daemonia Skrevet 10. april 2015 #1641 Del Skrevet 10. april 2015 Tenk hvis det bare hadde vært hvite nordmenn i landet vårt! Det hadde vært like kjedelig som fjorårets interiørblader! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 10. april 2015 #1642 Del Skrevet 10. april 2015 Hva er mest vanlig (indre kjønnslepper) At kvinner har dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 11. april 2015 #1643 Del Skrevet 11. april 2015 Investere i bedre toalettpapir? Ikke noe jeg vil anbefale. Toalettpapir = penger rett i dass 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. april 2015 #1644 Del Skrevet 11. april 2015 Hva er turn- off på menn? Tretthet er en brukbar metode. Har ikke tall på alle de gangene jeg har sovnet om jeg bare var trøtt nok. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 11. april 2015 #1645 Del Skrevet 11. april 2015 Har så lyst til å rette på grammatikken til så mange. I løpet av 2 minutt nå, har jeg sett flere overskrifter med og/å-feil. Jeg blir rett og slett irritert. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 11. april 2015 #1646 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg må sitte på henda både her og på Facebook for å ikke rette på folk som skriver feil. Ikke bare og/å, men orddelingsfeil irriterer meg grenseløst :-P 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 12. april 2015 #1647 Del Skrevet 12. april 2015 Har du en rasepreferanse? Ja. Beauceron er uten tvil rasen for meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eiss Skrevet 15. april 2015 #1648 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg har vondt i høyre skulder Hva kan jeg gjøre? - sparke fotball, gå deg en tur, bruke venstre skulder. Mange muligheter. Vi som skal ned før sommeren 2015 - ja, det er jo ikke så sunt å sitte øverst i blokka og aldri komme seg ut! Han 25 hun 17. Hva tenker dere? - akkurat nå tenker jeg på bringebærbusker mammablogger som ikke er 16 år? - visste ikke at mammablogger var så populært i 1999. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 16. april 2015 #1649 Del Skrevet 16. april 2015 Hvorfor drepes sivile i krig? Fordi de som går til krig er drittsekker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 16. april 2015 #1650 Del Skrevet 16. april 2015 Har så lyst til å rette på grammatikken til så mange. I løpet av 2 minutt nå, har jeg sett flere overskrifter med og/å-feil. Jeg blir rett og slett irritert. Jeg må sitte på henda både her og på Facebook for å ikke rette på folk som skriver feil. Ikke bare og/å, men orddelingsfeil irriterer meg grenseløst :-P Jei kjønner ikke va dere prater om å jei bryr mei ikke Nei, huff, sorry.... (bare måtte...kunne ikke dy meg x)) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 16. april 2015 #1651 Del Skrevet 16. april 2015 Jei kjønner ikke va dere prater om å jei bryr mei ikke Nei, huff, sorry.... (bare måtte...kunne ikke dy meg x)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 16. april 2015 #1652 Del Skrevet 16. april 2015 Bunad uten tilhørighet Er et økende problem i disse dager. Særlig på høytidsdager trekker bunadene ut på gaten og vandrer hvileløst rundt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 17. april 2015 #1653 Del Skrevet 17. april 2015 Feit mage, hvordan? - Vel, for meg har det funket fint å spise middag på McDonalds, gjerne avsluttet med en baconpølse fra Statoil til dessert. Øl og potetgull virker også greit på mange. Man må huske å følge denne menyen jevnlig - det hjelper ikke å spise salat og tro at man slipper unna med å spise burger og pottis bare et par ganger i året. Følger du denne dietten, vil den feite magen komme ganske raskt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 17. april 2015 #1654 Del Skrevet 17. april 2015 Hvor store/små lår liker dere gutta? Jeg er ganske sikker på at det er hva som er mellom lårene som teller for gutta! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. april 2015 #1655 Del Skrevet 18. april 2015 Pære med brede skuldre? Da skal du se etter Packham eller Williams-pærer, de har tydelige og markerte skuldre, ikke sånn som de vanlige Conference-pærene som bare smalner gradvis mot stilken. Jeg synes disse andre sortene smaker mye bedre, også! Men du må kanskje i en grønnsakhandel, kan ikke huske å ha sett dem på KIWI og REMA. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 18. april 2015 #1656 Del Skrevet 18. april 2015 Er du imponert over Mjøndalen? Har kjørt gjennom Mjøndalen en gang, kan ikke si jeg ble veldig imponert. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. april 2015 #1657 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) hvor høy bør en gutt være i dine øyne? Så lenge han når opp til underlivet er det greit. Endret 19. april 2015 av Evilposelos 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 21. april 2015 #1658 Del Skrevet 21. april 2015 Jeg har røyka hasj, mister synet? Slapp av. Det er som kjent onani man blir blind av :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 22. april 2015 #1659 Del Skrevet 22. april 2015 Hva bruker dere kikkerter, linser og bønner til? .. blir nesten for flåsete dette, samtidig så klør man jo bittelitt etter å svare at kikkerter bruker jeg gjerne til å se bedre hva naboen holder på med. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. april 2015 #1660 Del Skrevet 22. april 2015 Hvordan unngår man en slapp fisk? Det siste svaret i den tråden var genialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå