Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

absinthia

Anbefalte innlegg

Hvordan vite at han er noe å ha på?

Tja, om størrelsen passer og fargen og fasongen kler deg så burde det gå greit?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvit eller greige stue?

Definitivt greige. Jeg er ikke helt sikker på hva greige er for noe, men det høres veldig spenstig og ikke-kjedelig ut, så jeg går for den.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min tenner ikke på meg, kan dette reddes?

Du er jo allerede reddet! Vær takknemlig at ikke mannen satte fyr på deg! Du risikerte å miste deg selv og kanskje også hjemmet ditt i brann. Men dersom mannen din tenner på andre ting råder jeg deg til å ringe 110 slik at det han tenner på kan reddes.

Anonymous poster hash: 45c16...375
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min tenner ikke på meg, kan dette reddes?

Du er jo allerede reddet! Vær takknemlig at ikke mannen satte fyr på deg! Du risikerte å miste deg selv og kanskje også hjemmet ditt i brann. Men dersom mannen din tenner på andre ting råder jeg deg til å ringe 110 slik at det han tenner på kan reddes.

Anonymous poster hash: 45c16...375

Og politiet og nærmeste psykiatriske sykehus...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heimevernet , frivelig ?

..det er både frivelig og fjempekoselig. :tommel:

Endret av Lutetium 71
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke så flåsete, men tråden "gjett hvorfor personen over deg har avataren de har" er den dummeste tråden jeg har sett på KG. ALLE innleggene er "du liker *hva det er bilde av på avataren*"?! Med unntak av ett halvmorsomt innlegg i ny og ne som finner på noe annet er det bare "du liker det"?

Personen over har bilde av en kaffekopp? "Du liker kaffe"

Personen over har bilde av sola? "Du liker sol"

Personen over har bilde av en blomst? "Du liker blomster"

HERREGUD!

edit: siste to innlegg: den første personen har avatar med bilde av et øye med en linse. den andre personen svarer "du liker linser". I REST MY CASE

Endret av Chanchan
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så flåsete, men tråden "gjett hvorfor personen over deg har avataren de har" er den dummeste tråden jeg har sett på KG. ALLE innleggene er "du liker *hva det er bilde av på avataren*"?! Med unntak av ett halvmorsomt innlegg i ny og ne som finner på noe annet er det bare "du liker det"?

Personen over har bilde av en kaffekopp? "Du liker kaffe"

Personen over har bilde av sola? "Du liker sol"

Personen over har bilde av en blomst? "Du liker blomster"

HERREGUD!

edit: siste to innlegg: den første personen har avatar med bilde av et øye med en linse. den andre personen svarer "du liker linser". I REST MY CASE

Kaller du tråden min for den dummeste tråden du har sett? Tråden er jo grei, fins mange tråder som er skikkelig dumme. Det var en om nicket så da lagde jeg en om avatarer :)

Dummeste trådene jeg vet om er tråder hvor enten kvinnfolk kritiserer menn eller motsatt :)

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaller du tråden min for den dummeste tråden du har sett? Tråden er jo grei, fins mange tråder som er skikkelig dumme. Det var en om nicket så da lagde jeg en om avatarer :)

Dummeste trådene jeg vet om er tråder hvor enten kvinnfolk kritiserer menn eller motsatt :)

Ja, og som du sikkert skjønte var det ment som et direkte angrep på deg. :roll:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...