AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1401 Del Skrevet 20. januar 2015 Er jeg stygg? Ja. Hva tiltrekkes damer av seksuelt? Menn. I noen tilfeller andre damer. Hva har kjæresten rett på å vite? Alt. Hvordan vet du? Bør mannen få sove? Såvidt jeg vet er han frosset fast, og ramler ned på vårparten en gang. For innbyggernes del er det vel mest praktisk at han "sover" nå ja. Denne tråden har allerede blitt svart på i denne trpden Anonymous poster hash: 2a1ba...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. januar 2015 #1402 Del Skrevet 20. januar 2015 Står dere alltid opp? Nei, noen ganger legger vi oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. januar 2015 #1403 Del Skrevet 20. januar 2015 Står dere alltid opp? Nei, noen ganger legger vi oss. Den beste kommentaren jeg har sett hittil i denne tråden Helt utrolig alle de type trådene folk lager på dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 20. januar 2015 #1404 Del Skrevet 20. januar 2015 Hvordan vet du? Denne tråden har allerede blitt svart på i denne trpden Anonymous poster hash: 2a1ba...edc Så man har bare lov og komme med én morsomhet til hver tråd??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. januar 2015 #1405 Del Skrevet 20. januar 2015 Denne tråden har allerede blitt svart på i denne trpden Anonymous poster hash: 2a1ba...edc Mulig det, men det er ikke det som er formålet med denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 20. januar 2015 #1406 Del Skrevet 20. januar 2015 Mulig det, men det er ikke det som er formålet med denne tråden. Nå synes jeg nesten du må roe ned. Den du svarer har allerede fått et svar i denne tråden 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. januar 2015 #1407 Del Skrevet 20. januar 2015 Nå synes jeg nesten du må roe ned. Den du svarer har allerede fått et svar i denne tråden Ja, jeg lot meg rive med der. Gikk fra konseptene på en måte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 20. januar 2015 #1408 Del Skrevet 20. januar 2015 Ja, jeg lot meg rive med der. Gikk fra konseptene på en måte. Vi får se det positive i det. Det gjorde det mulig å skrive flåsete svar i egnet tråd, uten å måtte ta seg bryet med å kopiere og lime inn tittelen på en annen tråd først ^^ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 21. januar 2015 #1409 Del Skrevet 21. januar 2015 Hvordan smaker billigmajones kontra dyrere? Som billig majones. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1410 Del Skrevet 21. januar 2015 Hvordan smaker billigmajones kontra dyrere? Som billig majones.Det første jeg tenkte var dritt ;pAnonymous poster hash: 2a1ba...edc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. januar 2015 #1411 Del Skrevet 21. januar 2015 Går det bra å kjøpe ting hver for seg? Såklart, men det er litt arbeidssomt. Jeg kjøpte en gang 5 kilo poteter fordelt på en potet pr. kvittering. Jeg bar selvsagt hver potet ut til bilen, før jeg snudde og kjøpte den neste, men jeg kjøpte bare en pose som jeg samlet potetene i. Det skulle tatt seg ut å kjøpe like mange poser som poteter. Imorgen skal jeg kjøpe druer. Druer er godt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1412 Del Skrevet 21. januar 2015 Hvordan smaker billigmajones kontra dyrere? Som billig majones. Ville likt å vite hvordan dyr majones smaker kontra billig majones. For å vite om den dyre er verdt pengene. Anonymous poster hash: ffd76...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. januar 2015 #1413 Del Skrevet 22. januar 2015 Han vil møtes på kvelden.. Ja, er ikke det ganske normalt i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 22. januar 2015 #1414 Del Skrevet 22. januar 2015 Barnevogn på bussen Med spesiallaget tilhengerfeste burde det være mulig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. januar 2015 #1415 Del Skrevet 22. januar 2015 Hvordan dør ateister Akkurat som alle andre, ved å slutte å puste og at hjertet stopper. Så stopper hjerneaktiviteten og de er døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #1416 Del Skrevet 22. januar 2015 Hvordan dør ateister Akkurat som alle andre, ved å slutte å puste og at hjertet stopper. Så stopper hjerneaktiviteten og de er døde. For en tulling som åpna opp en 11 måneder tråd... Anonymous poster hash: 2a1ba...edc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. januar 2015 #1417 Del Skrevet 22. januar 2015 For en tulling som åpna opp en 11 måneder tråd... Anonymous poster hash: 2a1ba...edc Meh. 11 mnd er ingen ting. Her drar folk fram igjen hauggamle tråder som er flere år gamle, og svarer som om TS fortsatt sitter og følger med i tråden sin og venter på svar... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. januar 2015 #1418 Del Skrevet 22. januar 2015 Går det bra å kjøpe ting hver for seg? Såklart, men det er litt arbeidssomt. Jeg kjøpte en gang 5 kilo poteter fordelt på en potet pr. kvittering. Jeg bar selvsagt hver potet ut til bilen, før jeg snudde og kjøpte den neste, men jeg kjøpte bare en pose som jeg samlet potetene i. Det skulle tatt seg ut å kjøpe like mange poser som poteter. Imorgen skal jeg kjøpe druer. Druer er godt. Men, druer henger jo faktisk sammen i en klase. Den kan man neppe dele opp. Ellers kunne man jo begynne å kjøpe ett og et corn-flake også, og da må man ha jæv.. innmari lang tid på parkometeret. Jeg håper du slapp bot da du handlet potetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 22. januar 2015 #1419 Del Skrevet 22. januar 2015 Er det galt av meg å ha lyst på flere barn? Tja, brukte du vanlig lommelykt eller lyskaster? Eller laserpenn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 22. januar 2015 #1420 Del Skrevet 22. januar 2015 Ferske erter? Nå vet jeg ganske lite om kjønnslivet til erter, men med tanke på at enkelte erter ligger sammen i en belg, så kan du jo åpne belgen og ferske ertene i gangbang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå