det vel ofte sånn at utseende er noe av det første som vekker en liten tenning. Men om det ikke er noe mer, så dabber det vel fort av. Ellers har jeg inntrykk av at menn er opptatt av hår, og da laaaangt hår. Min samboer er blandt de (merkelige) som ikke synest noe om det, og da var det jo supert at jeg har kort hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Semi-romantikeren Skrevet 5. april 2004 #4 Del Skrevet 5. april 2004 I begynnelsen av en betatthet/kjærlighet kan jeg sjelden beskrive hvordan personen ser ut til en annen, men jeg vil likevel kunne kjenne henne igjen på lang avstand Det er gjerne de små tingene jeg legger merke til som blikket hennes (Jeg liker pene øyne. Gjerne smilende øyne), smilet hennes, hvordan hun svanser og går og faktene hennes :-) Så jeg ender vel opp med å ikke beskrive noe, da jeg ikke har helt klart for meg hvorda hun ser ut, men jeg vet bare hvordan hun får meg til å føle :-) Og så er det med oss gutter og det å sette ord på følelser da. Ikke lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #5 Del Skrevet 6. april 2004 Kjæresten min la først merke til rumpa mi. Det var derfor han kom bort og snakket til meg.. så enkelt kan det være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. april 2004 #6 Del Skrevet 6. april 2004 Kjæresten min la først merke til rumpa mi. Det var derfor han kom bort og snakket til meg.. så enkelt kan det være! Ja du føler deg sikkert smigret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 13. april 2004 #7 Del Skrevet 13. april 2004 *knise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #8 Del Skrevet 13. april 2004 penger det som betyr noe er penger...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 13. april 2004 #9 Del Skrevet 13. april 2004 penger det som betyr noe er penger...... Da lurer jeg veldig på hva min kjære ser i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #10 Del Skrevet 13. april 2004 har du ikke penger kan det ikke være mye. nei jeg bare tuller...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 18. april 2004 #11 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg spurte mannen min akkurat hva han så på først når det gjaldt meg: - rompe - pupper .........(javel) - munnen - øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. april 2004 #12 Del Skrevet 19. april 2004 Vi hadde lite øyenkontakt første daten, jeg hadde gjort den fatale bommerten å ta på meg en utringa topp. På andre daten fant han ut at jeg var pen også, ikke bare sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå